Jump to content
IGNORERAD

Katedralen Notre-Dame i full brand

Bananen

Recommended Posts

On 2019-04-16 at 19:40, skrev Tommy:

Så ingen vet, varken du eller jag!

MVH

Med den logiken skulle man alltså kunna säga att påven sköt Palme? Ingen vet ju än idag vem det var 

Just nu finns det inget som säger att Det var ett terrorattentat, hur besviken du än blir av det.

Sedan undrar jag varför skulle inte Frankrike våga säga att det var muslimer som gjort detta ifall det var det? Frankrike har trots det stora antalet muslimer som bor där förbjudit burka och niqab på offentliga platser. Känns det som ett land som är rädda för att gå emot islam? 

Dela på andra sajter

• Svar 204
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Tommy

28

• spooncreek

16

• Soengsang

13

• ReKa

12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tror med säkerhet att den här branden uppstått precis som dom flesta kyrkobränder.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev scorpio63:

Tror med säkerhet att den här branden uppstått precis som dom flesta kyrkobränder.

Tror du med säkerhet? Vet med säkerhet gör man... Så killgissar gör du som vanligt.

Dela på andra sajter

5 minutes ago, M33 said:

Tror du med säkerhet? Vet med säkerhet gör man... Så killgissar gör du som vanligt.

Han hoppas som så många andra...

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev M33:

Nää, tror tills motsatsens bevisats. 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Trident:

Med den logiken skulle man alltså kunna säga att påven sköt Palme? Ingen vet ju än idag vem det var 

Just nu finns det inget som säger att Det var ett terrorattentat, hur besviken du än blir av det.

Sedan undrar jag varför skulle inte Frankrike våga säga att det var muslimer som gjort detta ifall det var det? Frankrike har trots det stora antalet muslimer som bor där förbjudit burka och niqab på offentliga platser. Känns det som ett land som är rädda för att gå emot islam? 

Finns väl teorier som hävdar att Olof Palme aldrig sköts?

Han plockades eventuellt undan av partiet, eftersom han var en pinsamhet för oss svenskar då han fått AIDS, och gömdes av Frankrike...

Finns inget som säger att branden var en ren olycka heller? Tar gärna en länk på fakta!

Det som talar mest emot ett attentat är att inga kommunister, nazister, buddister eller islamister tagit på sej ansvaret.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev M33:

Tror gör man i kyrkan...

Fick frågan"Vad är tro för dej?" när jag konfirmerades... Svarade prästen "Att tro är att inte veta", han vart irriterad...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev scorpio63:

Nää, tror tills motsatsens bevisats. 

Viss skillnad då det helt plötsligt handlar om vad du tror tills det är motbevisats, och inte någon ”säkerhet” . dvs 100% killgissning som kan vara rätt eller fel. Sannolikt mest en förhoppning.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Imorse såg jag Elvis på en scooter! Jag tror att det var han till någon bevisar motsatsen...

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Tror gör man i kyrkan...

Fick frågan"Vad är tro för dej?" när jag konfirmerades... Svarade prästen "Att tro är att inte veta", han vart irriterad...

MVH

Inte förvånad att du hade en anekdot 😜

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Fredman:

Imorse såg jag Elvis på en scooter! Jag tror att det var han till någon bevisar motsatsen...

Jag tror att du har rätt att tro det!

MVH

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Finns väl teorier som hävdar att Olof Palme aldrig sköts?

Han plockades eventuellt undan av partiet, eftersom han var en pinsamhet för oss svenskar då han fått AIDS, och gömdes av Frankrike...

Finns inget som säger att branden var en ren olycka heller? Tar gärna en länk på fakta!

Det som talar mest emot ett attentat är att inga kommunister, nazister, buddister eller islamister tagit på sej ansvaret.

MVH

Vem har uppvisat Hitlers kvarlevor?Enligt vissa så flydde han till Argentina med en u-båt.Vem vet????

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev M33:

Inte förvånad att du hade en anekdot 😜

Har ett minne för dumheter jag sagt å gjort!

MVH

Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 minut sedan, skrev Tommy:

Jag tror att du har rätt att tro det!

MVH

Ja varför inte det finns ju de som tror på både Jesus och Mohamed. Frågar du mig så borde de bli omyndighetsförklarade! 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev ReKa:

El-fel eller lömska religösa fanatiker tror jag inte riktigt på.
Det är nog nån gnista från kaprondell eller svets som legat och pyrt och sedan tog det fart.

Tack.Skulle tro att en oskyldig svetsare ligger bakom.Hoppas bara att han inte har heta arbeten utbildningen,för då står arbetsgivaren som ansvarig.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Vem har uppvisat Hitlers kvarlevor?Enligt vissa så flydde han till Argentina med en u-båt.Vem vet????

Japp!

88.jpg.21c97cb2dae539ea7352339d82c05e09.jpg

MVH

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Tack.Skulle tro att en oskyldig svetsare ligger bakom.Hoppas bara att han inte har heta arbeten utbildningen,för då står arbetsgivaren som ansvarig.

Bränna ner Notre Dame, och vad skulle han sen vara oskyldig till menar du, "svets mot folkgrupp"?

MVH

Dela på andra sajter

Polisen samlar på sig mängder av uppgifter för att utträda orsaken till branden. 

1. Paris, 4/15/19: From a public webcam you see a figure walking on the roof of #NotreDame, but you do not see any other worker. It seems that this person creates two flashes of light or s parks. Source: http://ViewSurf.com  at 17:05.

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Fredman:

Ha ha.Elvis sågs i Umeå för två månader sedan enligt uppgift från Gunnar.

Gunnar är en härlig gubbe som bor på ett gruppboende för utvecklingsstörda ca 200 mter från mig.

Alltså är det sant.:rotfl:

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Ha ha.Elvis sågs i Umeå för två månader sedan enligt uppgift från Gunnar.

Gunnar är en härlig gubbe som bor på ett gruppboende för utvecklingsstörda ca 200 mter från mig.

Alltså är det sant.:rotfl:

Långa korridorer på erat gruppboende.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Bränna ner Notre Dame, och vad skulle han sen vara oskyldig till menar du, "svets mot folkgrupp"?

MVH

Svets mot folkgrupp:rotfl:Helvete vad du fick mig att garva.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Långa korridorer på erat gruppboende.

Ja.Du vet ju av egen erfarenhet.

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev M33:

Viss skillnad då det helt plötsligt handlar om vad du tror tills det är motbevisats, och inte någon ”säkerhet” . dvs 100% killgissning som kan vara rätt eller fel. Sannolikt mest en förhoppning.

Inte alls.

Jag tror detsamma med 100% säkerhet innan jag får andra bevis nedtryckta i halsen.

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Tallviking:

Vilket el-system hade dom på 1100-talet ?

Har du hört talas om ordet uppgradering! Skiter du i ett utedass trots att du bor i en villa??

Dela på andra sajter

Slå på sannings kanalen History

om antika aliens och jättar i Amerika 

bästa sanningarna någonsin

enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...