HajKaj Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Jaha så då e det dags att åka till Moskva nästa vecka. Eftersom vi har lite tid över så tänkte vi uppsöka en lounge där. Men har naturligtvis INGEN aning om vilken som är bra, vet inte heller vilken terminal man landar / reser vidare på. Men har för mig att man landar på E terminalen och åker vidare ifrån F terminalen. Är det någon av herrarna/hennarna/damerna som vet vart man bör gå? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 12 minuter sedan, skrev HajKaj: Jaha så då e det dags att åka till Moskva nästa vecka. Eftersom vi har lite tid över så tänkte vi uppsöka en lounge där. Men har naturligtvis INGEN aning om vilken som är bra, vet inte heller vilken terminal man landar / reser vidare på. Men har för mig att man landar på E terminalen och åker vidare ifrån F terminalen. Är det någon av herrarna/hennarna/damerna som vet vart man bör gå? When in doubt... trust Lounge Buddy... https://www.loungebuddy.com/SVO Sedan får du kolla din PP app vilka du har access till, E har 2st, F har 3st. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2019 12 minuter sedan, skrev samet: When in doubt... trust Lounge Buddy... https://www.loungebuddy.com/SVO Sedan får du kolla din PP app vilka du har access till, E har 2st, F har 3st. tack så mycket Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Ryssar e märkliga... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.