Jump to content
Jorakey

Fega moderatorer

Recommended Posts

Soengsang
18 minuter sedan, skrev stefan5300:

Har jag gjort det?

Det skulle jag tro.....men det har säkert jag också gjort...

Så låna en av de berömda kvastarna före du........

pucko.png.d1e615609c9a14c79cf43420d016dce0.png

• Ge karma 2
  • Snurrigt 1
  • Haha 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

stefan5300
2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Det skulle jag tro.....men det har säkert jag också gjort...

Så låna en av de berömda kvastarna före du........

pucko.png.d1e615609c9a14c79cf43420d016dce0.png

Att du gillar suddiga bilder är ju en sak men vad är detta, jag har gett tummen upp för något.

• Snurrigt 2

Soengsang
6 minuter sedan, skrev stefan5300:

Att du gillar suddiga bilder är ju en sak men vad är detta, jag har gett tummen upp för något.

Mm...en av alla dina tummar till någon som kallar någon för i det här fallet pucko.

Således tycker du det är ok att kalla andra för pucko etc. tvärt om vad du skriver här?

Men jag håller med dig, ibland förtjänar folk att bli kallade pucko, träskalle, bitter eller vad som passar.

Man är säkert själv ett pucko stundtals och gjort sig förtjänt att bli kallad så....men jag tar inte så hårt på det, tror jag överlever.

• Ge karma 2

stefan5300
9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Mm...en av alla dina tummar till någon som kallar någon för i det här fallet pucko.

Således tycker du det är ok att kalla andra för pucko etc. tvärt om vad du skriver här?

Men jag håller med dig, ibland förtjänar folk att bli kallade pucko, träskalle, bitter eller vad som passar.

Man är säkert själv ett pucko stundtals och gjort sig förtjänt att bli kallad så....men jag tar inte så hårt på det, tror jag överlever.

Ja, och det beror ju på vem puckot är,  när ett riktigt pucko utan självinsikt kallar någon annan djävla pucko ja då har det gått för långt.

• Ge karma 1

Soengsang
Posted (edited)
28 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja, och det beror ju på vem puckot är,  när ett riktigt pucko utan självinsikt kallar någon annan djävla pucko ja då har det gått för långt.

Ahhh så vissa har rätten att kalla de som dem tycker är ett pucko för ett pucko, så var det utbenat...

Men ärligt så har jag inte så stort förtroende för några i den saken, men de har alltså rätt att kalla vissa(dem som ni anser saknar självinsikt) för puckon 👍

Edited by Soengsang
  • Ge karma 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Mankan
8 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja saknar du självinsikt förstår du nog inte själv att du är ett pucko🤣

• Haha 2

HuaHindinnge
32 minuter sedan, skrev stefan5300:

24 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ahhh så vissa har rätten att kalla de som dem tycker är ett pucko för ett pucko, så var det utbenat...

Men ärligt så har jag inte så stort förtroende för några i den saken, men de har alltså rätt att kalla vissa(dem som ni anser saknar självinsikt) för puckon 👍

För att avklarad situation angående vem som är pucko bestämmer jag att alla medlemmar på MPR är puckon, förutom mig själv förståss 

• Fint 1
  • Haha 1

Fantomen

pucko.png

• Haha 8

Kenneth4618
6 timmar sedan, skrev stefan5300:

Har du inget nytt att komma med, ja herre gud så fantasilös.

Det kom verkligen från rätt person  :rotfl:

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

För att avklarad situation angående vem som är pucko bestämmer jag att alla medlemmar på MPR är puckon, förutom mig själv förståss 

Jag som trodde du var The Big Boss för dem

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Matchen mellan Syjuntan och knyppelgänget har kommit igång efter en tids paus. Nu anklagar de varandra för att ingen av kombatanterna har något nytt att komma med och att det verkligen kommer ifrån rätt person. 

En rimlig analys är att ingen har något nytt att komma med, alla argument är uttömda. 

Inte ens du har något nytt att komma med 😀

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Jag som trodde du var The Big Boss för dem

Nä, du tror helt fel. Jag är inte Big Boss för vare sig Syjuntan eller Knyppelgänget. Jag är matchens kommentator.

• Ge karma 5
  • Fint 1

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Inte ens du har något nytt att komma med 😀

Nä, det är svårt att komma med nya vinklar och analyser av denna match. Lagen använder sig av samma argument  och taktik hela tiden.

• Ge karma 4