Jump to content
IGNORERAD

Trådar raderade


skåneljungen

Recommended Posts

skåneljungen

Kunde ju varit bra att få ett meddelande när man får en tråd raderad och en förklaring varför.

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Herr Chang

    6

  • Nerike

    6

  • skåneljungen

    5

Mest aktiva i denna tråd

Exactemente, här sker mycket allvarligare saker än så i det fördolda.

Karma och bärlistor försvinner mitt på blanka eftermiddagen för att sedan helt tystas ned av di ansvariga.

Snart försvinner detta meddelandet oxå ..

Ev kan det finnas i slaskhinken eller off-topic som di kallar det här med ett finare ord.

Sökaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Vissa av mina inlägg har och på ett mystiskt sätt försvunnit senaste tiden.

Bland annat försvann mitt inlägg om gubben4906 och hans ev bilder på sig själv i Beppegodnattskjortan på Malmskillnadsgatan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Funkade ju bra ett tag då man åtminstone skrev ut ett meddelande att detta inlägg hade tagits bort/censurerats.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det är langoljärerna som är i farten. :out:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Funkade ju bra ett tag då man åtminstone skrev ut ett meddelande att detta inlägg hade tagits bort/censurerats.

Det var väl så på TT om jag inte minns fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är p.g.a ingen är intresserad av inlägget/tråden :dance1:

Är det ingen som svarar på inlägget/tråden inom 30 sec, så raderas det automatiskt..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det är i varje fall min ambition att via PM underrätta författaren till ett inlägg som jag raderat.

Huruvida alla övriga forummedlemmar också behöver veta detaljerna är tveksamt. Det liksom upphäver ju meningen med att radera.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Kanske inte detaljerna, men man tappar ju liksom tråden om någon annan har besvarat ett inlägg som sedan raderas. Men får man en notis där så kan man åtminstone tänka aha...

Användarvänlighet, typ.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skåneljungens tråd raderad pga en nedsättande bild av en tjock, naken kvinna utklädd till gris och BTTs inlägg pga nedsättande språk i trådar han av respekt till trådskaparen borde ha låtit bli att skriva sina vanliga sanningar i, samt en tråd av honom med länkar till olika favoritporrsidor han gillade. Ansåg att det var uppenbart varför jag raderade dessa meddelanden och skickade därför inga pm.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja vi skåningar är ett ondskefullt och elakt släkte.  :D

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan? Är Du full eller är det sommarlovet som fått fart på skrivarfingrarna? :crazy:

Inga tonårstjejer att "glutta på"? verkar som det kliar rejält i grenen på Bäste Bror: :D:D

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Ja vi skåningar är ett ondskefullt och elakt släkte.  :D

BTT

Oh fy fasen...en till som inte lärt sig att svälja gröten ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Quote

Skåneljungens tråd raderad pga en nedsättande bild av en tjock, naken kvinna utklädd till gris och BTTs inlägg pga nedsättande språk i trådar han av respekt till trådskaparen borde ha låtit bli att skriva sina vanliga sanningar i, samt en tråd av honom med länkar till olika favoritporrsidor han gillade. Ansåg att det var uppenbart varför jag raderade dessa meddelanden och skickade därför inga pm.

Ja du Kim.

Så en skämt bild är nedsättande.ja du halle da. Men du gillar kanske inte humor?

men då får du nog börja radera bland många bilder på den tråden oxå..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skåneljungens tråd raderad pga en nedsättande bild av en tjock, naken kvinna utklädd till gris och BTTs inlägg pga nedsättande språk i trådar han av respekt till trådskaparen borde ha låtit bli att skriva sina vanliga sanningar i, samt en tråd av honom med länkar till olika favoritporrsidor han gillade. Ansåg att det var uppenbart varför jag raderade dessa meddelanden och skickade därför inga pm.

Vet inte vad jag skall svara egentligen mer än  :search:http://www.maipenrai...83379/#msg83379

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Quote

Ja du Kim.

Så en skämt bild är nedsättande.ja du halle da. Men du gillar kanske inte humor?

men då får du nog börja radera bland många bilder på den tråden oxå..

Kan du beskriva vad det är som är så skämtsamt med bilden om inte det nedsättande i att det är en överviktig dam i griskostym?

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Ja vad hade du väntat dig ???

Här är det moddarna som bestämmer vad som är humor.

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ta det inte så hårt. Varken gristanter eller profeten muhammed är viktiga milstolpar för vår yttrandefrihet.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

I fallet med grisakärringen kan jag förstå moderatorerna. Ger väl inga bra signaler till charterkärringarna som sitter här och läser.

De kan ju lätt få uppfattningen att medlemmarna är kvinnoförnedrare.

Vilket vi ju absolut inte är.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

I fallet med grisakärringen kan jag förstå moderatorerna. Ger väl inga bra signaler till charterkärringarna som sitter här och läser.

De kan ju lätt få uppfattningen att medlemmarna är kvinnoförnedrare.

Vilket vi ju absolut inte är.

BTT

Jasså? :crazy:

Vad tycker Ulla och hennes "feta" kompissar? :D:D:D

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

I fallet med grisakärringen kan jag förstå moderatorerna. Ger väl inga bra signaler till charterkärringarna som sitter här och läser.

De kan ju lätt få uppfattningen att medlemmarna är kvinnoförnedrare.

Vilket vi ju absolut inte är.

BTT

Tala för dej själv! :mdr:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Jasså? :crazy:

Vad tycker Ulla och hennes "feta" kompissar? :D:D:D

Förmodligen så tycker dom nog att vi är mansgrisar hela högen, så lite omvänd nedvärdering skadar väl inte  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu är det ju en gång för alla så att i Ullas och Gudruns värld är alla män med unga thaitjejer horbockar och mulliga mansgrisar.

Den fördomen är svår att sticka hål på.

Istället är det ju ofta så att di gamla horbockarna blir omvända och stadgade familjfädrar när di gifter sig.

Det tidigare barlivet blir tabubelagt. Mest på grund av att gubben inte vill stöta sig med hårbevakande och svartsjuka frugan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...