Jump to content
IGNORED

Fega moderatorer

Jorakey

Recommended Posts

jlh66
3 minuter sedan, skrev Atom:

En helt underbart spacad tråd; man liksom bara väntar på att Baboo ska skriva något om ställningsbyggnader vilket renderar att IL skriver något om fackets betydelse vilket får Khun Ken att börja orera om Thaksins oförrätter varvid Carpenter stövlar in med något om mördande militärer vilket får SLU att ondgöra sig över sina knän och Wille att träda in och läxa upp alla.

Om vi ska reda ut vilka på MPR som inte är puckon samt har självinsikt, och därigenom tillåts kalla andra för puckon, kan vi göra det på två sätt. Antingen får alla rösta på max 10 medlemmar, fler än så kan det omöjligen finnas, som ska få det privilegiet eller så får P3 helt diktatoriskt bestämma vilka som ska få det högt eftertraktade undantaget.   

Du har en förmåga att kunna lyfta fram något positivt och roligt ur allt det negativa och tråkiga tjafs och trams som detta forum börjar förvandlas till. :wai:👍

• Ge karma 4
  • Fint 2

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

• Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Kenneth4618

25

• Soengsang

20

• Batting

18

• stefan5300

11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tackar för omdömet, du skulle ju på MPR-maner fortfarande kunnat sura över min rättelse angående Istanbul 😉   MPR har gått upp och ned i alla år men visst har det väl varit all-time-low sena

En helt underbart spacad tråd; man liksom bara väntar på att Baboo ska skriva något om ställningsbyggnader vilket renderar att IL skriver något om fackets betydelse vilket får Khun Ken att börja orera

Personligen så tycker jag en och annan ”välrenommerad” medlem borde åtminstone få en snigel på ögat...   han sa.... bla bla bla därför måsta jag säga bla bla bla   jag ger bara sva

Posted Images

HuaHindinnge
5 minuter sedan, skrev Atom:

Typiskt översitteri och ryggdunkargängsmentalitet……..bara för att jag inte bor i Isaan så får inte jag vara med och vara ett pucko. Och vem har sagt att du ska få vare Nr. 1 bara för att du är admin? På min lista är du max 4-5.. 

Du kan få vara Bangkok pucko nummer 1. Undrar vem som är MPR pucko nummer 1🤔

Surin P3
15 minuter sedan, skrev Atom:

Typiskt översitteri och ryggdunkargängsmentalitet……..bara för att jag inte bor i Isaan så får inte jag vara med och vara ett pucko. Och vem har sagt att du ska få vare Nr. 1 bara för att du är admin? På min lista är du max 4-5.. 

Nr. 1, säger jag! 

• Ge karma 1

“Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are.”

Rekommenderas:

Arbeta utan eget företag i Sverige - Bli egenanställd

Fantomen
23 minutes ago, Surin P3 said:

Utser mig själv till Isaan Pucko Nr. 1

Ni kan fortsätta med listan själva... 

Ja men då så! Dags att byta avatar!

Men du bör kanske fråga "han den där andre" först som egentligen har förstatjing.

Håll tillgodo! ;)

isaan-pucko.png

• Ge karma 2
  • Haha 3
Atom
8 minutes ago, Surin P3 said:

Nr. 1, säger jag! 

Du är en dum bajskorv, säger jag.

• Ge karma 1
  • Haha 1

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

Soengsang

Hm....jag erkände mig som pucko först i denna tråd, så ni kan tjafsa om platserna 2-8452!

• Ge karma 1
  • Haha 1

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Atom
55 minutes ago, HuaHindinnge said:

Det tackar jag för och firar med en suddig bild av mig och min giraff.

9D50ABBC-462D-47F8-A935-D3D2464609C5.jpeg

• Ge karma 2
  • Haha 4

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

Benriach
1 timme sedan, skrev Surin P3:

Nr. 1, säger jag! 

Då får du väl för böfvelen byta namn till P1, pucko...

• Ge karma 2
  • Haha 7

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Benriach
7 minuter sedan, skrev Benriach:

Då får du väl för böfvelen byta namn till P1, pucko...

Fast det är nog å andra sidan ingen bra ide, för det är fan ingen vettig människa som lyssnar på P1...

• Snurrigt 1
  • Haha 8

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Mankan
2 timmar sedan, skrev Atom:

MPR har gått upp och ned i alla år men visst har det väl varit all-time-low senaste kvartalet?

De där är lite som "vi har 5 år på oss" i klimatdebatten. Jag har hört den i olika former sedan forumet startade. Man kan ju undra hur lågt forumet kan gå. ;)

Edited by Mankan
  • Ge karma 2

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Soengsang

Ähh vafan behövs en och annan tjafstråd, verkar ju roa skvallerkärring-laget iaf....

Låt de trevliga trådarna vara.....det är gott om dem :)

• Ge karma 3
  • Haha 1

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Mankan
18 minuter sedan, skrev Atom:

Jag har också emellanåt sagt att forumet blivit bättre; ungefär lika många gånger skulle jag tro.

Det enda som egentligen är konstant sedan tidernas begynnelse är ditt konstanta klimakteriekärringgnällande; det verkar vi aldrig bli av med.

Nu är ju du själv inte heller så dålig på att dela ut pikar som kanske inte alltid uppskattas av alla. Fast då är det ju med finess och räknas inte som klimakteriagnäll. :)

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 2

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Surin P3
1 timme sedan, skrev Benriach:

Fast det är nog å andra sidan ingen bra ide, för det är fan ingen vettig människa som lyssnar på P1...

Då är det ju ännu mer passande att byta. 

• Haha 2

“Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are.”

Rekommenderas:

Arbeta utan eget företag i Sverige - Bli egenanställd

Kenneth4618

Bäst att översätta så inte en viss herre går i taket 😉

Tibro är inte på något sätt ett turistmål. Hon inkapslar helt helt och hållet den djärva förtvivlan som är analog med någon annan, 
pittoresk liten stad. En atmosfär av obevakad tomhet verkar sväva området, och ändå verkar hon kräva utforskning, 
kräva en uppskattning av hennes tråkiga charm. 
Skogen strömmar om henne och ibland kommer en hjort att glida från träden för att krossa sig längs den spröda betongvägen, 
den rytmiska tappningen av hans hovar är ett annat världsligt eko i den nästan hisnande tystnaden som en Tibro-skymning medför.

Men ändå tycks hon vara tyst, för när du följer henne mot staden går hon inte trettio minuter utan att jag rusar på en bil 
eller tåg eller buss och kör på henne. Sannerligen om du sitter vid sjön eller bron kan du inte önska tystnaden som verkar nära oundviklig inom grannskapet 
- följ det eviga humöret på vattnet på sten och den smala kollisionen av krusningar på den leriga flodbredden. 
Ibland kommer det en harmonisk fågelsång som tränger igenom skogsmarken, bärs inte i vinden, 
men i ett sommarutkast, i en skarp chill som medför den permanenta jordiska tangen på skogen.

Man slås av den bittera charmen som uppenbarligen uppvisas av Tibros invånare, för den patetiska, 
ouppfyllda längtan att sidleda från sin behagliga, överensstämmande komfort är en som inte dröjer så mycket som ludd. 
En viss trevlig tillfredsställelse kan komma från en enkel anställning i staden eller i en närliggande stad. 
Men det är inte bara ett behagligt tillfredsställande sätt: det orsakar bara ögat att undra, sinnet att dagdrömma 
och i en otroligt stad som Tibro är detta kollektiva missnöje tung. Den presenterar sig i de vallmargrädda trädgårdarna så noggrant 
trimmade och omhändertagna, i samma dystra promenader genom gråstad och genom grön skog, i samma potatis-middag lukt som klämmer fast i luften. 
Det finns ingen riktigt glad man strängt lämnar sig till.

Tibro är en tröst. Hon riskerar tristess för sin vackra, minimalistiska charms skull. Hennes umber byggnader är inte så petite som de är stunted, 
halvhjärtade, ersatz. Varför ligger hennes skönhet bara djupt inne i skogens tystnad, i hennes hemlighetsfulla allure utsökt till en nästan 
chillande grad - det låter kanske vårt mest primära instinkt förundras över det som är rent vackert, det är omärkt, obelagt, oberörd. 
När du blickar upp i träden som spårar gränslöst framåt mot en förtrollande azurblå, kan du inte låta bli att frukta den hotande ephemeralityen 
- den allvarliga ephemeralityen av all världslig skönhet. Oavsett om det är du eller Skönheten har gått först, kommer du helt enkelt aldrig se allt. 
Och du lämnar Tibro med detta flyktiga minne, tills hon är ingenting annat än den fuktiga, jordnära lukten i din rocka.

Edited by Kenneth4618
  • Haha 2

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

jlh66
6 timmar sedan, skrev Atom:

Tackar för omdömet, du skulle ju på MPR-maner fortfarande kunnat sura över min rättelse angående Istanbul 😉

MPR har gått upp och ned i alla år men visst har det väl varit all-time-low senaste kvartalet? Det är jävligt synd, jag vill ha ett aktivt och levande MPR och gärna med en del tjafs. Det här klimakteriekärringgnället av typen "din nedriga hängbjörk skuggar mina pelargonier" kan jag dock gladeligen vara utan. Lite klass och humor på gnället borde man kunna begära.

Sista helgen i Thailand innan två veckor i Kina och fyra i USA; hoppas ni i Sverige får en riktigt bra sommar, och snubbarna i Thailand likaså, så jag har något MPR att komma tillbaka till i augusti. 

Din dra ner byxorna på en som försökte leka smart med Istanbul va så klockren så jag fortfarande kan skratta åt mitt skitsnygga självmål 😂

• Ge karma 3
  • Fint 1

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Kenneth4618
6 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Där är du ohotad etta efter dagens alla inlägg  :sure:

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222