Jump to content
IGNORERAD

Fega moderatorer


Jorakey

Recommended Posts

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • Svar 187
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna trÄd

  • Kenneth4618

    25

  • Soengsang

    20

  • Batting

    18

  • stefan5300

    11

Mest aktiva i denna trÄd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige
16 minuter sedan, skrev Jorakey:

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

 

Äntligen en moderatoraspirant. 

Vad har du för utbildning?

CV till P3 sÄ anstÀller han dig sÀkert. Kollektivavtal finns. 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Oregistrerad
4 minuter sedan, skrev Jorakey:

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

 

First; Vi har pysslat med detta forum i ca 15 Är - frÄgor och funderingar kring saker som rör Thailand - i första hand. Du hoppar in hÀr och vill bena ut nÄgot som inte Àr vÄrt huvudÀmne.

 

Second; Jag Àr inte pÄ det klara varför du som ny medlem vÀljer just detta forum att diskutera detta Àmne. Du har inte utvecklat detta nÀrmare.

NÄgon som har trampat dig pÄ tÄrna?

Vad har du för intresse i Sydostasien?

 

Visst skulle man kunna fimpa medlemmar som skrivit hÀr i ett decennium (om det huvudsakliga Àmnet) men faktum kvarstÄr - vilket Àr din agenda.

 

Jag tror - helt enkelt - att om du vill diskutera just detta Àmne (som sjÀlvklart kan vara bÄde intressant och aktuellt) sÄ kanske det kan finnas andra lÀmpliga bollplank. Om du inte nÀrmare vill beskriva kopplingen till Thailand....?

 

Du förstÄr sÀkert varför det finns en viss skepsis kring nya medlemmar som skapar en mindre jordbÀvning......

 

 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kenneth4618

Kan vara ett nygammalt troll đŸ€”

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

28 minuter sedan, skrev Jorakey:

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

Vad var ditt nick innan?

Du Àr garanterat en FD medlem som gjorde bort sig. 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ligger inte denna trÄd i fel forumdel.

FörstÄr inte vad ifrÄgasÀttandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? 

Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

12 minuter sedan, skrev Jorakey:

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

Jag förstÄr hur du tÀnker och hÄller till viss del med! Men utan diskussioner, olika Äsikter finns det inget forum kvar. SjÀlvklart skall detta inte rendera i personliga pÄhopp mm. Det har genom Ären varit vÀldigt högt till tak pÄ MPR, men visst, en del gÄr överstyr och ska dÀr med fÄ sitta i bÄset. MÄnga av de som skriver i det du kallar "infekterade trÄdar" har bidragit vÀldigt mycket pÄ MPR, lÄng ifrÄn alla, men vÀldigt mÄnga! Visst, det Àr en viss jargong pÄ detta forumet, men hyfs ska vi ha! 
Slutsatsen blir: kan du inte ta framsidan, fÄr du gladligen ta baksidan!

//S
Ps, grattis till ditt karma!

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev Soengsang:

Ligger inte denna trÄd i fel forumdel.

FörstÄr inte vad ifrÄgasÀttandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? 

NÄgon som fÄtt kortslutning kanske? 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

8 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

 

First; Vi har pysslat med detta forum i ca 15 Är - frÄgor och funderingar kring saker som rör Thailand - i första hand. Du hoppar in hÀr och vill bena ut nÄgot som inte Àr vÄrt huvudÀmne.

 

Second; Jag Àr inte pÄ det klara varför du som ny medlem vÀljer just detta forum att diskutera detta Àmne. Du har inte utvecklat detta nÀrmare.

NÄgon som har trampat dig pÄ tÄrna?

Vad har du för intresse i Sydostasien?

 

Visst skulle man kunna fimpa medlemmar som skrivit hÀr i ett decennium (om det huvudsakliga Àmnet) men faktum kvarstÄr - vilket Àr din agenda.

 

Jag tror - helt enkelt - att om du vill diskutera just detta Àmne (som sjÀlvklart kan vara bÄde intressant och aktuellt) sÄ kanske det kan finnas andra lÀmpliga bollplank. Om du inte nÀrmare vill beskriva kopplingen till Thailand....?

 

Du förstÄr sÀkert varför det finns en viss skepsis kring nya medlemmar som skapar en mindre jordbÀvning......

 

 

Jag blev medlem i söndags. Startade en trĂ„d i en avdelning Teknik och internet om en frĂ„ga jag tyckte var intressant. Jag har inte presenterat mina intressen i Thailand.  Varför skulle nĂ„n ha trampat mig pĂ„ tĂ„rna? Jag tar tillbaka pĂ„stĂ„endet om fega moderatorer. Du stĂ€ngde trĂ„den. DĂ„ Ă€r det du som Ă€r feg. Jag har inte gjort nĂ„gra fel. Önskar alla en trevlig nationaldag  :beat_shot:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HĂ€rligt en Boa till:rotfl:, Nej skĂ€mt o sides finns sĂ€kert en plats pĂ„ Mpr för dig med,,đŸ€”

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

4 minuter sedan, skrev wavis:

HĂ€rligt en Boa till:rotfl:, Nej skĂ€mt o sides finns sĂ€kert en plats pĂ„ Mpr för dig med,,đŸ€”

Kan bara finnas en.....

Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

GreenValley
2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan bara finnas en.....

Highlander och Boa: There can be only one!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det hÀr var ju ganska osmakligt enligt min mening.

En anmÀrkning mottagen för otrevligt sÀtt, sÄ jag Àr inte ofelbar:-) Nu Àven en avstÀngning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan bara finnas en.....

He he ..Ja ja kanske du har rÀtt , Men blir inte förvÄnad.....

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev wavis:

He he ..Ja ja kanske du har rÀtt , Men blir inte förvÄnad.....

Bara lugn, oraklet frÄn vidderna kommer kanske med nÄgot visdomsord ang detta....

Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag har missat nÄt. NÀr blev bio-och-ljud-freaken Globalmoderator?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

GreenValley
6 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag har missat nÄt. NÀr blev bio-och-ljud-freaken Globalmoderator?

 

 

MVH

Strax efter att de gamla entledigades.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Heja Bang och olofson?

 

"Terminator 2" Àr den bÀsta uppföljaren nÄgonsin, skuggad av den nÀstan lika fantastiska "Aliens" BÄda Àr bÀttre en föregÄngarna, bör avnjutas med, typ "Dobbly Surrunt", eller nÄt?

 

(försöker smöra för vÄran nya overlord)

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

stefan5300
3 timmar sedan, skrev Jorakey:

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

Ja det Àr mÀrkligt att vissa kan nÀstan skriva vilka otrevligheter som helst utan att bli avstÀngda, andra inte.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

16 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja det Àr mÀrkligt att vissa kan nÀstan skriva vilka otrevligheter som helst utan att bli avstÀngda, andra inte.

Ja.sÄ har det varit sÄ lÀnge jag har varit medlem.Gick med hÀr 2011 tror jag.

Det finns vÀl ett tight ryggdunkargÀng i toppen förmodar jag.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Inlagd (Ă€ndrad)

Felstavning. Freudian slip, kanske. 

Ändrades av Surin P3
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

4 timmar sedan, skrev Jorakey:

Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla :sure: TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?

Har du lÀst reglerna förresten? 

https://www.maipenrai.se/forum/guidelines/

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev B747:

Ja.sÄ har det varit sÄ lÀnge jag har varit medlem.Gick med hÀr 2011 tror jag.

Det finns vÀl ett tight ryggdunkargÀng i toppen förmodar jag.

Ja och det gÀnget verkar ju att lida av nÄgon form av förföljelsemani mot en del medlemmar dÄ de hela tiden letar fel i deras inlÀgg eller att hela inlÀgget Àr fel.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

8 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ligger inte denna trÄd i fel forumdel.

FörstÄr inte vad ifrÄgasÀttandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? 

Internet mÄste man ha för att komma Ät MPR 55555

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

soi covboy
5 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja och det gÀnget verkar ju att lida av nÄgon form av förföljelsemani mot en del medlemmar dÄ de hela tiden letar fel i deras inlÀgg eller att hela inlÀgget Àr fel.

Det Àr vÀl 4-5 stycken som ofta pikar och dumförklarar  medlemar,

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.

Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!

Registrera dig pÄ forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...