McTorsten Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Klart intressant tråd, den tar verkligen fram ert rätta jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Ytterst besynnerligt att fodervärdarna utdelar priser till spammare som IFK. Di bör nog se över reglementet, annars tenderar det att bli som utnämningen av Årets Svensk: Refat El-Sayed, Hans Holmer, Ebbe Carlsson & Ludmilla Engquist. Avundsjuke Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Efter allt tjöt om vem hovnarren är o inte är.. Vad skulle det vara värt att lägga upp en bild på honom ? 8) Vad tycker hovnarren det är värt att få förbli anonym ? :sneaky: (För att slippa missförstånd..värt i karma räknat.) Hmmm...en lurig frågeställning. Sån är jag Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest HansG Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Jo visst är dom flesta inläggen roliga det tycker jag också men låt det vara så och bli inte oförskämnda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Quote Om jag har egna åsikter? Att jag har! Så har jag "glimten i ögat" också vilket tydligen inte alla ser... Höpp, höpp, höpp tycker mig se något mycket svart och mörkt innanför dina ögonvrår :sneaky: "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Tänkte inte kommentera ordbajsaren men,snälla ge mig knappen Är ju alltid kul att läsa en seriös( el.oseriös) tråd men inte att behöva läsa en massa skräp i densamma,ignorera säger vissa . Hur då? Kan ni låta bli att läsa textningen på Tv´n tex fast ni förstår vad dom säger? Stolt medlem av VVB ____Våga Vägra Banarne Ps.tyckte forumet började bra,men det sjunker :confused: Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rospigg Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 ;D Ha,ha,ha. Hur man undviker hovnarren ?? Gör som en gjorde i TT,gick in i en grotta och gömde sig. ( Fick höra det idag, vet inte om det är sannt ). Håller med #40 att det är något konstigt med denna immunitet som ledningen har tilldelat ban99arne. Själv har jag gissat att det kan vara en släkting till Kim. Släkten är ju värst som ni vet. 99:an kontrar med ord som fodervärden. Ja det är väl syskonkärlek på högsta nivå. Är min gissning fel så är väl 99:an någon form av levande datavirus som de har svårt att få bukt med. Swippes ovilja/oförmåga som moderator att inte vilja förstå att många känner problem av denna Banan människa är alarmerande. Tänk om detta vore ett företag och en tredjedel av personalen påtalar ett problem och ledningen behandlar detta som luft. Vad skulle hända?? Lite självkritik kanske kan vara bra. En ignorera funktion som tillval är nog inte fel. Själv skulle jag då ignorera Swippes svar. Den ( jag ) som inget vet lider inte. Ha det bra. Ban99arne och kusin bananen också. Är det någon som bjuder på en kanske? Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Quote ;D Ha,ha,ha. Hur man undviker hovnarren ?? Gör som en gjorde i TT,gick in i en grotta och gömde sig. ( Fick höra det idag, vet inte om det är sannt ). Håller med #40 att det är något konstigt med denna immunitet som ledningen har tilldelat ban99arne. Själv har jag gissat att det kan vara en släkting till Kim. Släkten är ju värst som ni vet. 99:an kontrar med ord som fodervärden. Ja det är väl syskonkärlek på högsta nivå. Är min gissning fel så är väl 99:an någon form av levande datavirus som de har svårt att få bukt med. Swippes ovilja/oförmåga som moderator att inte vilja förstå att många känner problem av denna Banan människa är alarmerande. Tänk om detta vore ett företag och en tredjedel av personalen påtalar ett problem och ledningen behandlar detta som luft. Vad skulle hända?? Lite självkritik kanske kan vara bra. En ignorera funktion som tillval är nog inte fel. Själv skulle jag då ignorera Swippes svar. Den ( jag ) som inget vet lider inte. Ha det bra. Ban99arne och kusin bananen också. Är det någon som bjuder på en kanske? Eftersom det är en övervägande majoritet av medlemmarna som INTE stör sig över BanArnes inlägg så kanske det är den lilla minoriteten som stör sig som ska vara lite självkritiska? Kanske ska Ni fråga Er varför Ni tar så illa vid Er av BanArnes inlägg när majoriteten inte tycks göra det. Sen är det ju precis som du redan påpekat Kim som gett BanArne sitt "tillstånd" att härja här och då är det bara att gilla läget eller dra. Svårare än så är det ju inte, finns ju massor av andra forum som är 100% bananfria. Risken är ju dock stor att man i så fall hittar nån annan att störa sig på och plötsligt så kan man inte skriva på det forumet heller i så fall. :furious2: Eller så kan man ju göra som de flesta på detta forum gör, dvs inte ta allt som skrivs på ett internetforum så himmla allvarligt. Mvh Swippe Ps: När/om det kommer en ignorera funktion så kan du ju alltid försöka att igga mig... It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Hej Rospigg, Arne är hovnarr och det är just inte mycket mer att säga om det. Nu finns det färska regler för detta forum, återfinns längst ner på sidan. http://www.maipenrai...p?action=Regler Den som tycker att Arne eller någon annan bryter mot reglerna bör meddela en moderator snarast. Lämpligen via PM (dvs ett personligt meddelande som ingen annan än mottagaren kan läsa), vilket man smidigt kan skicka genom att klicka på den lilla pratbubblan som finns längst ner i vänsterkanten i inlägg från den man vill kontakta. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest woien Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Äntligen nån som fattar vad jag menar och jag vet ju att de flesta använder forumet för nåt helt annat än vad jag tycker syftet skulle vara. Finns nog inte många forum i övriga världen som skulle tillåta en klovn som barnarne. Men som de flesta säger, man skall inte ta detta forum på allvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest woien Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Barnarne har enbart brutit mot 2 av reglerna, måste han bryta mot alla för att få en tillsägelse ? Skall erkänna att jag har brutit mot en när jag påstår att barnarne är en idi*t. Det är dock inget nedsättande, men ett konstaterande som han själv säkerligen inser själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Thailand Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 woien, Kan du inte bara ignorera hans inlägg? Genom att inte läsa dem alltså? :idea2: CT in Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 :32: :50: Är vi/ni vuxna eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Bäste Herr Nor-Noien, nu kallade du mig idi*t igen men det gör inget och jag förlåter dig. Det var ju du som började pajkastningen här på MPR, så du kan ju knappast bli förvånad när du fick en tårta tillbaka i nyllet. Att den gamle trätobrodern Labero genast hängde på var ju iof-sig förvånande, nu blev ju han kallad Labero igen vilket ju verkar vålla honom stort lidande. Eftersom du nu "offentligt" hävdat att jag bryter mot forumreglerna till den milda grad att jag borde reprimeras av någon fodervärd, så borde du ju förklara för mig och övriga medlemmar vilka allvarliga överträdelser som skett och citera gärna mig. Det kan du väl ta dig tid till. Go tur & Luse kofta Gule-Böjja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Bäste Herr Ro Spigg, det är nog bara så enkelt att jag oftast inte bryter mot reglerna och att de flesta av fodervärdarna är vuxna nog att tåla denna beteckning av sin roll här på forumet, så någon immunitet tror jag inte behövs. Jag har tyvärr inte haft nöjet att träffa någon av dem och är inte släkt med någon av dem i heller. MVH/BanArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Ban99arne! Visst tål jag att kallas Labero. Inte orsakar det lidande heller, men vad är det som är så roligt att göra om nicknamnen?Jag tycker enbart det är fjantigt och löjligt.Dej ger det uppenbart tillfredställelse. Jag har sagt det förut att jag tycker det är synd att du ofta förstör seriösa trådar. Du har vid enstaka tillfällen visat att du är skärpt och kan tillföra bra information. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Va bra Labero. Eftersom det skänker mig ett mycket stort nöje att kalla dig Labero så tycker jag att du inte skall orda mer om det, var generös och unna mig detta enda nöje. Huvida en tråd är seriös eller ej finns det ju delade meningar om, säkert är dock att den inte lär bli förstörd på något sätt av att jag skriver något som du uppfattar som oseriöst. Den kan ta en annan vändning än just du önskar men i så fall är det ju inte endast beroende på mig. MVH BanArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 laberjo och woien(jag kallar er vid era riktiga namn om de nu är det eftersom ni verkar vara ganska känsliga bägge två.) Munnen den ska skratta tra la la och jag undrar vad ni själva skrattar åt. Det är välgörande att lägga av ett asgarv eller ett småleende då och då...Har det verkligen ej ryckt i mungipan på ett endaste av Banarnes runt 70 inlägg? Erkänner att en del av hans inlägg är mindre roliga men det är ju ändå trots allt bara ord på en dataskärm. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Quote Ytterst besynnerligt att fodervärdarna utdelar priser till spammare som IFK. Di bör nog se över reglementet, annars tenderar det att bli som utnämningen av Årets Svensk: Refat El-Sayed, Hans Holmer, Ebbe Carlsson & Ludmilla Engquist. Avundsjuke Arne Inte vara avundsjuk nu, Barnage... /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rospigg Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Som svar på #108 Trampade visst på en öm tå hos Swippe. Han kanske har missuppfattat mig, vad vet jag. Jag tillhör den större mängden här på forumet som inte bryr sig så mycket om vad ban99arne skriver. Jag har inte störts nämvärt av hans inlägg eller på något sätt blivit påhoppad. Varför skulle jag bli det? 99arne kanske är en riktigt trevlig kille. Dessto tråkigare är att det tycks finnas en inte så liten del av forumets medlemmar som störs av 99:ans inlägg, som till karaktären emellanåt är ovidkommande. Att Swippe inte på något sätt vill se och förstå att detta kan vara ett problem är nog ett större problem än självaste banarne. Nu fick nog Swippe ont på flera tår och kan inte gå på hela dagen, stackars honom ;D Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 edvardpop! Ja nu blev det ju inte helt rätt ,men du försökte i alla fall.Så jag ser det positivt .Nu har jag ju inte läst banarnes alla 70 inlägg,men de jag inte kunna undvika har inte fått mej att se det minsta positiva. En del undrar,varför läsa inläggen? Hoppa över istället! Någon här talade om TV-text. Bra liknelse.vissa inlägg faller ögonen på automatiskt.Därför vore en knapp helt suverän. De som känner mej anser nog att jag är en trevlig person med humor,men jag tilltalas inte av Banarnes humor. Vad är det som är så roligt med att ändra om nicknamn,och envetet hålla fast vid dessa. Verkligen något som hör hemma på barn nivå Det finns andra orsaker som jag förklarat i tidigare forum och blivit kritiserad för så dessa lämnar jag därhän. Vill du veta kan jag förklara enbart för dej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Rospigg, När det gäller Swippe är taktiken att tycka annorlunda mot vad du egentligen vill. Då kanske han vill börja argumentera mot dig... och vips kan du få rätt! :rolleyes3: /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Rospigg! Håller med dej att det är mycket märkligt att Swippe inte tar till sig den reaktion som medlemmar här upplever av banarnes skriverier. Jaja,nu är jag tråkig igen,gnällspik eller nåt sånt. Något som jag upplever mycket positivt och underhållande med en humor som tilltalar mej är Herr Changs skriverier.Kim bilder och text är också en höjdare. Nu kommer också fler in och sätter in bilder med texter. Det tycker jag är en positiv trend Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Quote Som svar på #108 Trampade visst på en öm tå hos Swippe. Han kanske har missuppfattat mig, vad vet jag. Jag tillhör den större mängden här på forumet som inte bryr sig så mycket om vad ban99arne skriver. Jag har inte störts nämvärt av hans inlägg eller på något sätt blivit påhoppad. Varför skulle jag bli det? 99arne kanske är en riktigt trevlig kille. Dessto tråkigare är att det tycks finnas en inte så liten del av forumets medlemmar som störs av 99:ans inlägg, som till karaktären emellanåt är ovidkommande. Att Swippe inte på något sätt vill se och förstå att detta kan vara ett problem är nog ett större problem än självaste banarne. Nu fick nog Swippe ont på flera tår och kan inte gå på hela dagen, stackars honom ;D Nej du har rätt, jag kan inte förstå hur det kan vara ett problem att en liten klick människor på ett forum med över 1000 medlemmar stör sig så enormt mycket på en person att de måste spy galla över honom så fort de får chansen. Problemet ligger hos dessa personer själva för det finns inte en chans i världen att man kan göra alla personer på ett forum nöjda. Alltid är det nåt som är fel, alltid finns det någon eller något att störa sig på. Sånt är livet här i cyberspace... Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 QuoteRospigg! Håller med dej att det är mycket märkligt att Swippe inte tar till sig den reaktion som medlemmar här upplever av banarnes skriverier. Jaja,nu är jag tråkig igen,gnällspik eller nåt sånt. Något som jag upplever mycket positivt och underhållande med en humor som tilltalar mej är Herr Changs skriverier.Kim bilder och text är också en höjdare. Nu kommer också fler in och sätter in bilder med texter. Det tycker jag är en positiv trend Förutom ditt gnäll vad har du bidragit med? Ta inte illa upp, jag bara undrar samtidigt som jag anser dina inlägg vara ganska roande ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu