Nerike Inlagd April 23, 2009 Dela Inlagd April 23, 2009 Här har ni folk som har som har för lite att göra Men snygga blir dom Källa (finns mer bilder där) http://ziza.ru/2009/...da_33_foto.html Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Grymma skapelser! Men snyggt och kreativt! Mvh BigBossJacken Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikeus48 Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Får man vara nyfiken och fråga vad du gör på ryska sidor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Snyggt! Jag försökte lära mig att snida till en vattenmelon, sådär som thaiarna kan... Den ruttnade innan jag var klar!!!! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2009 mikeus.. Jo det finns en hel del roliga foton där samt en hel del bra fototserier ´där gå in och kola så förstår du. Mvh Nerike www.ziza.ru gå in där och kolla så ser du en hel del kul Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.