Jump to content
IGNORERAD

Aerosmith


Arnold Layne

Recommended Posts

Skid Row var stora i början på 90-talet med Sebastian Bach som sångare sedan hamnade de i en svacka. Denna skiva med Eric Grönwall på sång har lyft bandet. Samme Grönwall vann Idol 2009. Kommer till SR.image.png.b102f40d9d986f0ce349adc562c6e3c0.png

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:

Skid Row var stora i början på 90-talet med Sebastian Bach som sångare sedan hamnade de i en svacka. Denna skiva med Eric Grönwall på sång har lyft bandet. Samme Grönwall vann Idol 2009. Kommer till SR.image.png.b102f40d9d986f0ce349adc562c6e3c0.png

Youtube länk?... 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:

Skid Row var stora i början på 90-talet med Sebastian Bach som sångare sedan hamnade de i en svacka. Denna skiva med Eric Grönwall på sång har lyft bandet. Samme Grönwall vann Idol 2009. Kommer till SR.image.png.b102f40d9d986f0ce349adc562c6e3c0.png

Släkt med Nanne ?

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev LTD:

roligare än bilder..

Bilder skapar positiva tankar som gör en mer kreativ att hitta lösningar som t.ex rörliga bilder. 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Peolito:

Bilder skapar positiva tankar som gör en mer kreativ att hitta lösningar som t.ex rörliga bilder. 

Antar att du sällan kollar på bilder då 🙃

Link to comment
Dela på andra sajter

Europe kommer till Sweden Rock. Gillade inte dom i början för mycket pudelrock. Såg en spelning på SR för några år sedan som var riktigt bra. Så jag pudlar i frågan (fniss). Lyssnar på The Final Countdown från 1986. Ni som tittar på rörliga bilder gå in på Youtube och sök efter nämnda grupp.image.thumb.png.b583b09246d11cd0053b9923178ab717.png 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gamle UDO kommer till SR. Härligt slitet ansikte med förtjusande rynkor. Lyssnar på. Rörliga bilder finns på något som heter internet, :-) image.png.ed0968c441cc619cf83b04c7401d1311.png

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
12 timmar sedan, skrev Peolito:

Europe kommer till Sweden Rock. Gillade inte dom i början för mycket pudelrock. Såg en spelning på SR för några år sedan som var riktigt bra. Så jag pudlar i frågan (fniss). Lyssnar på The Final Countdown från 1986. Ni som tittar på rörliga bilder gå in på Youtube och sök efter nämnda grupp.image.thumb.png.b583b09246d11cd0053b9923178ab717.png 

 

Det gick ju ngt program på SVT för ett tag sedan om den Svenska hårdrockexporten ut i världen och idel riktigt tunga hårdrockare intervjuades men de flesta pudlade och tyckte denna platta var sinnessjukt bra 🙏 men det "fick" de inte tycka förr i tiden.....:giggle:

Har personligen alltid älskat den sedan första dagen den hamnade i min skivsamling 1986.....❤️

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Det gick ju ngt program på SVT för ett tag sedan om den Svenska hårdrockexporten ut i världen och idel riktigt tunga hårdrockare intervjuades men de flesta pudlade och tyckte denna platta var sinnessjukt bra 🙏 men det "fick" de inte tycka förr i tiden.....:giggle:

Har personligen alltid älskat den sedan första dagen den hamnade i min skivsamling 1986.....❤️

Ja, den är bra. Dock inte riktigt min smak men tror jag retade mig på pudelfrisyrerna och att Joey var från lapplands väsby som är ett ortenställe och AIK näste :-). De gjorde en kanonspelning på Sweden Rock, bra live band.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glammig pojkrumsrock...Sweets andra dånar genom rummet. 

 

20221222_074034.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir det lite spännande musik från Myrath. De är ett prog metal band från Tunisien som spelar typ Dream Theather med influenser från mellanöstern. Kommer till SR.image.png.11882dde47747d749656d64cd7e3aacb.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Engelsk mjuk progressiv rock som är mycket avkopplande att lyssna på. 

 

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Arnold Layne:

Engelsk mjuk progressiv rock som är mycket avkopplande att lyssna på. 

 

 

Och en bild också 😁

 

20221222_081456.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Mike Tramp som är dansk kommer till SR. Han sjöng för länge sedan i pudelrockbandet White lion. Lyssnar på Everythin is allright från 2021. Soft lite country toner.image.png.026eae5abdb2911e738883acb8ac2f76.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Sator di gamle punkrockarna från Borlänge som sedan bytte spår till hårdrock har släppt en ny platta som heter Return of the BarbieQ-Killers och de kommer till SR.image.png.16a01c979f02536ac74924be2efd7e32.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Vended kommer till SR. Vet inte så mycket om dom. De har släppt en EP som jag lyssnar på nu What is it/Kill it heter den från 2021. Stenhård metal. Kuriosa är att två av medlemmarna har föräldrar i Slipnot.image.png.c315188531a5411666f4304d7703f346.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Roger Waters den gamle ikonen släppte The Lockdown sessions 2022 med omgjorda gamla låtar. Nice. Kommer till Sverige/Stockholm i april.image.png.a3712f5219997f0e82a7248abc9411d2.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...