Balut Power Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Med anledning av min 50-årsdag, bjuder jag in forumets medlemmar på en valfri öl ev. alkoholfritt alternativ. Plats: Nikom Court (hörnet Soi Diana - Soi Buakao) Tid 4 jan. -10 mellan kl. 12.00 - 16.00. Så är ni i krokarna så är ni hjärtligt välkomna. http://www.broskan.se/mpr/nikom.jpg BP has spoken (Ursäkta Herr Chang för plagiatet, skall inte upprepas). http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 4 Jan? Rätt länge kvar tills dess, ute i god tid? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Därför bokmärker vi den så den inte glöms När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Plats: Nikom Court (hörnet Soi Diana - Soi Buakao) Ok, jag kommer...om du bjuder på flygbiljetten först! [/] Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chockdii Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Satan vilken planering!! då är man nere på plats, och kommer dit och inkasserar en gratisbira, det kan du va säker på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Det är definitivt inte fel att meddela sådant i god tid... Är jag i Thailand då ska jag förstås komma och snylta en Beer Chang ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 4/12-8/1 klart du ska me sätt i gång o spara När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Herr Chang behöver inte spara,där finns det Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.