Jump to content
IGNORERAD

Bo Fink undrar tid till intervju ?


Bo Fink

Recommended Posts

Hejsan, någon som har en susning om hur lång tid det kan ta från en inlämnad UT ansökan på ambasaden tills damen kan få tid för intervju ?

Tack för Era svar.

BF

Link to comment
Dela på andra sajter

Det brukar gå snabbt under sommarhalvåret, det är värre i slutet av året eftersom många lämnar in ansökan när de kommer tillbaka efter sommaren här..

Men sen är väl risken stor att det blir liggande på migrationsverket under semestern...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Hej!

Tack för svaren ! Då kan jag berätta det för min dam men om det nu påskyndar UT som ni säger lär väl visa sig.

Mvh BF

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi lämnade in 2 April och fick tid 28 April.

En polare lämnade in 18 Maj med ombud fick tid 22 Juni

Det hänge lite på hur komplett ansökan är. Är det hel komplett kan det gå snabbt. Våran ansökan saknade "rätt" personbevis (familje bevis sk).

Min polares med ombud var helt komplett.

Sen får man tänka på att vi hadde många röda dagar mellan 2-28 april pga. Påsk och Songkran.

Men för oss gick allt snabbt. Intevju 28 april beviljat UT 25 Maj i Malmö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt Bofinkens svar på mitt och andras svar,han frågade ju bara hur länge det tog mellan UT ansökan och intervjun ! Inte om jag eller någon annan kunde ge tips på påskyndande saker för den skull,,,,ja ja han var nog full .  :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha Zipnotes, Bofinken var inte alls full så det så, blandade bara in om att det tydligen gick snabbare att få intevjun under sommaren.

I alla fall tack för kommentaren :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...