Jump to content
Cavemannen

Avstängd!

Recommended Posts

Cavemannen
2 minuter sedan, skrev audirs2:

Japp, nu kommer vi småföretagare som inte omsätter 100 miljarder i månaden få höra om hur dåliga vi är! :lipa:🇰🇵

Absolute inte, jag är bara trött på såna enmans företagare som dig som lägger ut fakturor på 155sek för att beställt 15st pennor i forumet här och tror att vi andra skall bli imponerade..........

• Downvote 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 2

Cavemannen
29 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Absolute inte, jag är bara trött på såna enmans företagare som dig som lägger ut fakturor på 155sek för att beställt 15st pennor i forumet här och tror att vi andra skall bli imponerade..........

Pressar man dig lite till så DRAR du fram KORTET! föräldrarlös........hur bra du är trots allt......huuuhuuuuu.....mm

• Downvote 1
  • Snurrigt 1

Tommy
24 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Pressar man dig lite till så DRAR du fram KORTET! föräldrarlös........hur bra du är trots allt......huuuhuuuuu.....mm

Grottis kör en "Clion"!

😂

MVH

• Haha 3

Cavemannen
13 minuter sedan, skrev Tommy:

Grottis kör en "Clion"!

😂

MVH

Vad var det du inte förstod? Jag kan köra en specialvariant för trögtänkta, vill du joina?

• Skål 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Cavemannen
Posted (edited)
8 minuter sedan, skrev Tommy:

Bäst jag förklarar, du verkar lite seg i kolan...

Att citera sej själv och komma med ett listigt svar på sina egna inlägg, kallas numera för att "göra en Clion", efter mästaren på självciteringar.

Fattar du?

MVH

Nääää, jag förstår vad du säger, men shuur menar du?

Edited by Cavemannen
  • Gilla 1

Enis
1 timme sedan, skrev Tommy:

Grottis kör en "Clion"!

😂

MVH

58 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Vad var det du inte förstod? Jag kan köra en specialvariant för trögtänkta, vill du joina?

41 minuter sedan, skrev Tommy:

Bäst jag förklarar, du verkar lite seg i kolan...

Att citera sej själv och komma med ett listigt svar på sina egna inlägg, kallas numera för att "göra en Clion", efter mästaren på självciteringar.

Fattar du?

MVH

32 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nääää, jag förstår vad du säger, men shuur menar du?

Måste vara med en länk till en John Fogerty eller bruse Springsteen video också 

enis  

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 2

Cavemannen
Posted (edited)
4 minuter sedan, skrev Enis:

Måste vara med en länk till en John Fogerty eller bruse Springsteen video också 

enis  

Enis performs Sing Me Home

Edited by Cavemannen
  • Fint 1

Fredman
On 2019-08-09 at 17:24, skrev Cavemannen:

Fyllskallen Herr Chang stängde av mig i 9mån, och ingen var gladare en jag att Surin sparkade ut han!.

Efter jag vart avstängd 9mån har jag inte kollat så noga, jag tänkte tack o adjö till forumet.......

Men läst har jag gjort, och efter läst Fredmans inlägg i penningtråden så kunde jag inte hålla mig, jag testade logga in och till min förvåning var straffet reducerat till 99dagar :D 

Fredman var en välkänd member inne på SoiSixten, han var t.o.m moderator där( i knappt ett dygn innan han loggade ut), dock utan större framgång :D hahahahahahahahahaha

#Raidirairai.se # Mr-X #Vafanhadehanförnick?loosern:- ) #Ivan_Drago #SoiSixten" #:D

Ja fy fan för fyllskallar! Jaså var det så länge? Det är väl en styrka att kliva av när man inser att man inte passar. Ärligt talat så kan jag inte ta på mig hela äran av det då som jag minns det fick en del hjälp i mitt beslut. Kan minnas fel men herregud det är väl fler än 10 år sedan. 

Vad jag lärt mig sedan dess är att det är befriande att släppa saker och gå vidare något jag starkt rekommenderar, älta gammalt skit har ingen blivet gladare av.

Vad det gäller att kalla någon för något från en annan tråd så kan jag säga att tyvärr har jag kallat folk för värre saker än så. Har man inte insett att det var deras nick och inte person så vill jag förtydliga det.

• Ge karma 7

Cavemannen
7 minuter sedan, skrev Fredman:

Det är väl en styrka att kliva av när man inser att man inte passar.

Ja det skall du ha+ för, det tog ju inte många timmar innan du kom underfun med det :D 

• Ge karma 2

Cavemannen
27 minuter sedan, skrev Fredman:

Ja fy fan för fyllskallar! Jaså var det så länge? Det är väl en styrka att kliva av när man inser att man inte passar. Ärligt talat så kan jag inte ta på mig hela äran av det då som jag minns det fick en del hjälp i mitt beslut. Kan minnas fel men herregud det är väl fler än 10 år sedan. 

Vad jag lärt mig sedan dess är att det är befriande att släppa saker och gå vidare något jag starkt rekommenderar, älta gammalt skit har ingen blivet gladare av.

Vad det gäller att kalla någon för något från en annan tråd så kan jag säga att tyvärr har jag kallat folk för värre saker än så. Har man inte insett att det var deras nick och inte person så vill jag förtydliga det.

Nick? minns du detta du skrev i den dolda delen(som inte var så dold tack vare Ivan Drago :-) )  var detta menat mot ett nick eller en person?

Jag såg han för lite sedan och frugan känner hans fru så nu vet jag precis vem han är, Ingen av stadens mest framstående medborgare men kanske inte lika hopplös som han verkar vara här ibland...

Är detta menat mot nick eller person? detta skrev du i den dolda delen av ss innersta som inte var så dold som du trodde tack vare Ivan Drago :D  Nää du är en riktigt feg kyckling! ta det face mot face om du törs!

• Ge karma 2

Fredman
Posted (edited)
9 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nick? minns du detta du skrev i den dolda delen(som inte var så dold tack vare Ivan Drago :-) )  var detta menat mot ett nick eller en person?

Jag såg han för lite sedan och frugan känner hans fru så nu vet jag precis vem han är, Ingen av stadens mest framstående medborgare men kanske inte lika hopplös som han verkar vara här ibland...

Är detta menat mot nick eller person? detta skrev du i den dolda delen av ss innersta som inte var så dold som du trodde tack vare Ivan Drago :D  Nää du är en riktigt feg kyckling! ta det face mot face om du törs!

Tack för att du uppdaterar mig. Det var väl plus för hur han är och minus för hur jag upplevde honom på forum.

edit: som jag skrev, har ingen ambition  att älta gammalt skit.

Edited by Fredman

Cavemannen
19 minuter sedan, skrev Fredman:

Tack för att du uppdaterar mig. Det var väl plus för hur han är och minus för hur jag upplevde honom på forum.

edit: som jag skrev, har ingen ambition  att älta gammalt skit.

Vill du ha några fler kommentarer skrivna av dig? om Bibben eller Kycklingen kanske? 

Du är en riktig jävla fegis som kissar i byxan ifall du får stå till svars, YNKRYGG!!!!

• Ge karma 2
  • Haha 2

Cavemannen

@AnTove Du fanns ju också på SoiSixten med några nick, är det något du vill kommentera?

ps. helikopterbilderna var jättefina :D 

• Ge karma 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy