Jump to content
Jorakey

Fega moderatorer

Recommended Posts

ReKa
2 timmar sedan, skrev Fantomen:

@Boa52 avstängd 6 månader för ett synnerligen otrevligt påhopp. Inte första förseelsen.

Och där satt spiken i kistan!

Man undrar ju hur det där synnerligen otrevliga påhoppet lät. :-)

• Haha 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Fantomen

Ja precis! Det där skulle man vilja läsa! 😉

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Fantomen:

Jag gillar att det är lite högt i tak här.. Fan annars och jag hade börjat skriva på thaisnack.

Om man verkligen tycker att det ska resultera i en avstängning när en medlem kallar en annan medlem för något så elakt som fegis och ber denne att dra ja då kanske man ska hålla sig till thaisnack eller Svenska ElektronikForumet?

Ser man dessutom till vem personen är som skrev dessa hemska tillmälen och hans tidigare historik så tror jag faktiskt inte att någon bryr sig nämnvärt. Inte kan väl den där pajasen göra någon upprörd på riktigt?? Ja förutom du (och i viss mån mod som måste hålla lite rent) då.

Det kommer ju bara svammel från hans tangentbord och jag tycker det är lika roligt varje gång att läsa andras reaktioner på skiten han skriver. Stor humor!

Sen att många uppenbarligen anser att forumet vore bättre utan honom är en annan sak. Han är ju bannad från Thaisnack i i ett halvår nu så där är det boa-fritt ett tag framöver om det är ett passande alternativ för dig.

Själv höll jag på att spotta ut ölen här när jag läste det och hade svårt att hålla mig för skratt! 😂

Ajabaja,  nu gjorde du Jorakey/Batting upprörd 😱

• Downvote 1
  • Haha 2

Batting
24 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ajabaja,  nu gjorde du Jorakey/Batting upprörd 😱

Nä du, döm inte andra efter dig själv.
Jag har följt forumet lite på avstånd i.o.m. att det påstods att det skulle vara jag som var snarstucken och startade alla bråk.
Jag kan ju nu konstatera att det förekommit minst lika många bråk falska beskyllningar i min frånvaro som när jag försökte bidra med något här, och
det är givetvis samma jävla surbukar som hela tiden ska hacka på andra, bl.a. du och din svans av hatare, eller om ni nu förmodligen är en och samma person.
Om du inte har någon slags nära kontakt med den som styr och ställer här på forumet så förstår jag inte hur du kan få hållas.
Om jag startat ett forum så inte fan skulle jag vilja ha bittra mobbare som hela tiden förstörde för medlemmarna.
Det är mycket märkligt.

Och nu vill jag inte ha några konstiga PM om pedofili och homosex, tack!

• Ge karma 6
  • Fint 3
  • Snurrigt 3

Fantomen
3 minutes ago, Batting said:

Är det ett korrekt antagande att det då går bra med andra konstiga PM?

:preved:

• Haha 6

GreenValley

Surburk var ordet sa Bull.

• Haha 4

L200
18 minuter sedan, skrev Batting:

Nä du, döm inte andra efter dig själv.
Jag har följt forumet lite på avstånd i.o.m. att det påstods att det skulle vara jag som var snarstucken och startade alla bråk.
Jag kan ju nu konstatera att det förekommit minst lika många bråk falska beskyllningar i min frånvaro som när jag försökte bidra med något här, och
det är givetvis samma jävla surbukar som hela tiden ska hacka på andra, bl.a. du och din svans av hatare, eller om ni nu förmodligen är en och samma person.
Om du inte har någon slags nära kontakt med den som styr och ställer här på forumet så förstår jag inte hur du kan få hållas.
Om jag startat ett forum så inte fan skulle jag vilja ha bittra mobbare som hela tiden förstörde för medlemmarna.
Det är mycket märkligt.

Hej.Saknar dina bilder o dina trådar,skit i dessa som gillar grupp mobbning.

• Ge karma 3
  • Downvote 1
  • Snurrigt 1

Fantomen

Kan bara hålla med!

Sluta tjura nu och in med lite sköna bilder istället. Jag blandar en grogg under tiden så kan vi mysa sen!

• Ge karma 7

Kenneth4618

Det många här som borde sopa rent framför sin egen dörr innan de börjar klaga eller trycka på knappar 😱

Men gott om självinsikt är det ont om 😀

• Ge karma 4
  • Downvote 1
  • Haha 1

Kenneth4618
Posted (edited)
27 minuter sedan, skrev Enis:

Jag skickar en kvast 😂

enis

Har redan en kvast och har redan kvastat av altan idag 👍

Dessutom brukar jag inte göra gråta ut/beklaga sig inlägg utan jag ger igen direkt istället 

Edited by Kenneth4618
  • Ge karma 3
  • Haha 1

Kenneth4618
Posted (edited)
46 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Jag har alltid varit nyfiken på vilka som är med i den här "ryggdunkarklubben" som nämns så ofta?......

Är det ett hemligt sällskap inom MPR likt Frimurarna eller Illuminate som ha obskyra medlemsmöten på hemlig plats med ritualer nedärvda från hundratals år av gångna generationer och med infiltration i alla samhällsskikt och maktstrukturer?........:giggle:

Frågorna hopar sig.........:waaaht:

Hur blir man medlem i sådana fall för att bli "untouchable"??..........:rotfl:

Tyvärr kan jag inte säga något mer, men Soros och den där bilderbläddrarklubben  är inblandade

Edited by Kenneth4618
  • Fint 1
  • Haha 3

Soengsang
3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Har redan en kvast och har redan kvastat av altan idag 👍

Dessutom brukar jag inte göra gråta ut/beklaga sig inlägg utan jag ger igen direkt istället 

Ähhh få se lite DQ-takter nu, skapa en tråd och gnäll ut i :rotfl:

• Ge karma 2
  • Haha 2

Kenneth4618

Buuuuu Bäääääää Batting är elak mot mig 😭

• Haha 2