snook Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 hejsan någon som vet omdet finns någon bra sida idet här ämnet=) vill hitta en "nanny" till mina barn.. några tips? mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 http://www.bambiweb.org/ medlemskap i bambi krävs om man vill annonsera. ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 30, 2009 Dela Inlagd Maj 30, 2009 Quotehejsan någon som vet omdet finns någon bra sida idet här ämnet=) vill hitta en "nanny" till mina barn.. några tips? mvh Hej snook, Jag antar nu att du menar i Thailand. Själv skulle jag nog föredra att hyra in någon släkting till fru Chang. Om vi nu hade gemensamma barn, vilket vi inte har. Men för mig verkar det som att det finns större möjlighet att ställa krav på någon som är släkt, till skillnad från någon som man aldrig träffat förr. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.