Jump to content
IGNORERAD

Trådar raderade


skåneljungen

Recommended Posts

swedenfarang

Nerike:

Det är skillnad på folk, även på forum...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Herr Chang

    6

  • Nerike

    6

  • skåneljungen

    5

Mest aktiva i denna tråd

GammalDansken

Quote

Nerike:

Det är skillnad på folk, även på forum...

Japp - det finns folk och folk och annonsörer och moderater.

De senares åsikter måste beaktas av folk av kategori 2, och kan bero på dagsform

eller tiden sedan senaste utbetalning från Google.

(Sista raden är förresten vi närmare eftertanke och självransakan

nog bara ett resultat av min konspirativa läggning - moderaterna vill ju bara forum's bästa)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Att forumets störste gnällpelle Lappen gnäller på gnällisarna är ju stor komik och vittnar om total avsaknad av självinsikt.

Jag tycker att Lappen borde ha en egen gnälltråd, där alla som behöver gnälla av sig sin bitterhet och omedvetna förträngningar kan husera.

Så slipper vi andra läsa honom.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Vilket javla gnall! Har har vi 4 modds/admins som mer eller mindre ideelt tagit pa sig att skapa ett forum dar hundratals medlemmar varje dag finner lite gladje i sitt ofta graa liv (vad GD an tycker sa anser jag att en dagslon per manad ar att betrakta som ideelt och mer an sa kan jag inte tanka mig att det ger). Sakerligen sa innehaller 5-10% av alla inlagg nagot som kan vacka anstot och det sager val sig sjalvt att ibland blir nagot kvar som kunde raderats och vice versa. Den dagen en modd/admin raderar en legitim asikt sa kommer jag klaga eller hoppa av (vilket jag gjorde pa ett annat Thaiforum) men bilder och historier ar val anda inget att hetsa upp sig over?

Om ett par timmar gar jag pa semester och aker till Sverige. Det blir nog aven en semester fran MPR sa ha det bra alla  :yes: . Jag aterkommer med nya asikter i augusti eller om det regnar allt for javligt  ;) .

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Lappen spelar du dum eller kolla bara in tråden dagens humorbild samt dagens skämthistoria.

Det jag menar är att vad gäller och vad gäller inte, jag har sett mycket värre saker och läst mycket värre saker en mina 2 skämt.

Och jag kan garantera dig att jag inte är ledsen att dom blev raderade, men jag vill bara veta var går gränsen eller är det olika för olika medlemmar här.

Och det är inte första gången nån tar upp denna fråga, och jag sitter inte och vänder kappan efter vinden som vissa som tycker allt är bara är bra utan vill ha ett forum där det vi alla vet var gränsen skall gå och inte att vissa dagar går det bra medans andra dagara går det inte och vissa kan medans andra inte får med mera.

Mvh

Nerike

Undrar vem som är dum när du måste posta historier i syfte att se var gränsen går!!!

Sandlådenivå och inget annat...hade du haft sunt förnuft visste du var gränsen går

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Så slipper vi andra läsa honom.

BTT

Samma sak tycker jag om dig BTT..skulle vara paradiset att slippa ditt eviga jävla tjat om dina "kunskaper" som inte betyder ett skvatt

Ganska så komiskt att den största bitterkuken kallar mig för bitter  :mdr:

Skulle vilja träffa den thaitjej som krossat ditt hjärta och skaka hennes hand

Bra inlägg Atom...plus på den

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Lapp!

Finns ingen thaikvinna som kan krossa broders hjärta.

Du är väl en blödig och känslig typ. Åtminstone verkar det så om man ska döma efter dina inlägg.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Bäste herr Lapp!

Finns ingen thaikvinna som kan krossa broders hjärta.

Du är väl en blödig och känslig typ. Åtminstone verkar det så om man ska döma efter dina inlägg.

BTT

Jo du BTT en thaikvinna HAR krossat ditt hjärta det är därför du är som du är och nu bara utnyttjar dom för dina egna intressen.Nästan så jag skulle tycka synd om dig men det finns annat att bry sig om.

Nu tar jag semester från den ankdamm på obestämd tid...ha det gott alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Man kan alltid diskutera om Nerikes skämt var oskyldiga eller inte.

Som moderator känner jag dock en plikt att ibland så att säga stämma i bäcken. Ofta eskalerar denna typ av skämt gradvis till något betydligt grövre. En del medlemmar finner nöje i att lyfta ribban litegrann varje gång tills dom får tillsägelse och då indignerat utbrister "vadå, det var väl inte än värre än förra skämtet i den här tråden?"

Ja, likt barn i trotsåldern. Väx upp!

För övrigt finns det nere till höger i varje inlägg "Anmäl till moderator" om ni tycker att vi missat något. Vi kan inte se allting, och ibland har man inte tid att lusläsa allt och begrunda huruvida det är olämpligt eller ej.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Undrar vem som är dum när du måste posta historier i syfte att se var gränsen går!!!

Sandlådenivå och inget annat...hade du haft sunt förnuft visste du var gränsen går

Lappen

Det var inte min menning om att testa gränser, utan tyckte helt enkelt att dom var roliga

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Man kan alltid diskutera om Nerikes skämt var oskyldiga eller inte.

Som moderator känner jag dock en plikt att ibland så att säga stämma i bäcken. Ofta eskalerar denna typ av skämt gradvis till något betydligt grövre. En del medlemmar finner nöje i att lyfta ribban litegrann varje gång tills dom får tillsägelse och då indignerat utbrister "vadå, det var väl inte än värre än förra skämtet i den här tråden?"

Ja, likt barn i trotsåldern. Väx upp!

För övrigt finns det nere till höger i varje inlägg "Anmäl till moderator" om ni tycker att vi missat något. Vi kan inte se allting, och ibland har man inte tid att lusläsa allt och begrunda huruvida det är olämpligt eller ej.

Herr Chang har talat.

Bäste Herr Fodervärd, nu bryter ni återigen mot paragraf:

§5 Diskussioner om moderationen eller

modererings politik som berör enskilda fall är inte tillåtna i forumet.

Sådana synpunkter bör riktas till en moderator eller administratör, och inte

diskuterats på forumet.

Paragrafryttaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om ett par timmar gar jag pa semester och aker till Sverige.

[off-topic]Får önska dig en trevlig semester och att du tar tillfället i akt att förbättra den svenska handelsbalansen, genom att inhandla ett "svenskt" tangentbord.  ;)

[/off-topic]

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Får önska dig en trevlig semester och att du tar tillfället i akt att förbättra den svenska handelsbalansen, genom att inhandla ett "svenskt" tangentbord.  ;)

:wai:

Och som en sann polare, så köper han ett till Wille också. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerike... var det inte du som tyckte att det var ytterst olämpligt att visa en bild på en minibar från ett hotellrum i Pattaya därför att det fanns en kondom till salu mitt bland chipsen och nötterna?

Med motiveringen att den typ av bilder förstör Pattayas rykte i Sverige.  :mdr:

Samtidigt menar du att bilder på nakna pros från nämda ort borde accepteras fullt ut. Är det inte lite motsägelsefullt?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim

Det stämmer om kondomen då jag uppfatta den illa i sammanhanget, men jag har inte sagt att det skall vara tillåtet med nakna prost.. bilder.

Utan det var väl en topless bild och vem sägar att det var en prost.. på bilden, snacka om att dömma utan att veta det kan ju lika väl var en turist.

Det är väl lika dumt som att säga perversa svin åt en i Pattaya som håller ett barn i handen, för 99,9 % är det säkert deras eget barn eller barnbarn med mera det är många som har fått elaka blickar från okunninga personer som dömmer utan att veta.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...