Jump to content
IGNORERAD

Höjda krav för non im. visa.


Din Daeng 44

Recommended Posts

Din Daeng 44

Ser på ambassadens hemsida att det krävs minst 65000 bath i mån. för non imm. O visa är detta nytt någon som vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Såvitt jag vet så har det varit så i minst ett år nu...

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Din Daeng 44

på konsulatets hemsida finns dom gamla uppgifterna kvar som jag alltid har sökt efter lite förvirrande att dom inte finns på ambassadens

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man är gift med en Thaimedborgare krävs som jag fattar det ingen inkomst uppgift (jag hade ingen senast jag sökte i Juli 08).

Och är man över 60 år gammal krävs tydligen bara 4000kr/månad.

A [/]. If you are married to a Thai citizen or have a relation with a Thai citizen the following documents must

be submitted.

Marriage certificate or extract of the population registration (personbevis) indicating that you are married

to a Thai citizen

Copy of Thai ID card or Thai passport of your Thai partner

B. If you are retired or aged 55 and above the following documents must be submitted.

Pension income from Social insurance (försäkringskassan) or bank staement

extract of the population registration (Personbevis)

Monthly income for the person who is between 55-60 years old should be at least 11,000 SEK after tax.

Monthly income for the person who is over 60 years old should be at least 4,000 SEK after tax 

http://www.thaiconsu...Ofampension.pdf

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Din Daeng 44

tack för det Tommy hoppas det funkar efter dom reglerna fortfarande

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...