Jump to content
IGNORERAD

Det krävs list att hålla sig med Mia Noi


Phuket18.5

Recommended Posts

En thaiman som jag känner, eller åtminstone brukade snacka litemed i Phuket town där han körde tuc-tuc. Kanske hade han andra inkomster också eftersom den här dagen hade han varit inne i guldshoppen och köpt nyårspresenter som han visade mig.Ja ha, sa jag. Till frun? Han öppnade asken och tog upp ett vackert hängsmycke eller brosch i guld och stenar i olika färger som säkert skulle passa enfru i hans ålder, runt 50, tyckte jag.Sen tog han upp en väldigt vacker ask i lyxigt rött omslag och med guldtråd. - Det här är till mia noi, sa han och sken som en sol i ansiktet. :mdr: Han löste upp snöret och visade ett mycket vackert halsband i guld. - she take good cale of me now - mia noi vely beautyful. Ha ha ha.  :mdr:Ja ha, men du har en present till, har du flera mia noi?- Nej, det här är bara skräp - den ska jag visa pallaja så att hon ser att mia noi inte får dyrare present än vad hon får.  :yes:

Phuket18.5

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Härligt land Thailand där gubbar med 50 åriga kärringar kan ha söta 22 åriga älskarinnor.

Man behöver ju en bra dam i hemmet och en bra i sängen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

inget förvånar mig längre i th allt är möjligt, när jag tidigare åkte tåg från bkk till sulat så pratade jag med högsde tågpolisen han hade 7 mianoi , jag frågade hur orkade med detta svaret jag fick det är ju 7 dagar per vecka sedan frågade jag hur orkade med allt tjat som det innebär med 8 tanter svaret blev det är bara säga åt dom att vara tysta jannegbg

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

JanneiGbg!!

Hade väl inte varit några problem att ha 10 olika thaitjejer på olika platser.

Så länge man haft gott om stålar och kunnat köpa guld o annat för att hålla dem nöjda och glada i bädden.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...