Jump to content
Atom

Träff på Harrys 19:e april

Recommended Posts

Esspe

Det är ju sagt så men i Pattaya brukar man ju inte bry sig så mycket om vad som sägs. 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Joe
15 hours ago, Atom said:

För er som bor i Pattaya kan jag förstå att man helt tröttnar på Songkran; det blir bara för mycket. Vi har varit nere den 19e några gånger de senaste åren och det tycker jag är rätt kul. Man ger sig ned på Beach Road och leker några timmar och när man känner sig färdig så drar man sig tillbaka till ett säkert ställe. Just den dagen tycker jag det är OK att få lite isvatten över mig men jag skulle bli rätt förbannad om det hände någon annan dag.

Så.....är det någon som dyker upp på Harrys?

Bilder från 

photo 5 (3).JPG

photo 6 (3).JPG

photo 7 (3).JPG

photo 8 (3).JPG

photo 9 (2).JPG

Jag dyker upp vid 1400, men säger som Spooncreek, Thai-time gäller...

/ Joe

• Ge karma 2

möljis
9 timmar sedan, skrev ragson:

Efter solnedgång slutar man med vattenkrig, de som vill vara torra kommer fram vid mörkrets inbrott!

Nej, dårarna slutar inte vid solnedgång. På soi diana inn höll man på till 22 i går kväll

• Ge karma 2

ragson
2 timmar sedan, skrev möljis:

Nej, dårarna slutar inte vid solnedgång. På soi diana inn höll man på till 22 i går kväll

Illa det....brukar efterföljas hyfsat. Kanske värre i år då....

Esspe
34 minuter sedan, skrev ragson:

Soi 6 var det lugnt efter 18. Förmodligen för att polisen stod där.

möljis
3 timmar sedan, skrev ragson:

Förbud mot att spruta vatten efter 18.00 har knappast efterföljts tidigare heller.

Men det är mer "civiliserat" i år, inga pick-uper får åka runt med vattentunnor på flaket 

och spruta på allt som rör sig, och man börjar senare på dagen nu.

Kanske man kan hoppas på att det om några år bara kastas vatten i två dagar i Pattaya också?

Jive
15 minuter sedan, skrev möljis:

Förbud mot att spruta vatten efter 18.00 har knappast efterföljts tidigare heller.

Men det är mer "civiliserat" i år, inga pick-uper får åka runt med vattentunnor på flaket 

och spruta på allt som rör sig, och man börjar senare på dagen nu.

Kanske man kan hoppas på att det om några år bara kastas vatten i två dagar i Pattaya också?

Det  här antalet dagar i Pattaya har tillkommit genom att de har delat upp pattayaområdet i olika zoner -Naklua, Nong Prue, Jomtien, Pattaya, etc med 2 dagar i varje och sedan blir det en enda zon i verkligheten med 9 dagar.

Jive
18 minuter sedan, skrev HajKaj:

jag kryckar mig förbi vid 14 rycket, kommer troligen vara helt dränkt, Går man långsamt och på kryckor är man ett lätt mål.

Igår kväll på väg hem ifrån LK Metro så var man helt torr tills man kom förbi Pisstopp-bar. då står några idi*tengelsmän där och ska hälla isvatten på mig. Ber dom snällt att låta bli och 2 av dom respekterar det och backar undan. Den minsta av dom måste ju visa sig på styva linan och öser en hink isvatten över mig. det skulle han inte ha gjort...Han reste sig dock upp efter 2-3 minuter efter ha fått min ena krycka i solarplexus....

🤗

koppar55

Tyvärr på CIMT i Peking.  😑

• Tråkigt 1

Joe
On 4/15/2019 at 1:17 PM, HajKaj said:

jag kryckar mig förbi vid 14 rycket, kommer troligen vara helt dränkt, Går man långsamt och på kryckor är man ett lätt mål.

Igår kväll på väg hem ifrån LK Metro så var man helt torr tills man kom förbi Pisstopp-bar. då står några idi*tengelsmän där och ska hälla isvatten på mig. Ber dom snällt att låta bli och 2 av dom respekterar det och backar undan. Den minsta av dom måste ju visa sig på styva linan och öser en hink isvatten över mig. det skulle han inte ha gjort...Han reste sig dock upp efter 2-3 minuter efter ha fått min ena krycka i solarplexus....

Då kör vi helröret då!!

/ Joe

• Ge karma 1
  • Ojojoj 2
  • Haha 2

Nicholas

Anländer inte bkk förräns dagen efter.

Tråkigt för mig.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

• Haha 1