Jump to content
Bananen

Katedralen Notre-Dame i full brand

Recommended Posts

Tallviking

Facebook går varm just nu med teorier......

image.png.54fc44c760e0ad81e6dd78aec81e9c2d.png

• Ge karma 3
  • Ojojoj 1
  • Snurrigt 1
  • Tråkigt 2

spooncreek
9 minutes ago, Benriach said:

Tja, det beteendet påminner mig om "frityrbranden" i Eskilstuna med slöjmarcher och dyl. fast då var det legalt med toppolitiker och andra PK-godhetsknarkare i spetsen...

Fast det beteendet försvarar väl inte på något sätt att man i det här fallet, Notre Dame, förutsätter eller hoppas på ett terrordåd, eller?

• Ge karma 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

spooncreek
Posted (edited)
7 minutes ago, Fritz said:

Själv tycker jag att MPR i första hand ska handla Thailandsrelaterade ämnen och i övrigt innehålla "snälla" trådar. Andra tycker tydligen att det är ett forum lämpligt att vräka ur sig sitt muslim- och sossehat på.

Det finns det väl andra forum än MPR att ägna sig åt det på? Eller har jag fel nu igen? 

Du har rätt såtillvida att det finns en relativt stor andel av de snart försvinnande få aktiva medlemmarna på detta forum som i åsikts- och yttrandefrihetens namn tycker att det ska vara tillåtet att spy ut sig vilken skit som helst, särskilt om det handlar om muslimer.

Du har fel såtillvida att denna tråd snart kommer att vara förpassad till den stängda älgruppen. Det sistnämnda sätter jag en Chang på som du, om jag har fel, kan inkassera den 19:e på Harrys om du kommer förbi 😉

Edited by spooncreek
  • Ge karma 3

Fritz
Precis nyss, skrev spooncreek:

Du har fel såtillvida att denna tråd snart kommer att vara förpassad till den stängda älgruppen. Det sistnämnda sätter jag en Chang på som du, om jag har fel, kan inkassera den 19:e på Harrys om du kommer förbi 😉

Om denna tråd blir förpassad till älggruppen vilket jag inte tror så kommer jag till Harrys och cashar in. :good:

• Skål 1
  • Haha 1

Tommy
15 minuter sedan, skrev evert 1:

Religiösa symboler i alla ära men till vilken nytta, oberoende om det muslimska eller kristna.

Självklart få folk tycka och tro på vad som helst men det religiösa är inget annat än en förlängning av ondskans makt.

Det är bara till att läsa på eller se sig omkring på vad som är orsaken till stor del av krigen som utspelats, eller t.o.m. utrotningen av vissa folkslag.

Folkmorden i Rwanda, IS terrorsektorn, IRA men inte minst judeförföljelsen under 2:a världskriget.

Religion = inget annat ett Satans påfund.

Att tro på Satan är väl att erkänna bibeln?

MVH

• Ge karma 1
  • Fint 1

Tommy
3 timmar sedan, skrev spooncreek:

Ja, samma typ av kommentarer fick vi ju tidigt i den här tråden. Att utan fakta vara övertygad om, eller än värre hoppas på (!), att att det är ett terrordåd utfört av muslimer, ja då har hatet gått rätt långt. Tråkigt.

Åh, förlåt, jag borde kanske varit tydligare.

Jag hoppas att de Islamister som startade branden åker fast, och därigenom öppnar folkens ögon för vad som händer i Europa nu.

MVH

• Ge karma 1

HuaHindinnge
12 minuter sedan, skrev Tommy:

Att tro på Satan är väl att erkänna bibeln?

MVH

Zlatan också. Fan passa zlatan. 

• Snurrigt 1

Tommy

...