Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Bäste Herr Måne.Clion spottar inte i glaset jag har mina knep för å få i mig posenten :blink::blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Det är nog ingen fara för er att hänga med i clions tempo,han deffar ju,+ att han blir full på en grogg whistle.gif Mvh Måne

Ja drickat klarar man men hans surr då för man ser ju hur han babblar här :)

Nu får man väl hoppas att inte Blåvitt vinner allsvenskan för då ska det väl

tjötas om det också. Nä det ska bli skoj att träffas, det kommer rapporter på

forumet men det är långt kvar tills dess.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Här är en som har tagit steget fullt ut Liza ägarinnan/ägaren av Zodiac cabaret Lamai Beach

liza1.jpg

liza2.jpg

//Broskan

Henne ser jag gärna mera av hon är mycket läcker!

Mvh

magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Du menar väl honom? :yes:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Du menar väl honom? :yes:

ja det har du rätt i Swedenfarag!

Inte lätt att hålla tanken klar då han ser så ut !!!!

mvh

M-C

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

BP: Men ändock är det en man. Ska väl tilläggas att det är en ovanligt attraktiv man. :yes:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Övervägande tjej numera :whistle:

Tja Balut Power

Viken katagorisering man än gör så ser hon ut som en Väldigt Sexig läcker Tjej!

Känner du henne eller?

Mvh

M-C

Magnus-Chumphae

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Tja Balut Power

Viken katagorisering man än gör så ser hon ut som en Väldigt Sexig läcker Tjej!

Känner du henne eller?

Mvh

M-C

Jag håller med dig, tyvärr känner jag inte henne :no:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Rolig tråd det här... Nog verkar det som att Mr blowit (clion) har fått ett väldigt intresse för tvekönade varelser.. Det är nog inte bara BP och Broskan som drar inför eran träff :preved:

Men jag måste faktiskt erkänna att den första dojjan i tråden verkligen ser ut som en tjej och skulle därför vilja se detta bild bevis som tydligen finns. Så om någon kan skicka denna omtalade länk så vore jag tacksam.. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Haha. F-n det kunde man inte tro.. :bag: Tack för beviset BP. Efter detta så lär man ju bli väldigt försiktig i barerna i fortsättningen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag håller med dig, tyvärr känner jag inte henne :no:

Men det gör Broskan. Han känner ALLA lackrisar i Pattis :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Om ni e nyfikna så kan ni få pm från broskan hur dom ser ut eferåt :rolleyes::rolleyes::o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Efter vad? Operation? Vill nog minnas att jag har hört talas om "damer" som använder glidmedel konstant, så detta borde ju vara en varningsklocka om inte annat.. Men men, frågan är vad man själv skulle göra om man misstänkte att värsta puddingen var en gammal karl.. Har inte råkat ut för detta själv ännu.. Någon kanske har den erfarenheten att dela med sig av?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Pma Broskan han har all info

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Efter vad? Operation? Vill nog minnas att jag har hört talas om "damer" som använder glidmedel konstant, så detta borde ju vara en varningsklocka om inte annat.. Men men, frågan är vad man själv skulle göra om man misstänkte att värsta puddingen var en gammal karl.. Har inte råkat ut för detta själv ännu.. Någon kanske har den erfarenheten att dela med sig av?

Hoppas på att blåsjobbet var bra :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe.. Man kanske redan har blivit blåst...

Hehe Knasen då är du inte den första.

Och säkerligen inte den sista. :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Vem vet.. Har ju faktiskt avlagt ett besök på Pumpstation, så vem vet.. Jag och BP kanske buksvågrar :whistle::drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Vem vet.. Har ju faktiskt avlagt ett besök på Pumpstation, så vem vet.. Jag och BP kanske buksvågrar :whistle::drinks:

på -90 talet sprang jag på Pumpstationen en hel del :clapping:

Ändrades av Balut Power
Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänker att det var en kille men är inte säker ...

Men iaf en utav dom bättre avsugningarna som jag har haft var i Manila på '80'talet , hadde nyss stigit av planet från Saudi & ville bara få i mig en kall öl .

En kall öl fick jag , med gratis avsugning medans jag drack.

Det var då jag upptäckte att Manila var en rolig stad .. men är säker på att det bara var tjejer efter det.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Misstänker att det var en kille men är inte säker ...

Men iaf en utav dom bättre avsugningarna som jag har haft var i Manila på '80'talet , hadde nyss stigit av planet från Saudi & ville bara få i mig en kall öl .

En kall öl fick jag , med gratis avsugning medans jag drack.

Det var då jag upptäckte att Manila var en rolig stad .. men är säker på att det bara var tjejer efter det.

Kan det varit på Gristorget?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Baklan från Flappis.. Hmm nu driver du med oss igen.. Om inte annat, så var är Flappis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...