Jump to content
Atom

Träff på Harrys 19:e april

Recommended Posts

Jive

Vattenlekar kan väl vara ok, men isvatten är fanimej inte ok. Även om jag nu har ett welfare card, så känns det onödigt att testa det.

• Ge karma 3
  • Fint 2

Stoneys
1 timme sedan, skrev Jive:

Vattenlekar kan väl vara ok, men isvatten är fanimej inte ok. Även om jag nu har ett welfare card, så känns det onödigt att testa det.

Taxi till och från Harrys, ingen bath taxi utan meter. 

• Ge karma 3

spooncreek

Jag dyker upp för ett depåstopp vid 14-tiden. Kan bli "thai time" beroende på hur många slag som måste utkämpas på vägen.

• Ge karma 5
  • Fint 1

Esspe

Kommer förmodligen att fly Pattaya och dra till Bangkok. Har fått nog av både vanligt vatten och isvatten nu, ffa isvatten. Dom kör runt och säljer stora isblock att dumpa i vattentunnorna.

Var ut till Jomtien idag, inte en droppe på mig. På hemvägen tog jag skydd av bilar när jag såg dom stod där med hinkar och gevär. Kryssade fram som Stenmark, trafiken stod ju nästan stilla. Klarade hela second utan en droppe, vred ner på fyran och måste hålla till vänster eftersom jag ska in på femman. Nog fan fick jag en hink över mig då :) Hade nog varit världsrekord annars.

• Ge karma 7
  • Haha 2

Bananen

Det spektaklet undviker jag helst, sist så fick jag en hink med vatten kastad på mig när jag körde i ca 80 km/t på Sukhumwit, livsfarligt..

• Ge karma 3

Esspe

Klarade mig från soi 5 till Leng Kee fram och tillbaka utan att få en droppe på mig. Finns hopp om livet så kanske jag dyker upp den 19:e.

• Ge karma 2

ragson
1 timme sedan, skrev Esspe:

Klarade mig från soi 5 till Leng Kee fram och tillbaka utan att få en droppe på mig. Finns hopp om livet så kanske jag dyker upp den 19:e.

Efter solnedgång slutar man med vattenkrig, de som vill vara torra kommer fram vid mörkrets inbrott!

• Ge karma 1

Fritz
1 minut sedan, skrev ragson:

Efter solnedgång slutar man med vattenkrig, de som vill vara torra kommer fram vid mörkrets inbrott!

:fie:

berlitz
13 minuter sedan, skrev ragson:

Har jag aldrig varit med om, men vore kanon om det kunde efterlevas.