Jump to content
Cavemannen

Avstängd!

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Mankan
7 minuter sedan, skrev Batting:

Ja det blir ju skrattretande och oroande när man upptäcker att folk ägnar sina dagar åt att sitta och leta inlägg från specifika medlemmar bara för att trycka dit en snurrig gubbe.
Inte för att läsa inlägget, reflektera och kanske kommentera, nä bara för att reta och förstöra.  :44:
Ja då borde man kanske just "reflektera över sin tillvaro och mående".

Ja vilka knäppskallar. Eller när man medvetet märker ord och missförstår meningsmotståndarens inlägga bara för att slippa svara på sakfrågan. Det finns ju vissa här som verkligen är expert på det.

• Ge karma 2
  • Snurrigt 1

Batting
1 timme sedan, skrev Mankan:

Ja vilka knäppskallar. Eller när man medvetet märker ord och missförstår meningsmotståndarens inlägga bara för att slippa svara på sakfrågan. Det finns ju vissa här som verkligen är expert på det.

Men det bevisar ju ändå att man trots allt bemödat sig med att läsa inlägget.
Om man sedan inte håller med, eller inte ens förstått dess innebörd  kan ju även bero på författaren av inlägget.
Det tycker jag är ärligare än att enbart rutinmässigt klämma dit en snurrig gubbe bara för att man tydligen inte har något intelligent att tillföra det hela.
Några av de intelligensbefriade kommer även förse detta inlägget med en snurrig gubbe.

• Ge karma 1
  • Snurrigt 1

Mankan
6 timmar sedan, skrev Batting:

Men det bevisar ju ändå att man trots allt bemödat sig med att läsa inlägget.
Om man sedan inte håller med, eller inte ens förstått dess innebörd  kan ju även bero på författaren av inlägget.

Ja uppenbarligen lyckades du missförstå även detta inlägg. Jag tror inte det beror på författaren för det flesta vet nog vad "medvetet missförstår" betyder.

• Ge karma 1
  • Downvote 1
  • Snurrigt 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Batting
25 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja uppenbarligen lyckades du missförstå även detta inlägg. Jag tror inte det beror på författaren för det flesta vet nog vad "medvetet missförstår" betyder.

Jo, men jag behöver ju inte hålla med dig, eller?

• Ge karma 1
  • Snurrigt 2

Batting

Jag har hållit mig borta härifrån ett tag för att jag tyckte det blev för tjatigt.
Jag frågade bl.a. dig Mankan vad det var jag hade missförstått, för det var ditt älsklingsämne även då.
Jag bad dig upprepade gånger att tala om vad jag missförstått, men då kom du bara med nya beskyllningar.
Nu startar du där du höll på sist.

Jag skulle medvetet missförstå dig, men okej tala då om vad det är jag missförstått, eller släpp det hela.
Jag har väl sällan varit med om någon så tjatig jävel, men det är väl också ett missförstånd.
Du måste vara ordförande i "grumpy old man" sällskapet! :44:

• Ge karma 7
  • Fint 1
  • Snurrigt 1

Alarik
43 minuter sedan, skrev Batting:

Jag har hållit mig borta härifrån ett tag för att jag tyckte det blev för tjatigt.
Jag frågade bl.a. dig Mankan vad det var jag hade missförstått, för det var ditt älsklingsämne även då.
Jag bad dig upprepade gånger att tala om vad jag missförstått, men då kom du bara med nya beskyllningar.

Jag skulle medvetet missförstå dig, men okej tala då om vad det är jag missförstått, eller släpp det hela.
Jag har väl sällan varit med om någon så tjatig jävel, men det är väl också ett missförstånd.

Visst Mankan tjata mycket ibland men Dukan än mer.

• Downvote 1
  • Fint 1

Mankan
1 timme sedan, skrev Batting:

5555 Ja jag måste verkligen upplevas väldigt sur och grinig om när jag till och med blir kallad "grumpy old man" av dig.🤣 De är alltså samma snubbe som beklagar sig över att hans resekompisar som tydligen inte lever upp till hans förväntningar och lyckas själv inte ens beställa en engelsk frukost i Pattaya för att alla omkring han är idi*ter. :big_smile:

• Downvote 4
  • Haha 4

Batting
5 timmar sedan, skrev Mankan:

5555 Ja jag måste verkligen upplevas väldigt sur och grinig om när jag till och med blir kallad "grumpy old man" av dig.🤣 De är alltså samma snubbe som beklagar sig över att hans resekompisar som tydligen inte lever upp till hans förväntningar och lyckas själv inte ens beställa en engelsk frukost i Pattaya för att alla omkring han är idi*ter. :big_smile:

Det var väl inte riktat mot någon här?
Kände du dig träffad, eller missförstådd igen.
Man måste väl få skriva om upplevelser, och möjligen krydda historien lite utan att få stå till svars år efter år?
Fan jag trodde att man skulle kunna skriva här utan att behöva tänka sig för speciellt mycket.
Särskilt när det inte är ett angrepp på någon här.
Men jag ska tänka mig för i fortsättningen.

Just nu har jag t.ex. ont i ryggen, men det kanske jag inte borde tala om.
Jag får förmodligen stå till svars för det om ett år eller så.
 "Ska du säga som gnäller över att du har ont i ryggen!", kommer det väl att heta.

Nå kan du svara nu - Vad är det jag missförstått?

• Ge karma 8
  • Downvote 1
  • Snurrigt 1

Batting
7 timmar sedan, skrev Alarik:

Visst Mankan tjata mycket ibland men Dukan än mer.

Ja det blir ju tjatigt om man ska svara på tjatiga påståenden, men det ska man kanske sluta med.
Jag har ju försökt genom att inte alls vara här, men det hjälpte ju inte.
Jag han inte mer än kliva in här igen fören Mankan började skrika om att han är missförstådd.

• Ge karma 2
  • Downvote 2
  • Snurrigt 1

Scandinaviancorner
20 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja passa dig, det här forumet skulle kunna döpas om till Uppdrag Granskning 2.

Jag har tröttnat på det här så för min del blir det inte så mycket skrivande eller bilder längre. Man kan ju undra varför det inte är samma pajkastning och leta fel i inlägg där.

Jag har borjat skriva lite på Thaisnack bra forum

• Ge karma 4
  • Downvote 1
  • Fint 1

stefan5300
9 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jag har borjat skriva lite på Thaisnack bra forum

Tror jag är med lem där men har glömt både användar namn och lösen ord.

• Ge karma 1
  • Fint 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy