bungalow Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Efter att ha använt halebop en längre tid 89/öre min. så provade jag att koppla upp mig mot Skype igår kväll. Det fungerade utan några problem o jag ringde min teerak o vi pratade i 4 timmar. Jag hörde henne helt klart, men hon hade lite problem med vissa ord jag sade pga. att de liksom höggs av. Någon som har liknande problem? I vilket fall som helst så tecknade jag ett abonnemang på 3 månader för 132kr och kan prata hur mycket jag vill (obegränsad tid)till ett land i Världen. Givetvis valde jag Thailand. Bara ett litet tips. Hoppas strängen inte plockas bort för jag vill ju bara att vi skall kunna prata lite mer med våra älsklingar. OBS. Dator o Internetanslutning behövs givetvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Quote ... OBS. Dator o Internetanslutning behövs givetvis. Inget promblem för de flesta här mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Quoteo jag ringde min teerak o vi pratade i 4 timmar. Jag hörde henne helt klart När jag läser sådana inlägg så blir jag rörd... 4 timmar... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Hade samma problem att det "höggs" lite hit och dit, kör med Voipdiscount mest. Men fixade en IP-telefon och konfigurerade den mot voipdiscount, då försvann mina problem. Så jag börjar nu undra om inte felet ligger lite i datorn, alternativt mjukvaran, men ip-telefonen bryts det inget i alls. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.