Peolito Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 Katatonia kommer till Sweden Rock. Svenskar med sitt melankoliska grund sound. Lyssnar på Dead end kings från 2012. Blir nog en titt på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 (ändrad) Lordi har släppt nytt de finska rockarna. Screem Writers Guild heter skivan. Låtarna ska handla om filmisk skräck! Ändrades Mars 31, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 (ändrad) De Indiska veteranerna i Demonstealer släppte nytt idag. The Propaganda Machine heter skivan. Nu vaknade jag till på kontoret. Hevy Metal. Ändrades Mars 31, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 (ändrad) Last in Line föddes ur gruppen Dio för ca 10 år sedan. Släppte idag sin hårdrocks skiva Jericho. Inte dum alls fast jag saknar Dios röst. Ändrades Mars 31, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Ad Infinitu från Schweitz spelar symfonisk melodiös metal. Deras nya platta heter Chaper III Downfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 En ny live från Wacken med de symfonska metallarna Vision of Atlantis. Pirates over Wacken. Melodiös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Skottarna i Atlas:Empire har släppt en mysig progressiv platta i ganska lugnt tempo. Skivan heter Everything is Temporary. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Till Sweden Rock kommer svenska rock gruppen Smash Into Pieces. Lyssnar på Disconnect från 2022. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Phil Cambell som var gitarrist i Motörhead tills Lemmy vek in klövarna 2015. Han kommer till Sweden Rock med Bastard sons och gör gamla Motörhed låtar. Han har släppt en platta som heter Old Lions Still Roar från 2019. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 (ändrad) Den här gillar jag, gillar doom metal (läs candlemass, Black Sabbath). Från Värmland Wizdoom med sin nya EP Trolldoom. Ändrades Mars 31, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Man är väl inte direkt ledsen för att Electric Boys släpper nytt......🙏 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 On 2023-03-29 at 07:11, skrev Peolito: Nu till Sweden Rock. Fick reda på att ett av mina gamla favoritband kommer. Blue Oyster Cult såg dom på Konserthuset på Hötorget eller Haymarket som det verkar heta nu, det var på 70-talet. Spectres är en av deras bästa plattor från -77. Nu är det förvisso fem år sedan jag flyttade från Stockholm. Men när jag var där på besök i höstas låg konserthuset där det alltid legat. Och förmodligen även är där när jag ska dit om två veckor för se Svenne Rubins på Vindhem. 😃 Haymarket är gamla Pubhuset där Scandic har hotell numer. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 De melodiska hårdrockarna dynaszty kommer till Sweden Rock. Lyssnar på Final Advent från 2022. Från Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Även från Sverige kommer de symoniska power metal bandet Twilight Force. Lyssnar på At the Heart of Wintervale från 2023. Kommer till Sweden Rock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Till Sweden Rock kommer belgarna i Brutus. Lyssnar på deras Unison Life från 2022. Hyggligt aggressiva typ hardcore. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Trollhättans stolthet The Crown kommer till Sweden Rock. Death/trash stil. Lyssnade en låt från skivan The Destroyer. Fick nästan ett epileptiskt anfall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Abramis Brama kommer till Sweden Rock. Ett svenskt hårdrocksband som sjunger på svenska. Lite progressiva (svenskt progressiva) lite black sabbath influenser. Tusen år heter skivan från 2018. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 MOtvind kommer till Sweden Rock. Ska ses, lyssnade en hel del på dom på 70-talet. Lyssnar på denna från -76. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 (ändrad) Minless sinner ett kultigt hård rocks band från Linköping kommer till Sweden Rock. Lyssnar på Missin pieces från 1989. Ändrades April 4, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 Die Oberherren från Sverige kommer till Sweden Rock. Ett gäng ihopkopplade grabbar från tidigare band. Die by my hand heter skivan från -23. Gothstil. Inte omöjligt att jag lyssnar på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Resan fortsätter av beskrivning av band till Sweden Rock. Efter Eradikated från Skåne ska det släppas 7 band sedan är det klart vilka som kommer och då får jag göra en spellista och se vag jag vill se. Det är två bröder Östberg som är grunden i bandet som spelar trash metal. Lyssnar på skivan med samma namn som gruppen från 2021. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Dystersol från Österrike släppte The fifth age of man i fredags, Metal band. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Alberta Cross släppte sin skiva Sinking Ships förra veckan. Indie rock, trivsam trevlig skiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Trevlig skiva av Masen som på 90-talet spelade trummor i Skintrade. Nu gitarr och lite country, melankoliskt. EP som släpptes 2023. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 (ändrad) Efter det lugna blir det black metal från Vredensdal och deras nya platta Sonic Devotion to Darkness. Från USA. Nu vaknar man till. Ändrades April 5, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu