Atom Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Jag är medlem på ThaiSnack men har inte skrivit något på närmare ett år. Har inte tid eller lust att vara aktiv på två forum åt gången så i mitt fall blir det antingen eller. Fördelen med ThaiSnack vs MPR är att det skrivs mer om Thailand. Fördelen med MPR är att det överlag skrivs mycket mer. Ett problem för ett forum med såpass like aktivitet som TS är att riktigt aktiva medlemmar märks väldigt mycket och när några av dessa är rätt störiga gubbar så är det lätt att man tröttnar. Finns ännu fler sådana gubbar här men de märks inte riktigt lika mycket i den större aktiviteten. Hoppas på lite mer aktivitet här när grillarna snart rullas in, uteserveringarna byts mot hembränt framför skärmen och det stora vemodet rullar in; då är MPR som bäst. Om det inte inträffar får man kanske ta ett break igen och logga in på TS för lite helgunderhållning. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Något jag saknar är att det inte skrivs mer på Lokala Forum förutom då Pattaya & Jomtien förstås... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 On 2019-08-16 at 03:16, skrev Alarik: Så man slutar alltså att vara vänner fast man inte har blivit ovänner? Det finns vänner och det finns vänner, sedan finns det Nicke nyfiken vänner. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 On 2019-08-16 at 11:45, skrev Mankan: Ja om hans kompisar inte tillräckligt ofta lägger in en bild på dagen lunch så är dom petade från hans vänlista 🤣 Jag fick ju en hög med mina cd/dvd där jag lagt ett antal hundra bilder hitskickade av lillebror, bilder som jag av någon anledning glömt kvar i Sverige och som jag börjat titta igenom men det kanske finns matbilder och andra bilder som stör dig och några till så de läggs tillbaka i byrålådan, skönt för då kan jag tillbringa mer tid i köket. Det är ju alltid trevligt med lite tid i köket. I förra veckan var första gången jag bakade lingonbröd som blev riktigt bra och gott. Sedan får jag finbesök i December av en snubbe som gillar tigerkaka och då har jag övningsbakat så jag kan bjuda på det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Kan det va den här mannen du får besok av kanske!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 6 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Kan det va den här mannen du får besok av kanske!!! Ja jag tycker mig känna igen den busen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Usch ... den där stämnings-sabotören skulle inte jag vilja ha in på tomten If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Jag fick ju en hög med mina cd/dvd där jag lagt ett antal hundra bilder hitskickade av lillebror, bilder som jag av någon anledning glömt kvar i Sverige och som jag börjat titta igenom men det kanske finns matbilder och andra bilder som stör dig och några till så de läggs tillbaka i byrålådan, skönt för då kan jag tillbringa mer tid i köket. Det är ju alltid trevligt med lite tid i köket. I förra veckan var första gången jag bakade lingonbröd som blev riktigt bra och gott. Sedan får jag finbesök i December av en snubbe som gillar tigerkaka och då har jag övningsbakat så jag kan bjuda på det. Kul för dig att du har en bildsamling på cd-skivor vad det nu har med mig och mitt inlägg att göra. Ändrades Augusti 18, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Undrar stillsamt hur länge en tråd som denna legat kvar på Thaisnack? Fast det kanske funkat fint på en klubb för inbördes beundrare? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 14 timmar sedan, skrev stefan5300: Jag fick ju en hög med mina cd/dvd där jag lagt ett antal hundra bilder hitskickade av lillebror, bilder som jag av någon anledning glömt kvar i Sverige och som jag börjat titta igenom men det kanske finns matbilder och andra bilder som stör dig och några till så de läggs tillbaka i byrålådan, skönt för då kan jag tillbringa mer tid i köket. Det är ju alltid trevligt med lite tid i köket. I förra veckan var första gången jag bakade lingonbröd som blev riktigt bra och gott. Sedan får jag finbesök i December av en snubbe som gillar tigerkaka och då har jag övningsbakat så jag kan bjuda på det. Kul att se lite bilder från dig igen. Kan du inte komma igång med din tråd igen? Det kan vara kul att se vardagliga saker så som vägarbete mitt i Nakhon nowhere så som vad man kan åstadkomma i köket utan de exakta ingredienserna..... Kanske inte några nyhets scoop men trevligt och underhållande. (Ignorera om det kommer tråkiga kommentarer och minuskarma. Istället för att bry dig om sådant så ger du bara oss andra ännu fler bilder och vänder andra kinden till.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 9 timmar sedan, skrev Jolo: Kul att se lite bilder från dig igen. Kan du inte komma igång med din tråd igen? Det kan vara kul att se vardagliga saker så som vägarbete mitt i Nakhon nowhere så som vad man kan åstadkomma i köket utan de exakta ingredienserna..... Kanske inte några nyhets scoop men trevligt och underhållande. (Ignorera om det kommer tråkiga kommentarer och minuskarma. Istället för att bry dig om sådant så ger du bara oss andra ännu fler bilder och vänder andra kinden till.) Vet inte men jag tror inte de, har annat att göra än att tillbringa massa tid framför datorn, sedan tycker jag att fler kunde lägga in gamla foton som är från 80, 90 och början av 20-talet och framåt, då det verkar att finnas många här med stort thaikunnande och mycket resor hit och då bör det ju finnas mycket foton som ligger hemma i byrålådorna och dräller, för inte gjömde de väl kameran hemma på sina första resor. Förövrigt så tar jag inte så allvarligt på tråkiga kommentarer, tycker jag kan försvara mig rätt så bra i sådana lägen. Det roliga med minuskarma är att jag tog upp det i en tråd och blev då mycket ifrågasatt men nu så bara haglar det minuskarma och ofta då hämdminuskarma. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 1 timme sedan, skrev stefan5300: Vet inte men jag tror inte de, har annat att göra än att tillbringa massa tid framför datorn, sedan tycker jag att fler kunde lägga in gamla foton som är från 80, 90 och början av 20-talet och framåt, då det verkar att finnas många här med stort thaikunnande och mycket resor hit och då bör det ju finnas mycket foton som ligger hemma i byrålådorna och dräller, för inte gjömde de väl kameran hemma på sina första resor. Förövrigt så tar jag inte så allvarligt på tråkiga kommentarer, tycker jag kan försvara mig rätt så bra i sådana lägen. Det roliga med minuskarma är att jag tog upp det i en tråd och blev då mycket ifrågasatt men nu så bara haglar det minuskarma och ofta då hämdminuskarma. Självklart ditt val och din tid. Nu vet du i alla fall att jag uppskattade din tråd och med tanke på att jag fick en del karma då jag skrev att jag saknar den så tror jag att det är fler som gör det. Jag har åkt till Thailand (och andra länder) "några" gånger men har helt ärligt väldigt få foton. Det beror inte på resmålet i sig utan på att jag är helt värdelös på att stanna upp en sekund och ta foton. Därför är det extra kul med folk som faktiskt gör det.... Ha det så bra Stefan och hoppas våra vägar korsas framöver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Kanon tråd från äldre dagar när det var bra och billigt här i landet. Om det är fler som var med på den tiden så lägg in bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 På tal om kanontråd. Är det någon här som har splitsat liket på storseglet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 6 timmar sedan, skrev Esspe: Vet inte om du såg den här tråden för länge sen. Isf får du en chans till här. Får kanske minuskarma för spam men vem bryr sig I sådana trådar skulle man få dela ut dubbla karma👍👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 3, 2019 Dela Inlagd September 3, 2019 On 2019-08-18 at 07:51, skrev Arnold Layne: Usch ... den där stämnings-sabotören skulle inte jag vilja ha in på tomten Tjena Arnold PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 9 timmar sedan, skrev B747: Tjena Arnold Tjena Flygis ... allt bra ?? If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu