Surin P3 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Ny sida med flight info. http://www.maipenrai.se/kolla-flighten-med-maipenrai.se.html För er som vill se ankomst tider i både Stockholm och Bangkok. Om ni har andra ideér om vilka flygplatser som ska ingå, meddela gärna detta i denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Kastup "CPH" tack pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest HansG Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Hej! Gärna också Landvetter! Hälsningar HansG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2009 QuoteKastup "CPH" tack pigge01 Både CPH-BKK finns redan och BKK-CPH-ARN. Vad mer vill du ha med Kastrup? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 QuoteBåde CPH-BKK finns redan och BKK-CPH-ARN. Vad mer vill du ha med Kastrup? Hur orkar du, P3? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2009 Frågan är egentligen: Hur orkar frugan? Ibland kommer hon och sliter tag i mitt vänstra öga och drar iväg mig på (enligt henne) viktigare saker. Men som sagt så tycker jag detta är roligt. Ibland blir jag trött, men det går ofta över med ett par öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Och det tackar vi för.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 QuoteBåde CPH-BKK finns redan och BKK-CPH-ARN. Vad mer vill du ha med Kastrup? Vi här nere flyger med TG951/TG951 eller SK973/SK972 och kan ta tåget till Kastrup. Det går direkt en gång i timman och med byte i Helsingör var 20min.. Kastrup är vår huvudflygplats. Så koll på de två planen tack. både i BKK o på CPH vore bra.www.cph.dk pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2009 QuoteVi här nere flyger med TG951/TG951 eller SK973/SK972 och kan ta tåget till Kastrup. Det går direkt en gång i timman och med byte i Helsingör var 20min.. Kastrup är vår huvudflygplats. Så koll på de två planen tack. både i BKK o på CPH vore bra.www.cph.dk pigge01 Klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Se vilken service du får pigge,några kronor kan väl även du tänka dig att donera(tid är pengar även för surinp3) Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 tackar bra sida som man kann titta när frun kommer Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Quote Se vilken service du får pigge,några kronor kan väl även du tänka dig att donera(tid är pengar även för surinp3) Mvh Måne Läs mina inlägg så kanske du fattar! Jag kan och vill bidra ned en slant! Men det är jag som bestämmer hur mycket och när Det passar i min ekonomi!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 QuoteLäs mina inlägg så kanske du fattar!Jag kan och vill bidra ned en slant!Men det är jag som bestämmer hur mycket och när Det passar i min ekonomi!! pigge01 Och precis lika mycket får Du bestämma huruvida Du läser annonserna eller ej. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Kastrup-Phuket kanske? http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Oslo Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.