BanFang Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Hej. Jag var ute på en promenad igår, på väg till systemet Hamnade först här dom säljer alltdär verkar det som. Ser man på här finns dom också Lite kläder kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Hehe jo fynd kan man göra på markanaden men man ska nog hålla i sin plånbok så att man inte fyndar den i ett stånd längre fram. Ska själv till ovan nämnd marknand om någon timme då tanten vill dit o titta lite L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2009 Det blev ju kass. Jag ville ha texten under bilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 31, 2009 Dela Inlagd Maj 31, 2009 Har förståss inte sett så mycket thai på den marknaden då jag bor i närheten, brukar mest vara 80 % araber överallt som både säljer och köper en massa skrot. Så dit har jag slutat att gå. Då föredrar jag mycket hellre Bellevue marknad en kort bit därifrån där kan man hitta många fynd bland dom varierande borden varje helg. Det är oftast olika personer som säljer där varje helg och inte bara samma skit hela tiden som på kviberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 1, 2009 Dela Inlagd Juni 1, 2009 Quote Det blev ju kass. Jag ville ha texten under bilderna För att lägga upp bilder i texten så måste WYSIWYG editorn vara avstängd. Detta görs med det röda "A:et" längst till höger bland BBC knapparna. Av och På lixom. Och sedan klickar du på [ Bifoga Bild X] där du vill ha bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.