Jump to content
IGNORERAD

Vill er thaidam klippa sitt hår kort?


Herr Chang

Vill er thaidam klippa sitt hår kort?  

102 röster

  1. 1. Vill er thaidam klippa sitt hår kort?

    • Nej
      43
    • Hon funderar på det
      16
    • Hon vill, men jag vill inte
      18
    • Ja
      3
    • Redan gjort
      22


Recommended Posts

Quote

Jag håller helt med dig Nilsson, varför ska man ha ett jämnställt förhållande med en thai? då e det ju bättre med en svensk kvinna, pratar svenska perfekt och är helt anpassad till våran kultur.Sen vet jag inte vad du menar med at du bestämmer vikten?

Bäste Herr Jacko, vikten kan justeras genom att antingen tillföra ökad mängd föda eller att öka mängden avföring.

Man kan oxå använda viktbälten men det är fusk.

Viktige Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    9

  • Franco

    6

  • Herr Chang

    5

  • Nonki

    5

Mest aktiva i denna tråd

Guest wille

Kul att medlemmar lagger sina forsta inlagg i denna trad (Nilsson och Jocke), dock okar val chanserna for troll dramatiskt.

Nilsson och Jocke,

Ar ni medvetna om att slaveri numera ar forbjudet i Sverige? 

F.o hoppas jag ni slapper upp era livegna fruar fran kallaren da och da sa de iaf far lite frisk luft..

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Min thaitjej vill klippa sig kort, men här hemma är det jag som bestämmer så det blir inget med den saken.

Quote

Självklart bestämmer jag i hemmet även över saker som gäller min fru kläder,vänner, utseende,vikt, jobb mm. Ville jag ha ett jämnstält förhållande hade jag varit med en vanlig svensk kvinna istället, varför ska jag ha ett jämnställt förhållande med en thai? Då kan man lika gärna ha en vanlig svensk familj.

Två outstanding inlägg i en och samma tråd  :dance1:

BTT gå å lägg dig.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Absolut... men ännu bättre i långt.

Nej, nu har du fel. De senaste forskarrönen från den vetenskapliga bibeln Science hävdar med bestämdhet att mulatter är mycket snyggare med kort hår!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej, nu har du fel. De senaste forskarrönen från den vetenskapliga bibeln Science hävdar med bestämdhet att mulatter är mycket snyggare med kort hår!  :crazy:

Forskare vid Cambridge University har under den senaste kvarten hävdat att den tesen är fel och presenterade senast imorgon följande bildbevis.

url]< halle_berry_1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojdå, men jag känner att striden bara har börjat. Ska bli spännande att få se hur det slutar och hur man egentligen ska tycka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett långt vackert hår som kvinnan på högra bilden har är Guds gåva till mannen  :yes:

Phuket18.5  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Ca 2 manader innan min farfar lamnade jordelivet forkunnade han med stor allvar en av manga livslardomar for mig - " lita aldrig pa en kvinna med kort har eller byxor".

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Ca 2 manader innan min farfar lamnade jordelivet forkunnade han med stor allvar en av manga livslardomar for mig - " lita aldrig pa en kvinna med kort har eller byxor".

Korta byxor?

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kul att medlemmar lagger sina forsta inlagg i denna trad (Nilsson och Jocke), dock okar val chanserna for troll dramatiskt.

Nilsson och Jocke,

Ar ni medvetna om att slaveri numera ar forbjudet i Sverige? 

F.o hoppas jag ni slapper upp era livegna fruar fran kallaren da och da sa de iaf far lite frisk luft..

Det är inget form av slaveri utan helt enkelt så att jag bestämmer över min fru i allt. Jag förstår inte varför det är så dåligt med en tydlig ledare i familjen istället för alla toffelmän det finns där ute. Och självklart är min fru ute då och då med aldrig ensam utan med alltid med mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ojdå, men jag känner att striden bara har börjat. Ska bli spännande att få se hur det slutar och hur man egentligen ska tycka.

url]< Keira%20Knightley.jpg

Och därmed basta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Quote

Det är inget form av slaveri utan helt enkelt så att jag bestämmer över min fru i allt. Jag förstår inte varför det är så dåligt med en tydlig ledare i familjen istället för alla toffelmän det finns där ute. Och självklart är min fru ute då och då med aldrig ensam utan med alltid med mig.

Blir inte talibanerna griniga nar du plagierar deras kvinnosyn?

Toffel, tomte eller troll - det ar fragan..

Franco,

Du skulle stoppat vid ditt forsta exempel eftersom det andra ar direkt kontraproduktivt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag håller helt med dig Nilsson, varför ska man ha ett jämnställt förhållande med en thai? då e det ju bättre med en svensk kvinna, pratar svenska perfekt och är helt anpassad till våran kultur.Sen vet jag inte vad du menar med at du bestämmer vikten?

Vad jag menar med vikten Jocke är att jag gjorde klart för min thaifru redan från början att hon måste hålla sig smal under 50kg är bra för en thai tycker jag, och hon sa inget emot det och har följt det sen dess och tro det eller ej så är vi lyckliga tillsammans eftersom vi vet var vi har varandra och hon vill itne heller ha en vanlig mesig svensk man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara hålla med Phuket18.5

Långt hår, något annat gäller inte för för min kvinna. Kort hår och hon blir utkastad ( uttryckte mig inte exakt så ), men hon vet vad som gäller. Åldern har dock satt käppar i hjulet. Naturligt håravfall i samband med hårtoppning till sommaren. Usch, usch. Ser bedrövligt ut.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Långt hår kan man väl stå ut med, men detta med långa tånaglar på kvinnor (och män ;-)  klarar jag bara inte av…..

Ha det gubbs

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Franco,

Du skulle stoppat vid ditt forsta exempel eftersom det andra ar direkt kontraproduktivt.

There's no stopping me now...

url]< angelina-jolie5.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch! Jag blev tvungen att sätta en bit wellpapp på vänstersidan  :no:

Phuket18.5  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de vill klippa sig kort (och framför allt page) just nu så är det väl för att det är supertrendigt i Bangkok just nu sedan några månader tillbaka? Eller har jag fel?

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, där ser man hur oförutsägbart detta forum är. Jag trodde inte min enkla fråga skulle få så många svar...

Intressant är ju att många damer verkar fästa viss vikt vid vad mannen tycker i denna fråga. Ett uttryck av kärlek kanske? Eller oro för att bli dumpad?

Som typisk svensk svarar jag ju bara rakt sanningsenligt när fru Chang frågar. Om hon klippte sig skulle det knappast få några konsekvenser för vårt förhållande, men det kanske inte riktigt framgår av mina svar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Som typisk svensk svarar jag ju bara rakt sanningsenligt när fru Chang frågar. Om hon klippte sig skulle det knappast få några konsekvenser för vårt förhållande.

Vore dumt att vara uppkäftig mot "chefen"  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jodå, frugan har börjat fundera på att klippa sitt hår och det är väll ok

blir det inte bra så växer det ut igen :yes:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

url]britney-spears-3-big.jpg

För övrigt håller jag med Franco om att tjejer alltid ser bättre ut i långt hår än kort. Som han skriver så finns det för all del många snygga tjejer med kort frisyr... men dom tjejerna hade förstås sett ännu bättre ut med långt hår.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar ju ett bra tag bara om håret klippts kort innan det blir riktigt långt igen. Är väl för övrigt

individuellt huruvida en dam ser bra ut i kort eller långt beroende på ansikte, hårkvalitet,

personlighet t ex. Audrey Hepburn var riktigt snygg i sina heydays och hon hade ju en

kort frisyr. Sedan finns det ju olika frisyrer i såväl långt som kort hår. Förmodar i alla fall att det

underlättar med en riktigt vacker feja för att gå i land med en kort frisyr eftersom att ansktet

då träder fram mer.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tar ju ett bra tag bara om håret klippts kort innan det blir riktigt långt igen. Är väl för övrigt

individuellt huruvida en dam ser bra ut i kort eller långt beroende på ansikte, hårkvalitet,

personlighet t ex. Audrey Hepburn var riktigt snygg i sina heydays och hon hade ju en

kort frisyr. Sedan finns det ju olika frisyrer i såväl långt som kort hår. Förmodar i alla fall att det

underlättar med en riktigt vacker feja för att gå i land med en kort frisyr eftersom att ansktet

då träder fram mer.

Just det!

Quote

url]britney-spears-3-big.jpg

För övrigt håller jag med Franco om att tjejer alltid ser bättre ut i långt hår än kort. Som han skriver så finns det för all del många snygga tjejer med kort frisyr... men dom tjejerna hade förstås sett ännu bättre ut med långt hår.

Hur kan du vara så tvärsäker på det? Har du sett alla tjejer i kort hår?

Märkligt att så många har en sådan konservativ smak. Tänker automatiskt på gamla tanter som alltid hävdar att alla killar ska ha kort hår  :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

:D Inget vidare exempel där Kim. Brittney till vänster hade väl just ingen frisyr alls ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...