Jump to content
IGNORERAD

Besökavisa


Nickodemus

Recommended Posts

Måste man ha passet färdigt när man beställer tid för besöksvisa för tjejen eller räcker det när man kommer dit med papparna?

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Beställer tid för att lämna in en visumansökan gör man med fördel via ambassadens Call Center dit man kan ringa. Det går i och för sig att beställa tid hos ambassaden via ett personligt besök.

Är en fördel om tjejen har med sig sitt pass om hon ska besöka ambassaden.

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

jag menade ,vill dom ha passnr när hon beställer tid? Hon har inget pass än tänkte fixa det när jag åker ner i juli..

Link to comment
Dela på andra sajter

Beställde tid för 2 veckor sen och då ville de ha numret på passet, om det är obligatoriskt vet jag inte.

Fick först tid i början på Aug men lyckades få en återbuds tid i mitten av Juli, åker i början av Aug.

Mvh

Roger

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Jag rekommenderar din flickvän att hon skaffar sig ett pass före hon söker visum. Oftast vill visumbokningen ha passnumret för att försäkra sig om att den sökande har ett pass.

Sedan kan din flickvän ha sådan tur att hon får en avbokad tid per omgående och är inte alla handlingar klara då så missar hon den chansen.

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...