Jump to content
IGNORERAD

Dossiernummer


mussemannen

Recommended Posts

mussemannen

Hejsan,

Min fru hade ett papper insatt i sitt pass nu vill jag att hon skall skicka mig rätt nummer dvs dossiernummer så att jag kan börja jaga migrationsverket i vårt ärende. Hur är jag säker på att hon ger mig rätt nummer? fick ett i morse som började med UAT xxxx/xx. xx-xxxxxx

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Det är rätt nummer.

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

mussemannen

Har hela dagen mellan 9-12 försökt komma fram till migrationsverket via telefon och det gick ju inte så jag har ju vart rätt förbannad hela dagen då jag vill ha status på vår UT ansökan och så kom man hem "tårar i ögonen" kollar posten för man vet ju aldrig och där ligger ju brevet från vårt kära underbara migrationsverk !!  :50:   synd att jag inte visste att man behövde beställa familjebevis hos skatteverket tog ju för givet att man kunde skriva ut det men är glad ändå !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...