Jump to content
Jorakey

Fega moderatorer

Recommended Posts

Jorakey

Varför stänger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istället för att stoppa trådar som blir infekterade av medlemmar som inte har nåt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: Tänker då mest på tråden om ansvaret för kommentarer?

• Ge karma 3

Kenneth4618

Kan vara ett nygammalt troll 🤔

• Ge karma 6
  • Downvote 1

BanFang
28 minuter sedan, skrev Jorakey:

Varför stänger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istället för att stoppa trådar som blir infekterade av medlemmar som inte har nåt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: Tänker då mest på tråden om ansvaret för kommentarer?

Vad var ditt nick innan?

Du är garanterat en FD medlem som gjorde bort sig. 

• Ge karma 4

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Soengsang

Ligger inte denna tråd i fel forumdel.

Förstår inte vad ifrågasättandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? 

• Ge karma 1
  • Haha 4

Stefan
12 minuter sedan, skrev Jorakey:

Jag förstår hur du tänker och håller till viss del med! Men utan diskussioner, olika åsikter finns det inget forum kvar. Självklart skall detta inte rendera i personliga påhopp mm. Det har genom åren varit väldigt högt till tak på MPR, men visst, en del går överstyr och ska där med få sitta i båset. Många av de som skriver i det du kallar "infekterade trådar" har bidragit väldigt mycket på MPR, lång ifrån alla, men väldigt många! Visst, det är en viss jargong på detta forumet, men hyfs ska vi ha! 
Slutsatsen blir: kan du inte ta framsidan, får du gladligen ta baksidan!

//S
Ps, grattis till ditt karma!

• Ge karma 6
  • Haha 2

Kenneth4618
Precis nyss, skrev Soengsang:

Ligger inte denna tråd i fel forumdel.

Förstår inte vad ifrågasättandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? 

Någon som fått kortslutning kanske? 

Jorakey
8 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

First; Vi har pysslat med detta forum i ca 15 år - frågor och funderingar kring saker som rör Thailand - i första hand. Du hoppar in här och vill bena ut något som inte är vårt huvudämne.

Second; Jag är inte på det klara varför du som ny medlem väljer just detta forum att diskutera detta ämne. Du har inte utvecklat detta närmare.

Någon som har trampat dig på tårna?

Vad har du för intresse i Sydostasien?

Visst skulle man kunna fimpa medlemmar som skrivit här i ett decennium (om det huvudsakliga ämnet) men faktum kvarstår - vilket är din agenda.

Jag tror - helt enkelt - att om du vill diskutera just detta ämne (som självklart kan vara både intressant och aktuellt) så kanske det kan finnas andra lämpliga bollplank. Om du inte närmare vill beskriva kopplingen till Thailand....?

Du förstår säkert varför det finns en viss skepsis kring nya medlemmar som skapar en mindre jordbävning......

Jag blev medlem i söndags. Startade en tråd i en avdelning Teknik och internet om en fråga jag tyckte var intressant. Jag har inte presenterat mina intressen i Thailand.  Varför skulle nån ha trampat mig på tårna? Jag tar tillbaka påståendet om fega moderatorer. Du stängde tråden. Då är det du som är feg. Jag har inte gjort några fel. Önskar alla en trevlig nationaldag  :beat_shot:

• Ge karma 3
  • Snurrigt 3

wavis

Härligt en Boa till:rotfl:, Nej skämt o sides finns säkert en plats på Mpr för dig med,,🤔

• Haha 4

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Soengsang
4 minuter sedan, skrev wavis:

Härligt en Boa till:rotfl:, Nej skämt o sides finns säkert en plats på Mpr för dig med,,🤔

Kan bara finnas en.....

• Ge karma 2
  • Haha 2

GreenValley
2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan bara finnas en.....

Highlander och Boa: There can be only one!

• Ge karma 1
  • Downvote 1
  • Haha 1

scorpio63

Det här var ju ganska osmakligt enligt min mening.

wavis
7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan bara finnas en.....

He he ..Ja ja kanske du har rätt , Men blir inte förvånad.....

• Haha 1

Soengsang
3 minuter sedan, skrev wavis:

He he ..Ja ja kanske du har rätt , Men blir inte förvånad.....

Bara lugn, oraklet från vidderna kommer kanske med något visdomsord ang detta....

• Fint 1
  • Haha 1