Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

den där första med grädde på mums he he

//Broskan

Är det inte det man får om man kommer för nära spritzen :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Tycker vi skall ha även en tråd som heter Dagens "grabb" i dessa jämställdhets tider.

Det finns många snygga "grabbar" att titta på, jag slänger in några bilder.

Så får vi se om det är nåt intresse för denna tråd på forumet.

vad hitta du den katoyen Balut ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

<p class='citation'>Quote</p><div class="blockquote"><div class='quote'>In med dom bevisen då .helt otroligt måste jag säga...iof så finns dom som inte har klockspelet kvar också</div></div>

Tror inte dom bilderna skulle uppskattas av modsen, vill ju inte att dom stänger tråden.

finns ju pm he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Sam sip sam hon är väl den hetaste dojan i Pattis hon har ju varit med på lite bilder i början på tråden.

Hon är riktigt snygg live kan jag lova men det vet du väl redan du som är en trogen besökare på WS wink.gif

Sam sip sam

Hon brukar hänga på Jenny Star Bar och snett över mot Lucky Star

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten fråga,kallar ni "henne" för en hon för att ni tycker "hon" är det eller för att ni respekterar "henne" som kvinna ? Mvh Måne Ps det verkar ju vara flera som utforskat sin sexualitet här så vad tycker ni Ds

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Sam sip sam hon är väl den hetaste dojan i Pattis hon har ju varit med på lite bilder i början på tråden.

Hon är riktigt snygg live kan jag lova men det vet du väl redan du som är en trogen besökare på WS wink.gif

Sam sip sam

Hon brukar hänga på Jenny Star Bar och snett över mot Lucky Star

//Broskan

AMY jo jag såg det sedan när jag kollat hela tråden kul tråd bra jobbat B O BP

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju inte så långt å gå från Hasses till PS :mdr:

nope och han bara flina när man kom tillbaka

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Men hörnu ni!

Den här tråden får mig verkligen att blí fundersam? Kan det verkligen vara så att alla ni som skriver kan tänka er att begrava bäst vännen i ett chokladhål på en man??? Hjälp mig här! Oavsett hur vackra dom är så sitter det ett klockspel (i alla fall oftast :rolleyes::-) ) och dinglar. Hur tänker ni då??

nej mig har ni inte övertygat!!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hörnu ni!

Den här tråden får mig verkligen att blí fundersam? Kan det verkligen vara så att alla ni som skriver kan tänka er att begrava bäst vännen i ett chokladhål på en man??? Hjälp mig här! Oavsett hur vackra dom är så sitter det ett klockspel (i alla fall oftast :rolleyes::-) ) och dinglar. Hur tänker ni då??

nej mig har ni inte övertygat!!

Man skall inte dö nyfiken.... men än lever jag och har inte stillat min nyfikenhet :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hörnu ni!

Den här tråden får mig verkligen att blí fundersam? Kan det verkligen vara så att alla ni som skriver kan tänka er att begrava bäst vännen i ett chokladhål på en man??? Hjälp mig här! Oavsett hur vackra dom är så sitter det ett klockspel (i alla fall oftast :rolleyes::-) ) och dinglar. Hur tänker ni då??

nej mig har ni inte övertygat!!

Hellre Chokladhålet än att vara :whistle::drinks: Djurgårdare :mdr::whistle:

:bag: humoristen gubben :bag:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hörnu ni!

Den här tråden får mig verkligen att blí fundersam? Kan det verkligen vara så att alla ni som skriver kan tänka er att begrava bäst vännen i ett chokladhål på en man??? Hjälp mig här! Oavsett hur vackra dom är så sitter det ett klockspel (i alla fall oftast :rolleyes::-) ) och dinglar. Hur tänker ni då??

nej mig har ni inte övertygat!!

Mig veterligen är det ingen här som har pratat om om att begrava bästa vännen i ett chokladhål.

Lite fantasi måste du ändå ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

fick denna av en kändis i Thailand.

Då är man desperat :crazy:

:preved: gubben :preved:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara BTT som ligger bakom den annonsen !

Helt i hans stil känns det som ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Tack för alla uppmuntrande inslag. Såg bara ett feltramp och det var något sludder om "bättre...det än djurgården" :yes:

Man får ha förståelse för vissa :-)

Ja man lär så längen man lever och ja...min fantasi har inga gränser..!!

Kör hårt!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla uppmuntrande inslag. Såg bara ett feltramp och det var något sludder om "bättre...det än djurgården" :yes: Man får ha förståelse för vissa :-)

Ja man lär så längen man lever och ja...min fantasi har inga gränser..!!

Kör hårt!

:whistle::crazy: Jag älskar Djurgården, dessa underbara strövområden, Skansen och Gröna Lund för att inte tala om Waldemars Udde med flera underbara saker. :crazy::whistle:

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...