Jump to content
IGNORERAD

Aerosmith


Arnold Layne

Recommended Posts

Scandinaviancorner
15 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Den har redan kommit ...men har man en blöthjärna så är det svårt att hänga med i svängarna  🥳🤣

Far vi se omslaget , sakert arets sexigaste krok

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne
2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Far vi se omslaget , sakert arets sexigaste krok

Ja det är ju annat än när vi var fem man som skulle hjälpa ditt feta arsel upp för trappan var och varannan kväll 🍺🤪😁

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
1 minut sedan, skrev Arnold Layne:

Ja det är ju annat än när vi var fem man som skulle hjälpa ditt feta arsel upp för trappan var och varannan kväll 🍺🤪😁

Vad har det med kroksangen att gora skitgris

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne
2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Vad har det med kroksangen att gora skitgris

 

Ja men det kommer väl mer vett ur arselet på dig än det gör ur den där ölstinkande glipan du har mellan öronen 🙄🥴

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
4 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Ja men det kommer väl mer vett ur arselet på dig än det gör ur den där ölstinkande glipan du har mellan öronen 🙄🥴

Jg har ju i alla fall forstand att byta klader och vaska mig varje dag , det ar ju mer an du klarar av som dina damer sa garna berattar om nar dom snackar om dig, Farang men men , inte bra Walerus att skamma ut dig sa dar

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne
2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jg har ju i alla fall forstand att byta klader och vaska mig varje dag , det ar ju mer an du klarar av som dina damer sa garna berattar om nar dom snackar om dig, Farang men men , inte bra Walerus att skamma ut dig sa dar

Puss och kram och nyp i stjärten så länge...måste jobba nu. 

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
2 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Puss och kram och nyp i stjärten så länge...måste jobba nu. 

Ja det ar klart du maste jobba ihop ett bra gang med pengar om du skall forsorja en Isaan dam som inte tollererarr nagon skitgris i huset

Link to comment
Dela på andra sajter

@Kötthandlarn, kan detta vara något för dig. Kiss, ny skiva från en livekonsert från 2004. Live in Virginia Beach.image.png.bb74bb7c9a7ae071606d65c2efc08205.png

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

image.thumb.png.bcbdd2cb81ce16a58a6302dd97d947cc.pngSvenska Ghost släppte idag sitt 5 studioalbum. Låter bra i mina öron. Spelar hårdrock/metal typ. bra i mina öron

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite trevlig finsk hårdrock från Rust n Rage och deras nya album One for the road.image.png.43ae8e9ca6cfc3f33403eddada72c23d.png

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne
4 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jg har ju i alla fall forstand att byta klader och vaska mig varje dag , det ar ju mer an du klarar av som dina damer sa garna berattar om nar dom snackar om dig, Farang men men , inte bra Walerus att skamma ut dig sa dar

Nu har väl inte mina damer varit med mig när jag har varit där så då måste du ju ha förväxlat mig med någon annan...och det kan ju vara lätt hänt om man går omkring med spetsad läskeblask i pungen hela dagarna ....och skulle jag händelsevis strunta i och vaska mig och byta kläder varje dag så är det ett effektivt sätt att hålla Gotlänningar borta så att man inte riskerar att få en pinne upp i röven  😉

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne
4 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja det ar klart du maste jobba ihop ett bra gang med pengar om du skall forsorja en Isaan dam som inte tollererarr nagon skitgris i huset

Tollererarr och tollererararr ... finns säkert damer som blir upphetsade av det ochså 🤗

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan ett par bira på Zumen får det bli Radioactive med sitt nya alster XXX. Det är i huvudsag svenska medlemmar med Tomme Dennander som låtskrivare. Han har skrivit låtar till deep Purple och Alice Cooper bl.a. det medverkar några kända sångare som Robin McAuley, Robbie LaBlanc, Jerome Mazza och Cliff Magness. Skön hårdrockplatta.

 

image.png.021ff6a36ff59b39cf734d250b924e82.png

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Nar kommer visan om nasan av Walerus band

Kommer bli en topp hit

89283004_3121511827872399_4184489011886161920_n.jpg

62322660_2550230355000552_1187315817461579776_n.jpg

Ett riktigt lågvatten inlägg från dig, du skulle skämmas, men imorgon av du förhoppningsvis nykter och har lite ågren.

 

 

      FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne
19 minuter sedan, skrev FF:

Ett riktigt lågvatten inlägg från dig, du skulle skämmas, men imorgon av du förhoppningsvis nykter och har lite ågren.

 

 

      FF

Låt han hålla på ... tar inte åt mig ett dugg ... det där började säkert i tidig ålder då han bara fick osockrad välling och nu märker man ju hur det har utvecklat sig ... lite tragiskt är det 🙃

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Den här Genesis är den sista som jag tycker är bra och som fortfarande har den symfoniska rocken kvar...sedan blev det för mycket Phil Collins. 

 

20220312_151948.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Själv tycker jag att man har hamnat i bra sällskap här. 

 

20220312_174016.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Under sent 2000-tal och bra länge in på 2010-talet besökte jag allt som oftast Belsepub i Gbg på helgerna.......

Ett underbart ställe för alla som gillar hårdrock i alla dess former........:thumbsup:

Under denna tiden, så stötte jag på ett jäkligt bra band från Gbg:s området som började blomma ut just då......

De var lite (eller väldigt :giggle:) blyga när jag pratade med dem då och inte riktigt visste vilken väg de skulle gå men det gick ju helt ok tillslut....:thumbsup:

Å de verkar inte så blyga ny för tiden......:giggle:

 

Precis tillbaka från USA-turné och gjorde nyligen en bejublad spelning på "Trädgårn" i Gbg.........:_russian:

Man blir glad när de lokala banden lyckas och deras videos är ju härliga också med lite härlig ironi.......:Yes:

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Här då,,,,1982!

 

DSC_0214.JPG

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Så länge som ELO använde stråkarna har jag alltid gillat dom...har jämt tyckt att Jeff Lynne har varit ett musikaliskt geni. 

 

20220313_080024.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Något större Stones-fans har jag aldrig varit....tycker mest det är skrammel och skrän...världens mest framgångsrika källarband...men visst har dom sin kultighet. 

 

20220313_081956.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Arnold Layne:

Något större Stones-fans har jag aldrig varit....tycker mest det är skrammel och skrän...världens mest framgångsrika källarband...men visst har dom sin kultighet. 

 

20220313_081956.jpg

Håller me!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev audirs2:

Håller me!

Ja me, gillade dem till 1969-70.

Tycker de är lika överskattade som Springsteen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Country från 1971 med Michael Nesmith som en gång var med i gruppen Monkees. 

 

20220313_134434.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Elton Johns debutplatta från 1969...det visade sig att det var en början på en lång karriär. 

 

20220313_141625.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...