honken Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Mjo, verkar som det. Kommer fasen inte på ett skit att göra, kommer blir helt sajko i huvet om det blir en noll helg Tips (sthlm)? Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 eh..Tigern! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2009 Måste man förkröka lite i sånna fall. Jägern är redo, men who when o allt sånt kvarstår. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Börjar småkröka hemma nu, drar väl in dit vid 22.00... Vars bor du förresten? Om du bor nära Jakobsberg kan du ju komma hit. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2009 Inte så långt bort från jakan. Bor på den civiliserade t-bane linjen blå Akalla! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Quote Börjar småkröka hemma nu, drar väl in dit vid 22.00... Vars bor du förresten? Om du bor nära Jakobsberg kan du ju komma hit. Du bor ju på fel sida om stan min vän annars kan ni ju komma över till mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Vars bor du gurkis? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Honken: Aha, jamen det är bara o kom om du vill eller ska vi dra till cucumber? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Quote Vars bor du gurkis? Jag bor i Sveriges huvudstad 2012 (Tumba) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2009 haha omg, seriöst, tumba är typ förhelsike långt bort... 4 pass kontroller, 3 förseningar och 1 omgång gå vilse Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Tumba,,o satan i gatan! Tur man bor centralt hehe.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Quote Tumba,,o satan i gatan! Tur man bor centralt hehe.. Va faan där finns allt och sen håller vi oss en bit från kungsan och stureplan vilket kan vara riktigt skönt feta kantareller har vi också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Måste dra och möta gumman som kommer hem med 8 singel thaitjejer strax vi ses mina vänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Hahaha...fan vad du ljuger nu då!! 8 singeltjejer...måste ju vara omöjligt! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2009 hahahah såg en tält pinne resa sig högt i skyn konstigt nog från tumba hållet. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Trevligt Gäng När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Swedenfarang! Såg att du skulle resa 15augusti om jag inte fattade fel. Har planer på en färd omkring detta datum. Nyfiken fråga vad kostade biljetten då på Thaiair för dej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Jag gav 4400 inkl. skatt. Köpte förra veckan. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Hörru Honkskrälle... Svara i luren.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Swedenfarang! Grattis till en billig resa,jag kunde ha fått en resa för 2veckor sen för 4200,men visste inte om jag kunde resa,nu ligger väl samma resa för ca 5000kr. Billigt ja visst men man vill ju ha ändå billigare. Vädret här i Svedala är ju supertråkigt just nu med ett evigt regnande.Om jag får för mej att resa den 15:e hur kan man identifiera dej om du nu vill bli identifierad. hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Quote Swedenfarang! Grattis till en billig resa,jag kunde ha fått en resa för 2veckor sen för 4200,men visste inte om jag kunde resa,nu ligger väl samma resa för ca 5000kr. Billigt ja visst men man vill ju ha ändå billigare. Vädret här i Svedala är ju supertråkigt just nu med ett evigt regnande.Om jag får för mej att resa den 15:e hur kan man identifiera dej om du nu vill bli identifierad. hahaha Inte så dyrt som 5000 inte 15 augusti med Thai mvh Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 GD! Tack för din uppdatering! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Oj det är ju superbilligt. Synd bara att jag ska arbeta nu i sommar. Gothia cup börjar nu så det blir säkert mycket att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Quote Hahaha...fan vad du ljuger nu då!! 8 singeltjejer...måste ju vara omöjligt! Pust det blev en tung kväll och natt med så mycket vackra damer idag får vi nog ta det lilla lugna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Gurkan! Kusin vitamin åker den 6:e aug. skulle inte du oxå åka då? Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu