Jump to content
IGNORERAD

Vill er thaidam klippa sitt hår kort?


Herr Chang

Vill er thaidam klippa sitt hår kort?  

102 röster

  1. 1. Vill er thaidam klippa sitt hår kort?

    • Nej
      43
    • Hon funderar på det
      16
    • Hon vill, men jag vill inte
      18
    • Ja
      3
    • Redan gjort
      22


Recommended Posts

Guest Knasen

När jag hade thaidam förut så var det alltid på tapeten att hon skulle klippa sig kort.. Tror dock att det var mest att hon ville ha en bekräftelse på att hon hade fint hår.. Jag sa alltid att jag älskade hennes långa hår, och då blev det kvar  :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    9

  • Franco

    6

  • Herr Chang

    5

  • Nonki

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

När jag hade thaidam förut så var det alltid på tapeten att hon skulle klippa sig kort.. Tror dock att det var mest att hon ville ha en bekräftelse på att hon hade fint hår.. Jag sa alltid att jag älskade hennes långa hår, och då blev det kvar  :clapping:

Hade jag varit som henne så hade jag klippt av håret och slagit in det avklippta håret som en present och gett det till dig.

Bestämmer inte en kvinna över sin egen kropp? Man älskar väl sin tjej även om hon klipper av sig håret... ;)

MVH Nonki :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inte helt nytt, Joints. Det började för ett par år sedan..

MVH Nonki

Vad vet jag, jag har ju bara ögon för min fru..  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vad vet jag, jag har ju bara ögon för min fru..  :whistle:

Du är en riktig idealman, Joints...rena svärmorsdrömmen. :yes:

MVH Nonki :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

dr arne

du får inte glömma att det kan bli kladdigt i pälsen 

jannegbg

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Hade jag varit som henne så hade jag klippt av håret och slagit in det avklippta håret som en present och gett det till dig.

Bestämmer inte en kvinna över sin egen kropp? Man älskar väl sin tjej även om hon klipper av sig håret... ;)

MVH Nonki :mdr:

Förvisso.. Men lik förbenat så är det ju det vackra håret man faller för..  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Förvisso.. Men lik förbenat så är det ju det vackra håret man faller för..  :whistle:

Det är onekligen en mycket starkt attraherande faktor... varför vet jag inte.

Men då känns det som sagt lite magstarkt att ge sitt medgivande till denna brutala slakt...

Fru Chang gör dock förstås som hon vill.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

När jag tänker efter så tyckte jag mig faktiskt se en del korthåriga damer både på beerbars och

gogos vid senaste besöket i Thailand. Och ofta hade de ngn färg i håret. Trevligt tycker jag.

Vore ju tråkigt om alla hade samma frisyrer. Dessutom hjälper det ju till så att man kan skilja

tjejerna åt. En faktor så god som någon att ta i beaktande speciellt fram på kvällningen när

man börjar fyllna till. Och annars...tja, mångfald berikar.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Långt hår, självklart snyggast. Men damer gillar ju förändring... Eftersom jag gärna har helskägg, löste sig denna fråga år 2006 på bästa sätt. Jag avstår från helskägget - hon håller håret långt och färgar det inte..

År 2007, frågade hon mig om det var OK att hon klippte håret lite och färgade det. "Visst", sa jag, "inga problem". "Menar du det???", frågade hon. "Javisst", sa jag, "jag börjar odla på helskägget omedelbart..."

Det blev ingen klippning/färgning...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag har alltid tyckt att di bartjejer som färgar håret rött eller halmgult ser töntiga ut.

På samma sätt som japaner ser förfärliga ut i sina märkliga hårfäger.

Nej en thailändska ska vara svarthårig och ha svarta ögon, annars blir det stilbrott.

Skulle aldrig kunna plocka ut en bartjej som färgat håret blont eller som piercat sig på allehanda ställen.

En liten tatuering gör inget, även om det också stör en aning.

Det bästa är ren hud.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja BTT,

Det ser en aning bisarrt ut när de färgat håret. Långt svart hår är för min del att föredra, även om fru Chang känner en viss längtan att förändra sig.

"Det bästa är ren hud."

Hoppas du inte syftar på thailändskors ambition att ha så vit hud som möjligt. Det smärtar mig när en solbränd fru Chang tycker att hon nu är smutsig...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Ja BTT,

Det ser en aning bisarrt ut när de färgat håret. Långt svart hår är för min del att föredra, även om fru Chang känner en viss längtan att förändra sig.

"Det bästa är ren hud."

Hoppas du inte syftar på thailändskors ambition att ha så vit hud som möjligt. Det smärtar mig när en solbränd fru Chang tycker att hon nu är smutsig...

Herr Chang har talat.

Själv tycker jag det är mycket snyggt när en thaitjej är solbränd :great:  

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Chang!

Nu tillhör jag ju di gubbarna som föredrar mörkhyade thaitjejer, gärna då lite knubbiga och gärna med indiskt ursprung.

De där vithyade med kinesiskt ursprung är inget som attraherar mig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inte helt nytt, Joints. Det började för ett par år sedan..

Mer exakt 1634 - när saxen uppfanns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Herr Chang!

 

Nu tillhör jag ju di gubbarna som föredrar mörkhyade thaitjejer, gärna då lite knubbiga och gärna med indiskt ursprung.

 

De där vithyade med kinesiskt ursprung är inget som attraherar mig.

 

BTT

hej btt

har du slutat med mulliga ryskor

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Klart att min fruga ska ha långt hår,hon passar inte i kort(tycker hon själv)och vad jag tycker skiter hon nog fullkomligt f-n i [img alt= :mdr: ]http://../../../Smileys/default/mdr.gif Mvh Måne   

Ja nu förstår jag :D .Kung över datorn.Inte illa det heller :whistle:  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...