Jump to content
IGNORERAD

Avstängd!

Cavemannen
 Dela

Recommended Posts

Fyllskallen Herr Chang stängde av mig i 9mån, och ingen var gladare en jag att Surin sparkade ut han!.

Efter jag vart avstängd 9mån har jag inte kollat så noga, jag tänkte tack o adjö till forumet.......

Men läst har jag gjort, och efter läst Fredmans inlägg i penningtråden så kunde jag inte hålla mig, jag testade logga in och till min förvåning var straffet reducerat till 99dagar :D 

Fredman var en välkänd member inne på SoiSixten, han var t.o.m moderator där( i knappt ett dygn innan han loggade ut), dock utan större framgång :D hahahahahahahahahaha

#Raidirairai.se # Mr-X #Vafanhadehanförnick?loosern:- ) #Ivan_Drago #SoiSixten" #:D

Ändrades av Cavemannen
  • Tummen upp 2
  • Haha 1
Dela på andra sajter

Sen anklagar han Lucifer för att vara "multimiljonären" Andreas!!! va fan har ni ingen koll alls? "Andreas" finns ju redan som aktiv i penningtråden sen år tillbaks, öppna ögonen.......... :-) 

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Snurrigt 2
  • Haha 1
Dela på andra sajter

Nu blir det fart under galoscherna igen :big_smile:

/Enis

• Haha 5

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Enis:

Nu blir det fart under galoscherna igen :big_smile:

/Enis

Ja det har varit lite "torrt" den sista tiden, vi får hoppas på bättring :D 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Välkommen tillbaka, du har varit saknad!! 😍

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Lite djävlig, men aldrig tråkig!

Kul att se dej här igen!

MVH

• Ge karma 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Cavemannen:

6 månader på Hinseberg .?

• Ge karma 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kenneth073:

Ja de på forumet som har mig som vän på FB har kunnat följt mig, mycket fiske har det blivit, och nu när jag hittat tillbaks till flugfisket så har min lilla fritid jag har efter jobbet varit fullt upp :D 

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev kenneth073:

Hinseberg passar nog dig bättre

• Haha 3

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hinseberg passar nog dig bättre

Vadå, det var ju du som blev nominerad i tjejtråden.

• Ge karma 1
  • Snurrigt 1
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Fyllskallen Herr Chang stängde av mig i 9mån, och ingen var gladare en jag att Surin sparkade ut han!.

Efter jag vart avstängd 9mån har jag inte kollat så noga, jag tänkte tack o adjö till forumet.......

Men läst har jag gjort, och efter läst Fredmans inlägg i penningtråden så kunde jag inte hålla mig, jag testade logga in och till min förvåning var straffet reducerat till 99dagar :D 

Fredman var en välkänd member inne på SoiSixten, han var t.o.m moderator där( i knappt ett dygn innan han loggade ut), dock utan större framgång :D hahahahahahahahahaha

#Raidirairai.se # Mr-X #Vafanhadehanförnick?loosern:- ) #Ivan_Drago #SoiSixten" #:D

9 månader!? Vad har du sagt för ofördelaktigt om SverigeDemokraterna?

• Snurrigt 1
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Batting:

9 månader!? Vad har du sagt för ofördelaktigt om SverigeDemokraterna?

Det räckte att jag sade något ofördelaktigt om en av forumets sympatisörer av SverigeDemokraterna.......

Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Batting:

Vadå, det var ju du som blev nominerad i tjejtråden.

Men vad kul att du fått permis denna helg 😀

Då blir det många roliga monologer förhoppningsvis 👍

• Ge karma 2
  • Haha 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

44 minutes ago, Cavemannen said:

Det räckte att jag sade något ofördelaktigt om en av forumets sympatisörer av SverigeDemokraterna.......w

Welcome back! 

• Ge karma 2

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Japp, nu kommer vi småföretagare som inte omsätter 100 miljarder i månaden få höra om hur dåliga vi är! :lipa:🇰🇵

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev audirs2:

Japp, nu kommer vi småföretagare som inte omsätter 100 miljarder i månaden få höra om hur dåliga vi är! :lipa:🇰🇵

Absolute inte, jag är bara trött på såna enmans företagare som dig som lägger ut fakturor på 155sek för att beställt 15st pennor i forumet här och tror att vi andra skall bli imponerade..........

• Snurrigt 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Absolute inte, jag är bara trött på såna enmans företagare som dig som lägger ut fakturor på 155sek för att beställt 15st pennor i forumet här och tror att vi andra skall bli imponerade..........

Pressar man dig lite till så DRAR du fram KORTET! föräldrarlös........hur bra du är trots allt......huuuhuuuuu.....mm

• Snurrigt 1
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Pressar man dig lite till så DRAR du fram KORTET! föräldrarlös........hur bra du är trots allt......huuuhuuuuu.....mm

Grottis kör en "Clion"!

😂

MVH

• Haha 3

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Tommy:

Grottis kör en "Clion"!

😂

MVH

Vad var det du inte förstod? Jag kan köra en specialvariant för trögtänkta, vill du joina?

• Skål 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tommy:

Bäst jag förklarar, du verkar lite seg i kolan...

Att citera sej själv och komma med ett listigt svar på sina egna inlägg, kallas numera för att "göra en Clion", efter mästaren på självciteringar.

Fattar du?

MVH

Nääää, jag förstår vad du säger, men shuur menar du?

Ändrades av Cavemannen
  • Gilla 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Grottis kör en "Clion"!

😂

MVH

58 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Vad var det du inte förstod? Jag kan köra en specialvariant för trögtänkta, vill du joina?

41 minuter sedan, skrev Tommy:

Bäst jag förklarar, du verkar lite seg i kolan...

Att citera sej själv och komma med ett listigt svar på sina egna inlägg, kallas numera för att "göra en Clion", efter mästaren på självciteringar.

Fattar du?

MVH

32 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nääää, jag förstår vad du säger, men shuur menar du?

Måste vara med en länk till en John Fogerty eller bruse Springsteen video också 

enis  

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Enis:

Måste vara med en länk till en John Fogerty eller bruse Springsteen video också 

enis  

Enis performs Sing Me Home

Ändrades av Cavemannen
  • Tummen upp 1
Dela på andra sajter

On 2019-08-09 at 17:24, skrev Cavemannen:

Ja fy fan för fyllskallar! Jaså var det så länge? Det är väl en styrka att kliva av när man inser att man inte passar. Ärligt talat så kan jag inte ta på mig hela äran av det då som jag minns det fick en del hjälp i mitt beslut. Kan minnas fel men herregud det är väl fler än 10 år sedan. 

Vad jag lärt mig sedan dess är att det är befriande att släppa saker och gå vidare något jag starkt rekommenderar, älta gammalt skit har ingen blivet gladare av.

Vad det gäller att kalla någon för något från en annan tråd så kan jag säga att tyvärr har jag kallat folk för värre saker än så. Har man inte insett att det var deras nick och inte person så vill jag förtydliga det.

• Ge karma 8

The Flat Earth Society has members all around the globe!

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Fredman:

Det är väl en styrka att kliva av när man inser att man inte passar.

Ja det skall du ha+ för, det tog ju inte många timmar innan du kom underfun med det :D 

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
 Dela

• Skapa ny...