Jump to content
IGNORERAD

BTT och Bananen

pikelocator
 Dela

Recommended Posts

Nu har det gått så långt att när jag har tråkigt framför datorn kollar jag trådar som inte intresserar mig för att se fall någon av er skrivit något. Jag vill ha en T- shirt med Bananens avatar och med BTT skrivet under!

Dela på andra sajter

Nu har det gått så långt att när jag har tråkigt framför datorn kollar jag trådar som inte intresserar mig för att se fall någon av er skrivit något. Jag vill ha en T- shirt med Bananens avatar och med BTT skrivet under!

Inget att skämmas för! Detta forum kan bli ett gift...

Bra ide med Arnes avatar på t-shirt. Tycker det ska stå "exactemente" på den också. Undrar om Arne vill ha provision?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

BTT for president!

Banarne for vice president!

Så ska det stå på tröjan med deras avatars :)

Same same, but different!

Dela på andra sajter

Trist att vissa trådar flyttas till nightlife av modsen, kunde det inte vara enklare att "sanera" de i modsens ögon störande inläggen, annars vete fan hur man ska ställa sig, jag har inget intresse egentligen av nightlife, är inte inloggad som behörig, men då försvinner plötsligt underhållningsvärdet i forumet. Tröttsamt :kort:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Trist att vissa trådar flyttas till nightlife av modsen, kunde det inte vara enklare att "sanera" de i modsens ögon störande inläggen, annars vete fan hur man ska ställa sig, jag har inget intresse egentligen av nightlife, är inte inloggad som behörig, men då försvinner plötsligt underhållningsvärdet i forumet. Tröttsamt :kort:

Baa

Du behöver inte vara rädd för nightlife , det städas även där..

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Dela på andra sajter

HEHE

Nää, inte är jag rädd, var inloggad i 14 timmar, sen orkade jag inte sålla bland alla trådar längre. Tar ju för sjuttsingen timmar att hitta det man vill läsa om.

MVH

Baa

Dela på andra sajter

BTT (alias biffen) och Bananen diskuterar om de skall besöka götet eller ej...

2008+mars+057.jpg

;)

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Baa, det är ju lätt att söka medlemskap och Nightlife är rätt tamt så det är inget som ens skulle ge dej förhöjt blodtryck.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Honken!

Skulle jag välja en vicepresident så skulle jag välja horbocken och Pattayakännaren thaikaj.

Inte kan man ha en vicepresident som aldrig varit i Pattaya.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Honken!

Skulle jag välja en vicepresident så skulle jag välja horbocken och Pattayakännaren thaikaj.

Inte kan man ha en vicepresident som aldrig varit i Pattaya.

BTT

BTT

Måste vidga vyerna lite, dela upp manskapet över olika regioner, tänk om båda befinner sig i Pattaya och båda går bort i en o samma naturkatastrof.

Bättre att ni finns på två skilda platser så den andre kan ta över och fortsätta sedan :)

Dela på andra sajter

Baa

Se det positivt, Baa.

Om en tråd flyttas till Nightlife (dit inte jag äger tillträde) kan én anledning vara

att sidosprången devalverat dens intellektuella beskaffenhet så till den milda grad

att accessen till den kan betecknas som "spilld mjölk" över vilken det som bekant inte ska gråtas.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Jo men herr Arne häckar ju bara i Flen.

BTT

hehe okej då.

Du får väl själv utpeka din nye högra hand.

Och jag antar att ditt val sedan tidigare står kvar?

Dela på andra sajter

Exactemente hade passat fint. Kanske BTT på ryggen. Det är inte utan att man blir nyfiken. Var finns ni i Svea?

Bara Flen eller? Har fått för mig att Du BTT sitter i närheten av mig dvs. Malmö.

99 Bananer vetefan men det kan vara som sagt, Flen

Dela på andra sajter

Kånken!

Misstänker att Thaikaj hittat en darling och gängat sig, så han faller nog tyvärr bort som vicepresident.

Di andra kanditaterna är:

Herr Edvard poppe

Herr Farang

Ett krav på vicepresidenten är ju bla att han ska ha blivit blåst en fyra fem gånger av förslagna bartjejer, gått shorttime med minst 30 st och longtime med minst 4, köpt guld för 250.000 baht och skickar minst 200.000 baht till Thailand.

De enda kandidaterna förutom Kaj är då i nuläget Poppe och farang.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

You can count me out brother :D

Visst finns det en del här i livet man gärna skulle ha ogjort och förtränger så gott det går men ärligt

talat kvalificerar jag mig nog bara vad det gäller antal shorttimes. Med råge då :crazy:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Hörrödu BTT :mdr:

Klarar Du att vara både HKO och minister samtidigt?  :rtfm:

Kan bli svårt att hinna med shorttimes då, för Du menade väl 30 i månaden?

MVH

Baa

Dela på andra sajter

Fader Baa!!

Nja 30 i månaden är väl lite väl tilltaget.

Det skulle väl inte ens Mrbombom fixa.

Men blygsam som jag är så är 30 shorttimes sammanlagt fullt tillräckligt för att platsa i bargubbeministeriet.

Tom du skulle kanske göra dig bra.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

HEHE, jo, jag har ju några års försprång men i Thailand ligger jag i lä bakom Pattayaproffsen, räknas sydamerika så kanske man kommer på papperet om man får räkna gratisshortisar.

Baa

Dela på andra sajter

Härligt här va önsketråden :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:na::na::na::na::na::na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...