Farang Inlagd Juni 10, 2009 Dela Inlagd Juni 10, 2009 Ibland lyckas man ju bränna av ett kort man blir helnöjd med, amatör som proffs. Jag är amatör... Skulle vara skoj att se eran bästa bild, och en förklaring till varför ni gillar den. Jag börjar. Lägg gärna upp dom på http://photobucket.com/ eller http://my.imageshack.us/ eller nån annan sida.För ibland krävs fullstorlek för att bilden skall uppskattas. Denna gillar jag bland mina, enormt full av detaljer samt enormt thai. fotot tagit på Sanctuary of Truth member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juni 10, 2009 Dela Inlagd Juni 10, 2009 Min bästa bild från Thailand, får jag ej visa för varken min tjej eller admin. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2009 Quote Min bästa bild från Thailand, får jag ej visa för varken min tjej eller admin. Mvh Nerike Gör dig inte dum dom postar jag inte heller... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 10, 2009 Dela Inlagd Juni 10, 2009 En av mina favoriter, den är tagen i Chiang Mai. Tycker att det är härlig fart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juni 10, 2009 Dela Inlagd Juni 10, 2009 Funderade länge på vilken min bästa bild kunde vara innan jag kom underfund med att det i princip är omöjligt att avgöra det. Ungefär som vilken låt som är den bästa i världen. Så jag gav upp! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...