L64 Inlagd Maj 5, 2009 Dela Inlagd Maj 5, 2009 Är det någon som kan tyda nedanstående krumilurer åt mig? bara det inte står nåt hemskt สุดยอดเลยครับ อยากนั่งบ้าง Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 5, 2009 Dela Inlagd Maj 5, 2009 http://www.thai2engl...query_id=418930 Får det till att nån vill placera någon i/till ledningen. (företag?) member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svensk Bangkokskola Inlagd Maj 5, 2009 Dela Inlagd Maj 5, 2009 Quote Är det någon som kan tyda nedanstående krumilurer åt mig? bara det inte står nåt hemskt สุดยอดเลยครับ อยากนั่งบ้าง Det är en kille som säger följande... "Toppenfint!...Jag vill också sitta (åka...)" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 15, 2009 Tackar o bugar för hjälpen! Var en kommentar till ett klipp på tuben som jag inte visste om det kunde godkännas eller ej Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.