Cavemannen Inlagd Augusti 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2019 27 minuter sedan, skrev Fredman: Ja fy fan för fyllskallar! Jaså var det så länge? Det är väl en styrka att kliva av när man inser att man inte passar. Ärligt talat så kan jag inte ta på mig hela äran av det då som jag minns det fick en del hjälp i mitt beslut. Kan minnas fel men herregud det är väl fler än 10 år sedan. Vad jag lärt mig sedan dess är att det är befriande att släppa saker och gå vidare något jag starkt rekommenderar, älta gammalt skit har ingen blivet gladare av. Vad det gäller att kalla någon för något från en annan tråd så kan jag säga att tyvärr har jag kallat folk för värre saker än så. Har man inte insett att det var deras nick och inte person så vill jag förtydliga det. Nick? minns du detta du skrev i den dolda delen(som inte var så dold tack vare Ivan Drago ) var detta menat mot ett nick eller en person? Jag såg han för lite sedan och frugan känner hans fru så nu vet jag precis vem han är, Ingen av stadens mest framstående medborgare men kanske inte lika hopplös som han verkar vara här ibland... Är detta menat mot nick eller person? detta skrev du i den dolda delen av ss innersta som inte var så dold som du trodde tack vare Ivan Drago Nää du är en riktigt feg kyckling! ta det face mot face om du törs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 10, 2019 Dela Inlagd Augusti 10, 2019 Men herre min Budda.... Har vi agg mot varann på detta eminenta forum så till den milda grad att man är tvungen o ta upp skit som har hände under tiden när man ringde heta linjen? Ge upp kålsupar o hys inget agg,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 10, 2019 Dela Inlagd Augusti 10, 2019 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Cavemannen: Nick? minns du detta du skrev i den dolda delen(som inte var så dold tack vare Ivan Drago ) var detta menat mot ett nick eller en person? Jag såg han för lite sedan och frugan känner hans fru så nu vet jag precis vem han är, Ingen av stadens mest framstående medborgare men kanske inte lika hopplös som han verkar vara här ibland... Är detta menat mot nick eller person? detta skrev du i den dolda delen av ss innersta som inte var så dold som du trodde tack vare Ivan Drago Nää du är en riktigt feg kyckling! ta det face mot face om du törs! Tack för att du uppdaterar mig. Det var väl plus för hur han är och minus för hur jag upplevde honom på forum. edit: som jag skrev, har ingen ambition att älta gammalt skit. Ändrades Augusti 10, 2019 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2019 19 minuter sedan, skrev Fredman: Tack för att du uppdaterar mig. Det var väl plus för hur han är och minus för hur jag upplevde honom på forum. edit: som jag skrev, har ingen ambition att älta gammalt skit. Vill du ha några fler kommentarer skrivna av dig? om Bibben eller Kycklingen kanske? Du är en riktig jävla fegis som kissar i byxan ifall du får stå till svars, YNKRYGG!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2019 @AnTove Du fanns ju också på SoiSixten med några nick, är det något du vill kommentera? ps. helikopterbilderna var jättefina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 13 timmar sedan, skrev Cavemannen: @AnTove Du fanns ju också på SoiSixten med några nick, är det något du vill kommentera? ps. helikopterbilderna var jättefina SoiSixten.se har jag inte skrivit på och det verkar som om att forumet inte har varit aktivt på 4-5 år. Försökte att vara lite aktiv på Thailandforum.se för något år sedan, men tappade intresset. Är lite aktiv på några engelskspråkiga reseforum. Här på forumet har jag ändrat nick en gång ifrån Siamways till det nuvarande. Gillar MPR för att det alltid finns något att läsa och många trevlig och kunniga medlemmar. Det är ganska fint att få ta del av andras liv och som med stor empati stöttar andra i deras med och motgångar. Bara några medlemmar som enis, ellim63 och kötthandlarn som sprider sådan värme och glädje i andra medlemmars liv. Är inne och läser 3-4 gånger i veckan, men skriver väldigt sällan. Dels för att jag inte känner att jag har så mycket att komma med i många ämnen. Har bara varit turist i Thailand och har inga andra erfarenheter av landet än så. Det finns några medlemmar som alltid söker någon att reta upp och få till någon slags konflikt. Det verkar att vara något som ligger långt tillbaks i tiden ifrån två tre gamla forum och grupperingar av medlemmar på dessa. Har inget intresse eller del i dessa grupper och konflikter, så det är inte värda att slösa energi på och livet är för kort för att bli en del av dessa . Som jag tolkar det så verkar någon känna sig sviken av andra, några anser sig vara "riktiga medlemmar" med stor erfarenhet och kunskap. Kan inte tolerera om någon annan har andra åsikter eller kunskap i olika ämnen. Lever man för eller mår som bäst när man söker konflikter på ett anonymt internet forum, så kanske man ska reflektera över sin tillvaro och mående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 38 minuter sedan, skrev AnTove: SoiSixten.se har jag inte skrivit på och det verkar som om att forumet inte har varit aktivt på 4-5 år. Försökte att vara lite aktiv på Thailandforum.se för något år sedan, men tappade intresset. Är lite aktiv på några engelskspråkiga reseforum. Här på forumet har jag ändrat nick en gång ifrån Siamways till det nuvarande. Gillar MPR för att det alltid finns något att läsa och många trevlig och kunniga medlemmar. Det är ganska fint att få ta del av andras liv och som med stor empati stöttar andra i deras med och motgångar. Bara några medlemmar som enis, ellim63 och kötthandlarn som sprider sådan värme och glädje i andra medlemmars liv. Är inne och läser 3-4 gånger i veckan, men skriver väldigt sällan. Dels för att jag inte känner att jag har så mycket att komma med i många ämnen. Har bara varit turist i Thailand och har inga andra erfarenheter av landet än så. Det finns några medlemmar som alltid söker någon att reta upp och få till någon slags konflikt. Det verkar att vara något som ligger långt tillbaks i tiden ifrån två tre gamla forum och grupperingar av medlemmar på dessa. Har inget intresse eller del i dessa grupper och konflikter, så det är inte värda att slösa energi på och livet är för kort för att bli en del av dessa . Som jag tolkar det så verkar någon känna sig sviken av andra, några anser sig vara "riktiga medlemmar" med stor erfarenhet och kunskap. Kan inte tolerera om någon annan har andra åsikter eller kunskap i olika ämnen. Lever man för eller mår som bäst när man söker konflikter på ett anonymt internet forum, så kanske man ska reflektera över sin tillvaro och mående. Ja det blir ju skrattretande och oroande när man upptäcker att folk ägnar sina dagar åt att sitta och leta inlägg från specifika medlemmar bara för att trycka dit en snurrig gubbe. Inte för att läsa inlägget, reflektera och kanske kommentera, nä bara för att reta och förstöra. Ja då borde man kanske just "reflektera över sin tillvaro och mående". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 7 minuter sedan, skrev Batting: Ja det blir ju skrattretande och oroande när man upptäcker att folk ägnar sina dagar åt att sitta och leta inlägg från specifika medlemmar bara för att trycka dit en snurrig gubbe. Inte för att läsa inlägget, reflektera och kanske kommentera, nä bara för att reta och förstöra. Ja då borde man kanske just "reflektera över sin tillvaro och mående". Ja vilka knäppskallar. Eller när man medvetet märker ord och missförstår meningsmotståndarens inlägga bara för att slippa svara på sakfrågan. Det finns ju vissa här som verkligen är expert på det. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 1 timme sedan, skrev Mankan: Ja vilka knäppskallar. Eller när man medvetet märker ord och missförstår meningsmotståndarens inlägga bara för att slippa svara på sakfrågan. Det finns ju vissa här som verkligen är expert på det. Men det bevisar ju ändå att man trots allt bemödat sig med att läsa inlägget. Om man sedan inte håller med, eller inte ens förstått dess innebörd kan ju även bero på författaren av inlägget. Det tycker jag är ärligare än att enbart rutinmässigt klämma dit en snurrig gubbe bara för att man tydligen inte har något intelligent att tillföra det hela. Några av de intelligensbefriade kommer även förse detta inlägget med en snurrig gubbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 6 timmar sedan, skrev Batting: Men det bevisar ju ändå att man trots allt bemödat sig med att läsa inlägget. Om man sedan inte håller med, eller inte ens förstått dess innebörd kan ju även bero på författaren av inlägget. Ja uppenbarligen lyckades du missförstå även detta inlägg. Jag tror inte det beror på författaren för det flesta vet nog vad "medvetet missförstår" betyder. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 25 minuter sedan, skrev Mankan: Ja uppenbarligen lyckades du missförstå även detta inlägg. Jag tror inte det beror på författaren för det flesta vet nog vad "medvetet missförstår" betyder. Jo, men jag behöver ju inte hålla med dig, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Jag har hållit mig borta härifrån ett tag för att jag tyckte det blev för tjatigt. Jag frågade bl.a. dig Mankan vad det var jag hade missförstått, för det var ditt älsklingsämne även då. Jag bad dig upprepade gånger att tala om vad jag missförstått, men då kom du bara med nya beskyllningar. Nu startar du där du höll på sist. Jag skulle medvetet missförstå dig, men okej tala då om vad det är jag missförstått, eller släpp det hela. Jag har väl sällan varit med om någon så tjatig jävel, men det är väl också ett missförstånd. Du måste vara ordförande i "grumpy old man" sällskapet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 43 minuter sedan, skrev Batting: Jag har hållit mig borta härifrån ett tag för att jag tyckte det blev för tjatigt. Jag frågade bl.a. dig Mankan vad det var jag hade missförstått, för det var ditt älsklingsämne även då. Jag bad dig upprepade gånger att tala om vad jag missförstått, men då kom du bara med nya beskyllningar. Nu startar du där du höll på sist. Jag skulle medvetet missförstå dig, men okej tala då om vad det är jag missförstått, eller släpp det hela. Jag har väl sällan varit med om någon så tjatig jävel, men det är väl också ett missförstånd. Du måste vara ordförande i "grumpy old man" sällskapet! Visst Mankan tjata mycket ibland men Dukan än mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 1 timme sedan, skrev Batting: Jag har hållit mig borta härifrån ett tag för att jag tyckte det blev för tjatigt. Jag frågade bl.a. dig Mankan vad det var jag hade missförstått, för det var ditt älsklingsämne även då. Jag bad dig upprepade gånger att tala om vad jag missförstått, men då kom du bara med nya beskyllningar. Nu startar du där du höll på sist. Jag skulle medvetet missförstå dig, men okej tala då om vad det är jag missförstått, eller släpp det hela. Jag har väl sällan varit med om någon så tjatig jävel, men det är väl också ett missförstånd. Du måste vara ordförande i "grumpy old man" sällskapet! 5555 Ja jag måste verkligen upplevas väldigt sur och grinig om när jag till och med blir kallad "grumpy old man" av dig.🤣 De är alltså samma snubbe som beklagar sig över att hans resekompisar som tydligen inte lever upp till hans förväntningar och lyckas själv inte ens beställa en engelsk frukost i Pattaya för att alla omkring han är idi*ter. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 5 timmar sedan, skrev Mankan: 5555 Ja jag måste verkligen upplevas väldigt sur och grinig om när jag till och med blir kallad "grumpy old man" av dig.🤣 De är alltså samma snubbe som beklagar sig över att hans resekompisar som tydligen inte lever upp till hans förväntningar och lyckas själv inte ens beställa en engelsk frukost i Pattaya för att alla omkring han är idi*ter. Det var väl inte riktat mot någon här? Kände du dig träffad, eller missförstådd igen. Man måste väl få skriva om upplevelser, och möjligen krydda historien lite utan att få stå till svars år efter år? Fan jag trodde att man skulle kunna skriva här utan att behöva tänka sig för speciellt mycket. Särskilt när det inte är ett angrepp på någon här. Men jag ska tänka mig för i fortsättningen. Just nu har jag t.ex. ont i ryggen, men det kanske jag inte borde tala om. Jag får förmodligen stå till svars för det om ett år eller så. "Ska du säga som gnäller över att du har ont i ryggen!", kommer det väl att heta. Nå kan du svara nu - Vad är det jag missförstått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 7 timmar sedan, skrev Alarik: Visst Mankan tjata mycket ibland men Dukan än mer. Ja det blir ju tjatigt om man ska svara på tjatiga påståenden, men det ska man kanske sluta med. Jag har ju försökt genom att inte alls vara här, men det hjälpte ju inte. Jag han inte mer än kliva in här igen fören Mankan började skrika om att han är missförstådd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Batting: Det var väl inte riktat mot någon här? Kände du dig träffad, eller missförstådd igen. Man måste väl få skriva om upplevelser, och möjligen krydda historien lite utan att få stå till svars år efter år? Fan jag trodde att man skulle kunna skriva här utan att behöva tänka sig för speciellt mycket. Särskilt när det inte är ett angrepp på någon här. Men jag ska tänka mig för i fortsättningen. Just nu har jag t.ex. ont i ryggen, men det kanske jag inte borde tala om. Jag får förmodligen stå till svars för det om ett år eller så. "Ska du säga som gnäller över att du har ont i ryggen!", kommer det väl att heta. Nå kan du svara nu - Vad är det jag missförstått? Ja passa dig, det här forumet skulle kunna döpas om till Uppdrag Granskning 2. Jag har tröttnat på det här så för min del blir det inte så mycket skrivande eller bilder längre. Man kan ju undra varför det inte är samma pajkastning och leta fel i inlägg på Facebook. Ändrades Augusti 12, 2019 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 7 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja passa dig, det här forumet skulle kunna döpas om till Uppdrag Granskning 2. Jag har tröttnat på det här så för min del blir det inte så mycket skrivande eller bilder längre. Man kan ju undra varför det inte är samma pajkastning och leta fel i inlägg där. Borjar likna skit det här forumet yes!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 20 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja passa dig, det här forumet skulle kunna döpas om till Uppdrag Granskning 2. Jag har tröttnat på det här så för min del blir det inte så mycket skrivande eller bilder längre. Man kan ju undra varför det inte är samma pajkastning och leta fel i inlägg där. Jag har borjat skriva lite på Thaisnack bra forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 9 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Jag har borjat skriva lite på Thaisnack bra forum Tror jag är med lem där men har glömt både användar namn och lösen ord. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 1 timme sedan, skrev Batting: Det var väl inte riktat mot någon här? Kände du dig träffad, eller missförstådd igen. Man måste väl få skriva om upplevelser, och möjligen krydda historien lite utan att få stå till svars år efter år? Fan jag trodde att man skulle kunna skriva här utan att behöva tänka sig för speciellt mycket. Särskilt när det inte är ett angrepp på någon här. Men jag ska tänka mig för i fortsättningen. Just nu har jag t.ex. ont i ryggen, men det kanske jag inte borde tala om. Jag får förmodligen stå till svars för det om ett år eller så. "Ska du säga som gnäller över att du har ont i ryggen!", kommer det väl att heta. Nå kan du svara nu - Vad är det jag missförstått? 55555 skojar du eller? 🤣 Vem skulle kunna läsa ditt inlägg och få det till något annat än att det var riktat mot mig? Du har ju till och med namngivit mig i texten glömde du det? Ännu en återkommande löjlig argumentationsteknik från dig man känner igen. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Lägg ner nu mankan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 6 timmar sedan, skrev Mankan: 55555 skojar du eller? 🤣 Vem skulle kunna läsa ditt inlägg och få det till något annat än att det var riktat mot mig? Du har ju till och med namngivit mig i texten glömde du det? Ännu en återkommande löjlig argumentationsteknik från dig man känner igen. For satan gor upp en tid en plats och åk dit och gor upp, och inte käfta på forumet hela forbannade tiden idi*ter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 2 timmar sedan, skrev kenneth073: Lägg ner nu mankan Vad ska jag lägga ner? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 14 minutes ago, Scandinaviancorner said: For satan gor upp en tid en plats och åk dit och gor upp, och inte käfta på forumet hela forbannade tiden idi*ter Ja men det där var ju moget sagt. Är väl för fan bättre att hålla på och tjafsa på ett lekforum än stämma tid och plats för att "göra upp". Pust!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts