Alarik Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Några har menat att MPR inte längre är intressant och att det blivit alldeles för mycket tjafs på MPR. Någon angav då att han var medlem i ThaiSnack och gillade det forumet. Kollade lite på ThaiSnack (utan medlemskap) och kände faktiskt igen nicket på en del av medlemmarna. Sedan kan det naturligtvis finnas MPR-medlemmar med helt annat nick än vad de här här på MPR. En del personer verkar vara ganska aktiva på de olika forumen. Samma tongångar. Nja, jag vet inte..... Tycker att upplägget är bättre här på MPR. Överskådligt. Sedan fattades det då inte tjafs på ThaiSnack. Pekpinnar om både det ena. Till exempel angående thailändska orters stavning. Om det skulle vara ett h på slutet av ortsnamnet eller ej.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Är med på båda men kan inte säga att jag thaisnackar direkt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Har hört att man väldigt lätt blir avstängd/utslängd på thaisnackforumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 3 minuter sedan, skrev rolba: Har hört att man väldigt lätt blir avstängd/utslängd på thaisnackforumet. Ja det kan man bli , många idi*ter som åker ut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 5 minuter sedan, skrev rolba: Har hört att man väldigt lätt blir avstängd/utslängd på thaisnackforumet. Räcker tydligen att skriva lite illa om Phuket...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 (ändrad) Berra är stenhård som boss där foljt av kycklingen Ändrades Augusti 14, 2019 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 4 timmar sedan, skrev rolba: Har hört att man väldigt lätt blir avstängd/utslängd på thaisnackforumet. Ja det räckte ju med att man inte varit aktiv nån månad eller 2 så var det tack å hej. Men jag antar att dom inte vill ha så många medlemmar. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 4 timmar sedan, skrev Mankan: Ja det räckte ju med att man inte varit aktiv nån månad eller 2 så var det tack å hej. Men jag antar att dom inte vill ha så många medlemmar. Jupp, åkte också pga det. Och då har jag ändå varit i Kycklingens hem och fikat! Tyckte det var lite dumt, men men... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 Kaptenen o Kycklingen kör sitt race o Surin sitt ,, låt det vara så , Alla e vi olika eller lika,, Gillar båda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 6 timmar sedan, skrev Mankan: Ja det räckte ju med att man inte varit aktiv nån månad eller 2 så var det tack å hej. Men jag antar att dom inte vill ha så många medlemmar. Varfor ska du va medlem på ett forum om du inte är aktiv!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Varfor ska du va medlem på ett forum om du inte är aktiv!! Precis, jag brukar kolla min facebooklista ibland och ta bort de på "vänlistan" som aldrig visar någon aktivitet och vill bli "vän" av ren nyfikenhet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Varfor ska du va medlem på ett forum om du inte är aktiv!! Jag var periodvis aktiv och hade glömt det forumet under en period och när jag ville in igen var jag bortplockad. Jag förstår inte riktigt grejen med att plocka bort medlemmar för att man inte skriver på ett tag. Medlem ville jag vara för att kunna skriva nått ibland. Ändrades Augusti 15, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 6 minuter sedan, skrev Mankan: Jag var periodvis aktiv och hade glömt det forumet under en period och när jag ville in igen var jag bortplockad. Jag förstår inte riktigt grejen med att plocka bort medlemmar för att man inte skriver på ett tag. Medlem ville jag vara för att kunna skriva nått ibland. Det infördes en ny datalag 25 maj 2018 som gjorde att man måste godkänna några saker för att få fortsätta få tillgång som medlem. Detta innebar att det längre är tillåtet att laga personuppgifter utan godkännande mm. Medlemmar som inte loggar in och godkänner detta riskerar att hamna utanför medlemsregistret vid en uppdatering och raderas. Forumet har nog uppdateras några gånger sen dess. Fast jag tycker att det är bra att det rensas med jämna mellanrum med passiva och till och med avlidna medlemmar. Vill man fortsätta är det ju bara att bli medlem igen. Själv har jag råkat ut för att mina gamla inloggningsuppgifter inte gäller längre efter en tids passivitet eller vid någon uppdatering. Bland annat på SAS försvann jag och fick återställa med nytt. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 1 timme sedan, skrev Mankan: Jag var periodvis aktiv och hade glömt det forumet under en period och när jag ville in igen var jag bortplockad. Jag förstår inte riktigt grejen med att plocka bort medlemmar för att man inte skriver på ett tag. Medlem ville jag vara för att kunna skriva nått ibland. Skriver sällan på Thaisnack, men är medlem. Har åtskilliga gånger fått mail att logga in för att fortsätta vara medlem, och det tycker jag är en enkel och ok grej att göra. Har du inte fått sådana varningsmail innan du blivit utkastad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Ja där fick jag ett minus av Nicke Nyfiken som åkte väck från Facebookkontot med två enkla tryck, nu får jag väl ett minus till😂😂 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 1 timme sedan, skrev gst: Skriver sällan på Thaisnack, men är medlem. Har åtskilliga gånger fått mail att logga in för att fortsätta vara medlem, och det tycker jag är en enkel och ok grej att göra. Har du inte fått sådana varningsmail innan du blivit utkastad? Jag har flera mejladresser och på vissa får diverse nyhetmejl från olika sidor jag sällan läser. När jag fick nys om dessa ultimatummejl om att man skulle logga in eller bli utkastad vill jag minnas att det var för sent. Tråkigt men inte värdens undergång. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 11 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja där fick jag ett minus av Nicke Nyfiken som åkte väck från Facebookkontot med två enkla tryck, nu får jag väl ett minus till😂😂 Jag antar att det är mig du menar eftersom jag gav dig ett minus här ovanför för din cyniska syn på dina Facebookvänner. Ärligt talat hade jag inte koll på om vi var "vänner" på Facebook så mig spelar det mindre roll. Vad jag skulle vara nyfiken på vet jag inte. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 3 timmar sedan, skrev Mankan: Jag antar att det är mig du menar eftersom jag gav dig ett minus här ovanför för din cyniska syn på dina Facebookvänner. Ärligt talat hade jag inte koll på om vi var "vänner" på Facebook så mig spelar det mindre roll. Vad jag skulle vara nyfiken på vet jag inte. Det är nog som jag skrev igår om att minnas, du och några andra oaktiva på min "vänlistan" tog jag nog bort för över 1 år sedan, brukar att rensa där ibland men ibland tar ju en del bort sig själva😂 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 35 minuter sedan, skrev stefan5300: Det är nog som jag skrev igår om att minnas, du och några andra oaktiva på min "vänlistan" tog jag nog bort för över 1 år sedan, brukar att rensa där ibland men ibland tar ju en del bort sig själva😂 Ja du varför skulle jag lägga något sånt obetydligt på minnet som att du tog bort mig från Facebook 🤣 jag har väl inte ens märkt det. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 6 timmar sedan, skrev stefan5300: Det är nog som jag skrev igår om att minnas, du och några andra oaktiva på min "vänlistan" tog jag nog bort för över 1 år sedan, brukar att rensa där ibland men ibland tar ju en del bort sig själva😂 Så man slutar alltså att vara vänner fast man inte har blivit ovänner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 (ändrad) Ähhh rätt fånig jämförelse. Min pappas Ford är bättre än din pappas Opel, typ på samma nivå. Skrivs väl en del intressant på TS, inte så stor skillnad. Jag tycker mest modereringsnivån är lite fånig på TS. Kyllingen e annars en bra tjej, kan supa de flesta under bordet. Ändrades Augusti 16, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 8 timmar sedan, skrev Alarik: Så man slutar alltså att vara vänner fast man inte har blivit ovänner? Ja om hans kompisar inte tillräckligt ofta lägger in en bild på dagen lunch så är dom petade från hans vänlista 🤣 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 2 timmar sedan, skrev Mankan: Ja om hans kompisar inte tillräckligt ofta lägger in en bild på dagen lunch så är dom petade från hans vänlista 🤣 Vrida till tugg är en viktig ingrediens i hans liv och han är faktiskt, tycker jag, rätt haj på att få till det. Gillade hans bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Ähhh rätt fånig jämförelse. Min pappas Ford är bättre än din pappas Opel, typ på samma nivå. Skrivs väl en del intressant på TS, inte så stor skillnad. Jag tycker mest modereringsnivån är lite fånig på TS. Kyllingen e annars en bra tjej, kan supa de flesta under bordet. Det är väl en jävla skillnad på Ford och Opel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Ähhh rätt fånig jämförelse. Min pappas Ford är bättre än din pappas Opel, typ på samma nivå. Skrivs väl en del intressant på TS, inte så stor skillnad. Jag tycker mest modereringsnivån är lite fånig på TS. Kyllingen e annars en bra tjej, kan supa de flesta under bordet. Och Isan Lover kör sitt kommunist snack som vanligt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu