Jump to content
IGNORERAD

i Krabi?


Galten

Recommended Posts

Vi åker snart till södra Thailand och provar nog Krabi som första ställe där vi kan utgå ifrån.

Grejen är dock att inomrikes blir ju flyget gratis när vi reser med Thai från Sverige så vi åker hela vägen till Krabi.

Vi skall till ett bröllop strax efter vi landat så kläder behöver handlas.

Vore bra om vi slapp Bangkok den här gången.

Min undran är om det finns bra ställen och handla i Krabi då jag alldrig varit där och känner ni till överkomliga priser för övernattning där också så vore det kanon.

Brukar alltid lösa sig med logi men med familjen så blir det stressigt

Krabi är inte långt från Min tjejs hemby så det vore ett utmärkt bas om boendet fixar sig och då talar jag inte om hotellboende med swimmingpool och grejor utan bara ett bra boende för rimlig pris.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag säger bara "Lipstick Guest House"!

Dem har byggt 3 nya fräsha AC-rum med TV toa och nya möbler.

Dåligt med förnster dock men stället har en familjär känsla som inte går att ta miste på!

Det är Phi Nok och hans fru som driver stället och bottenvåningen har en öppen restaurang med bra mat med lite stil.

Jag bor här månadsvis varje år och det är några som gör likadant.

Rummen kostar 450 Bath. Det är verkligen nytt och fräsht!

Annars finns fläktrummen men dem är just bara ett rum och inget annat för 150Bath Ha ha ha..Min favorit dock!

Hälsa från mig om det blir ditt val att bo där. Swedish Cowboy hat man. Vill inte ange mitt namn just här men dem borde veta väl ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...