Jorakey Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 16 minuter sedan, skrev Jorakey: Varför stĂ€nger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istĂ€llet för att stoppa trĂ„dar som blir infekterade av medlemmar som inte har nĂ„t hyfs i kroppen och som spyr galla TĂ€nker dĂ„ mest pĂ„ trĂ„den om ansvaret för kommentarer?  Ăntligen en moderatoraspirant. Vad har du för utbildning? CV till P3 sĂ„ anstĂ€ller han dig sĂ€kert. Kollektivavtal finns. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 4 minuter sedan, skrev Jorakey: Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer?  First; Vi har pysslat med detta forum i ca 15 Är - frÄgor och funderingar kring saker som rör Thailand - i första hand. Du hoppar in hÀr och vill bena ut nÄgot som inte Àr vÄrt huvudÀmne.  Second; Jag Àr inte pÄ det klara varför du som ny medlem vÀljer just detta forum att diskutera detta Àmne. Du har inte utvecklat detta nÀrmare. NÄgon som har trampat dig pÄ tÄrna? Vad har du för intresse i Sydostasien?  Visst skulle man kunna fimpa medlemmar som skrivit hÀr i ett decennium (om det huvudsakliga Àmnet) men faktum kvarstÄr - vilket Àr din agenda.  Jag tror - helt enkelt - att om du vill diskutera just detta Àmne (som sjÀlvklart kan vara bÄde intressant och aktuellt) sÄ kanske det kan finnas andra lÀmpliga bollplank. Om du inte nÀrmare vill beskriva kopplingen till Thailand....?  Du förstÄr sÀkert varför det finns en viss skepsis kring nya medlemmar som skapar en mindre jordbÀvning......   Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Kan vara ett nygammalt troll đ€ âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 28 minuter sedan, skrev Jorakey: Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer? Vad var ditt nick innan? Du Àr garanterat en FD medlem som gjorde bort sig. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Ligger inte denna trÄd i fel forumdel. FörstÄr inte vad ifrÄgasÀttandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 12 minuter sedan, skrev Jorakey: Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer? Jag förstÄr hur du tÀnker och hÄller till viss del med! Men utan diskussioner, olika Äsikter finns det inget forum kvar. SjÀlvklart skall detta inte rendera i personliga pÄhopp mm. Det har genom Ären varit vÀldigt högt till tak pÄ MPR, men visst, en del gÄr överstyr och ska dÀr med fÄ sitta i bÄset. MÄnga av de som skriver i det du kallar "infekterade trÄdar" har bidragit vÀldigt mycket pÄ MPR, lÄng ifrÄn alla, men vÀldigt mÄnga! Visst, det Àr en viss jargong pÄ detta forumet, men hyfs ska vi ha! Slutsatsen blir: kan du inte ta framsidan, fÄr du gladligen ta baksidan! //S Ps, grattis till ditt karma!  There can be only one (Stefan) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Ligger inte denna trĂ„d i fel forumdel. FörstĂ„r inte vad ifrĂ„gasĂ€ttandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? NĂ„gon som fĂ„tt kortslutning kanske? âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Jorakey Inlagd Juni 5, 2019 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juni 5, 2019 8 minuter sedan, skrev Naam kaeng:  First; Vi har pysslat med detta forum i ca 15 Ă„r - frĂ„gor och funderingar kring saker som rör Thailand - i första hand. Du hoppar in hĂ€r och vill bena ut nĂ„got som inte Ă€r vĂ„rt huvudĂ€mne.  Second; Jag Ă€r inte pĂ„ det klara varför du som ny medlem vĂ€ljer just detta forum att diskutera detta Ă€mne. Du har inte utvecklat detta nĂ€rmare. NĂ„gon som har trampat dig pĂ„ tĂ„rna? Vad har du för intresse i Sydostasien?  Visst skulle man kunna fimpa medlemmar som skrivit hĂ€r i ett decennium (om det huvudsakliga Ă€mnet) men faktum kvarstĂ„r - vilket Ă€r din agenda.  Jag tror - helt enkelt - att om du vill diskutera just detta Ă€mne (som sjĂ€lvklart kan vara bĂ„de intressant och aktuellt) sĂ„ kanske det kan finnas andra lĂ€mpliga bollplank. Om du inte nĂ€rmare vill beskriva kopplingen till Thailand....?  Du förstĂ„r sĂ€kert varför det finns en viss skepsis kring nya medlemmar som skapar en mindre jordbĂ€vning......   Jag blev medlem i söndags. Startade en trĂ„d i en avdelning Teknik och internet om en frĂ„ga jag tyckte var intressant. Jag har inte presenterat mina intressen i Thailand. Varför skulle nĂ„n ha trampat mig pĂ„ tĂ„rna? Jag tar tillbaka pĂ„stĂ„endet om fega moderatorer. Du stĂ€ngde trĂ„den. DĂ„ Ă€r det du som Ă€r feg. Jag har inte gjort nĂ„gra fel. Ănskar alla en trevlig nationaldag  Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 HĂ€rligt en Boa till, Nej skĂ€mt o sides finns sĂ€kert en plats pĂ„ Mpr för dig med,,đ€ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 4 minuter sedan, skrev wavis: HĂ€rligt en Boa till, Nej skĂ€mt o sides finns sĂ€kert en plats pĂ„ Mpr för dig med,,đ€ Kan bara finnas en..... Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Kan bara finnas en..... Highlander och Boa: There can be only one! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Det hÀr var ju ganska osmakligt enligt min mening. En anmÀrkning mottagen för otrevligt sÀtt, sÄ jag Àr inte ofelbar:-) Nu Àven en avstÀngning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Kan bara finnas en..... He he ..Ja ja kanske du har rÀtt , Men blir inte förvÄnad..... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 3 minuter sedan, skrev wavis: He he ..Ja ja kanske du har rÀtt , Men blir inte förvÄnad..... Bara lugn, oraklet frÄn vidderna kommer kanske med nÄgot visdomsord ang detta.... Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Jag har missat nÄt. NÀr blev bio-och-ljud-freaken Globalmoderator?   MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 6 minuter sedan, skrev Tommy: Jag har missat nÄt. NÀr blev bio-och-ljud-freaken Globalmoderator?   MVH Strax efter att de gamla entledigades. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Heja Bang och olofson?  "Terminator 2" Àr den bÀsta uppföljaren nÄgonsin, skuggad av den nÀstan lika fantastiska "Aliens" BÄda Àr bÀttre en föregÄngarna, bör avnjutas med, typ "Dobbly Surrunt", eller nÄt?  (försöker smöra för vÄran nya overlord)  MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 3 timmar sedan, skrev Jorakey: Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer? Ja det Àr mÀrkligt att vissa kan nÀstan skriva vilka otrevligheter som helst utan att bli avstÀngda, andra inte. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 16 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja det Ă€r mĂ€rkligt att vissa kan nĂ€stan skriva vilka otrevligheter som helst utan att bli avstĂ€ngda, andra inte. Ja.sĂ„ har det varit sĂ„ lĂ€nge jag har varit medlem.Gick med hĂ€r 2011 tror jag. Det finns vĂ€l ett tight ryggdunkargĂ€ng i toppen förmodar jag. PRĂSTLĂRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 (Ă€ndrad) Felstavning. Freudian slip, kanske. Ăndrades Juni 6, 2019 av Surin P3 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 4 timmar sedan, skrev Jorakey: Varför stÀnger ni inte av medlemmar som ni tycker bryter mot reglerna istÀllet för att stoppa trÄdar som blir infekterade av medlemmar som inte har nÄt hyfs i kroppen och som spyr galla TÀnker dÄ mest pÄ trÄden om ansvaret för kommentarer? Har du lÀst reglerna förresten? https://www.maipenrai.se/forum/guidelines/ Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 timme sedan, skrev B747: Ja.sÄ har det varit sÄ lÀnge jag har varit medlem.Gick med hÀr 2011 tror jag. Det finns vÀl ett tight ryggdunkargÀng i toppen förmodar jag. Ja och det gÀnget verkar ju att lida av nÄgon form av förföljelsemani mot en del medlemmar dÄ de hela tiden letar fel i deras inlÀgg eller att hela inlÀgget Àr fel. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Ligger inte denna trÄd i fel forumdel. FörstÄr inte vad ifrÄgasÀttandet av moderering har att göra med Elektronik och Internet? Internet mÄste man ha för att komma Ät MPR 55555 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 5 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja och det gÀnget verkar ju att lida av nÄgon form av förföljelsemani mot en del medlemmar dÄ de hela tiden letar fel i deras inlÀgg eller att hela inlÀgget Àr fel. Det Àr vÀl 4-5 stycken som ofta pikar och dumförklarar medlemar, Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu