Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

Jo, skulle jag prova nån gång så fick det gärna bli med hennom :bag:

Tror den korrekta termen skall vara "det".

Ändrades av PlayTheGame

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Tror den korrekta termen skall vara "det".

DET tror jag inte, det är en sak och inte en person.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kan väl inte kalla en sån skönhet för det eller hur lite hyfs måste vi väl ha tongue.gif

//Broskan

Ps. På vilken bar jobbade hon? Jenny Star eller det såg ut på bilden att det var innan den baren

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

F-låt..

Tjej eller inte, hur som helst så ser han/hon bra ut.

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

F-låt..

Tjej eller inte, hur som helst så ser han/hon bra ut.

Ursäkten godtagen, blev lite irriterad då sista jag hörde från en familjemedlem när jag skaffat thaitjej var vad skall du med något sådant till.

Ingen glädje, ingen lyckönskan, bara ett ifrågasättande om nått som lät som en sak. Just de ja, har inte pratat med "familjen" sedan dess...

Och ta mig fan, saknar dom inte heller.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha verkar nästan vara många som vill komma ut ur garderoben när man läser denna tråd :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tata och Dada från Ezy Bar på Soi BJ Walking Street passande namn på den soien

tata1.jpg

tata-dada1.jpg

tata-dada2.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Här är en som har tagit steget fullt ut Liza ägarinnan/ägaren av Zodiac cabaret Lamai Beach

liza1.jpg

liza2.jpg

//Broskan

Har du mera bilder på henne Broskan? Hur gammal är hon ?

Mvh

M-C

Ändrades av Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon fyller 27 i år. Jag har ett par till men dom är från hennes show och inte så bra men jag kan lägga in om du vill

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så har det kommit en request från en trogen besökare i tråden som ville se mer av Liza

Tyvärr så ser dom ju sämre ut med allt spackel under showerna

liza3.jpg

Jag får inte visa mitt ansikte för min fru wink.gif

liza4.jpg

Så här ser bilderna ut när man har Herr Chang skräck men den är ju helt ok ändå

liza5.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Så har det kommit en request från en trogen besökare i tråden som ville se mer av Liza

Tyvärr så ser dom ju sämre ut med allt spackel under showerna

liza3.jpg

Jag får inte visa mitt ansikte för min fru wink.gif

liza4.jpg

Så här ser bilderna ut när man har Herr Chang skräck men den är ju helt ok ändå

liza5.jpg

//Broskan

Hon är läcker även på dessa bilder men på dom första var hon fantastisk sexig!

Mvh

M-C

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Är du nere till vintern, i så fall kan du hänga med på "grabbsightseeing" :dance1:

Är tyvärr inte nere till vintern synd...fast om jag var där skulle nog frun skära halsen av mig om jag gick på ett sådant äventyr. :mdr::suicide::whistle:

Men hon var frestande :whistle:

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag säger bara det, det verkar vara en massa tvestjärtar som har klivit ut i sina vrån.

Visst är dom snygga, men om man skulle hamna med dom på hotelrummet och snabeln skulle komma fram då skulle grabben inte visa sig på en vecka hur mycket socker man än lockar han med.

Men visst broskan bild på hon/han som klippt sig den skulle man torska på utan att man visste.

Hmm man kanske redan har torskat utan att man vet om det, jag vet en som torska utan att han visste det fick han reda på i baren.

Men han brydde sig inte utan sa att det var den bästa trumpetjonglören han vart med, fast säger man nåt till han hemma i Svedala då skall det tystas ner

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Här får du den sista bilden Magnus, den här tog vi i Pattaya bilden togs med mobilen därav kvaliteten

liza6.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Ok tackar man blir häpen över resultatet i några fall skulle vara svårt att se att dom är opererade!

Mvh

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Ja jag säger bara det, det verkar vara en massa tvestjärtar som har klivit ut i sina vrån.

Visst är dom snygga, men om man skulle hamna med dom på hotelrummet och snabeln skulle komma fram då skulle grabben inte visa sig på en vecka hur mycket socker man än lockar han med.

Men visst broskan bild på hon/han som klippt sig den skulle man torska på utan att man visste.

Hmm man kanske redan har torskat utan att man vet om det, jag vet en som torska utan att han visste det fick han reda på i baren.

Men han brydde sig inte utan sa att det var den bästa trumpetjonglören han vart med, fast säger man nåt till han hemma i Svedala då skall det tystas ner

Mvh

Nerike

Du ser Nerike en fördel med att vara gift och trogen man riskerar inte att ta fel :wai:B) men du kanske saknar spänningen :whistle::suicide:

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus...c..

Då jag har en tjej sedan 5 år tillbaka så skulle jag inte tro att jag skulle få gå på några spännanden ställen utan henne.

Men som sagt det hon inte vet skadar inte, vad vi grabbar gör på dagtid för på kvällen är det uteslutet att man skulle få gå själv.

Det bästa är när man är ett gäng där tjejer känner varandra, då kan dom gå ut och och vi grabbar kan gå ut och äta.whistle.gif

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...