Jump to content
IGNORERAD

Vilken typ av kvinna tycker ni är det vackraste

Mantra
 Dela

vilken av dessa typer tycker ni är vackraste som finns på jorden? (kvinnor) el Men för dom kvinnor som är med å röstar med.  

118 röster

1. 1. vilken av dessa typer tycker ni är vackraste som finns på jorden? (kvinnor) el Men för dom kvinnor som är med å röstar med.

• Asiatiskor
      59
    • Indiskor
      6
    • västerlänningar (vita)
      10
    • latinamerikanskor
      31
    • Afrikaner
      4
    • Indianer
      8

Recommended Posts

själv har jag alltid föredragit asiatiskor.

även om det finns vissa vissa vita å svarta kvinnor som jag tycker ser otroligt bra ut.

Mantra

Dela på andra sajter

• Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Mantra

12

• broder tuk tuk

5

• thaimahal

5

• Baa

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wille

själv har jag alltid föredragit asiatiskor.

även om det finns vissa vissa vita å svarta kvinnor som jag tycker ser otroligt bra ut.

Vilken typ av asiatiskor? Typ Mongoler eller typ Pakistanier? Asiatiskor ar ju en hyfsat bred beteckning pa ca 60% av varldens kvinnor.

Sjalv ar jag inte sa krasen - jag gillar kvinnor som ar snygga, vackra, sexiga, sota och charmiga lite var stans ifran.

Dela på andra sajter

självklart ska dom vara vackra men generelt thai, japanskor, philipinskor. finns väl några andra med men i stort set asiatiskor som är vackra å det finns ju generelt ingen kvinna som är full bara mer eller mindre atraktiv för olika män.

typ det som är vackert för mig kanske är fult för andra.

Mantra

Dela på andra sajter

Å som Sakt var Finns igentligen ingen kvinna som är ful, som jag sa tidigare bara mer eller mindre atraktiv för den enskilda personen.

så jag hoppas ingen tar illa upp.

ville bara förtydliga mig lite grann.

Mantra

Dela på andra sajter

Mulliga indiskor, ryskor och en och annan thaitjej i samma still är klart läckrast.

Däremot har jag svårt för taniga och beniga thailändskor och japanskor och kinesiskor.

Är de sen dessutom hjulbenta är det ganska osexigt.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Den kvinnan man älskar är vackrast...  oavsett hur hon ser ut  :bag:

Håller dock med Mantra på urval av vackra tjejer/kvinnor om man lägger till Indiskor... :yes:

Jag kan nästan bli "kär" flera gånger om dagen... :crazy:

Tur man är gift och en förståndig man...  :whistle:

Dela på andra sajter

HMm en fråga kan verkligen en man vara förnuftig bland kvinnor?

Ler retas lite nu

sorry

Mantra

Dela på andra sajter

Gäller bara att se till att hela tiden ligga i överläge.

Att alltid vara känslomässigt starkare än darlingen, så klarar man sig bra.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Själv så tycker jag nog att kvinnor av arten blandras är trevligast att titta på och då spelar inte ursprung så stor roll. Att tex besöka en liten håla i england där ordet inavel står i pannan på tjejerna så blir det som att komma till en annan planet när man besöker London. Där finns det mycket att titta på  :yes:

För två veckor sedan så var jag i Göteborg och där fick jag också lite nackspärr  :whistle:

Dela på andra sajter

det hade jag faktist inte en anning om att det fanns en annan för i så fall hade jag inte satt in denna. men då kanske nån av forums värdarna kan delita min lille tråd?

Mantra

Dela på andra sajter

Har inte du fruga din lille gluttare?  :whistle:

BTT

Jo, men titta får man ju. Tror jag i alla fall  :mdr:

det hade jag faktist inte en anning om att det fanns en annan för i så fall hade jag inte satt in denna. men då kanske nån av forums värdarna kan delita min lille tråd?

Nej, låt den va kvar. Ville bara ge lite tips på fler alternativ för dem som inte kan få nog av att rösta  ;)

Dela på andra sajter

Är ju omöjligt att svara på. Finns väl praktexemplar inom alla raser. Luci Thai är en favorit vars

ethnicitet är en blandning av thailändskt och cambodianskt ursprung. Lucy Lee är en annan "fin"

flicka som ser ut att vara av kinesiskt härkomst. Håller med TT om att Freida Pinto är fantastiskt

vacker! Eller varför inte Halle Berry och Naomi Campbell när de var i sitt esse. Den tyska

popdrottningen Sandra kanske. Mel and Kim! Kan för närvarande dock ej komma på någon blondin

som är värd att nämna i sammanhanget...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Broder, fler ställningar än så klarar väl Du av i Din ålder ....

hälsning Din kompis Buriram / anders

Dela på andra sajter

ja vist håller jag med om att det finns prakt exempel inom alla nationaliteer.

en eropeisk kvinna som jag personligen är lite svag för är Cynthia Rothrock men sen om det beror på att hon är vacker eller om det mest beror på att hon är en av dom få kvinnliga Martial Arts utövare som även tävlat mot killar på samma vilkor å vunnit mot dessa å i intervjuer så har dom killarna sakt att dom hellre går upp mot en åsna än mot cynthia igen.

Det låter jag vara osakt. upp till er å kolla up å sen säga vad ni tror. Ler illmarigt. lol

Mantra

Dela på andra sajter

En Forumtråd med besättning som 90 % ENBART tänker på sig själva, OCK en idi*t som startar tråden, OTROLIGT  Gilla Thailand, JA  HAA

Ursäkta från anders

Dela på andra sajter

Anders, nu sjönk Du ett par grader, att kalla nån för i--ot bara för att han vill förnöja sig och omgivningen, lägre än glocalnet. Tänker på sig själva, tja, som man känner sig själv.kanske dax och minska på laokao o Leo. :crazy::crazy::crazy:

Baa (som har ett tips på sommardrink, mycket is,lite pernod och sprite.)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

oki buriram om du tycker att jag är en idi*t så får det väl vara så jag bryr mig inte alla har ju olika uppfatningar å åsikter

men jag tänker inte kalla dig vare sig det ena eller det andra bara hoppas du får det bra å får ett underbart liv sin får du väl tycka vad du vill om mig.

ha det bra å sköt om dig om vi träffas kanske jag kan få bju på en öl i alla fall?

Mantra

Dela på andra sajter

Ingen dum tråd alls..om inga (vackra) kvinnor fanns...suck! hade livet inte mycket att ge :suicide:  

Dela på andra sajter

Just nu är jag så desperat så vilken kvinna som helst går bra ikväll

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...