Jump to content
IGNORERAD

Hur undviker man den irriterande Hovnarren ??


Guest woien

Recommended Posts

Guest woien

Jodå..de flesta här är ju jämt fulla, så de tycker ju om den anonyme bananens inlägg. Men det är väl ok.

Själv så blir jag bara irriterad över människor som är ledsna över att de inte hade någon barndom och vill ta igen det nu.

Hur gör jag för att slippa se hans idi*tiska inlägg, finns det någon inställning nånstans?

Varför är dåren anonym ?

trodde att man skulle slippa honom, men han verkar ju vara alldeles för omtyckt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 263
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    25

  • Swippe

    12

  • AnOnYm

    12

  • edvardpop

    9

Mest aktiva i denna tråd

Bäste Nor-Noien, dere kan jeg ta og blunde me eine öjje ellers tratte alko in ansikte deres slik alle andre.

[move]Go tur & luse-kofte

Guleböjja [/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Eftersom du inte trivs varför inte uppsöka en plats där du slipper alla dessa fulla och jobbiga människor ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, vill påminna mig om att det fanns en tråd i gamla TT där woien och Ban99arne, som ju egentligen är samma person, postade med "fel" avsändare. Pinsamt men förståeligt med tanke på vilka extrema mängder inlägg som producerades på den tiden. Enligt profilinformationen så bor Ban99Arne i Flen, det säger kanske inte så mycket för genomsnittsmedlemmen, men vi som bor/har bott i grannstaden Katrineholm vet att det finns en överrepresentation av schizofrena just i Flen.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Var väl inte meningen att säga att alla är fulla på forumet..så är det ju givetvis inte.

Ber om ursäkt för det.

Inte helt lycklig för att banarne lever kvar på forumet.

Verkar som att det blir en kort visit för mig här...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Stalker, tyvärr så blir det nog inget Nobelpris för dig i år heller.

[move]Splittrade Arne.[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Annars kan du väl bara låta bli att läsa , hoppa över det. Finns säkert nåt annat att irritera sig på var man

än är.  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Nor Noien.

De lovede du ju flere ganger pa di andre forume, de e ikke greit å ljuve for då kommer nese deres og vexe.

Stopp å tude, frese nese horne deres og vis at dere ere ett mannfolk.

[move]Goe & Glae GuleBöjja[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Soiwalker...ledsen att göra dig besviken..men jag är inte Banarne, och det tror jag han också kan intyga.

han är ju "Staff" och det har alldrig varit min ambition. dessutom så deletade jag mitt medlemskap för mycket länge sen på TT, just pga. Banarne.

Vore kul och se den tråden där du tror vi är samma..

Och vad skulle en normal människa som jag ha för glädje att larva sig med allt och alla..

Jag tycker dock flen är en håla, trots att en av mina anställd är därifrån..

Link to comment
Dela på andra sajter

Käre bananvän,

det värmer att du så snabbt avkodade mig. Jag ser fram emot givande ordväxlingar framöver, för att tilltala ditt oöverträffade ego så kan jag informera om att jag nyligen röstat till din fördel här på forumet.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Var väl inte meningen att säga att alla är fulla på forumet..så är det ju givetvis inte.

Ber om ursäkt för det.

Inte helt lycklig för att banarne lever kvar på forumet.

Verkar som att det blir en kort visit för mig här...

Varför inte bara försöka se BanArnes inlägg som en störande "reklambanner" som det bara är att scrolla förbi om du nu stör dig så mycket på att läsa hans inlägg? Att strunta i att skriva på ett forum för att man stör sig på en person är väl lite väl drastiskt.

Jag ser mig varken som anhängare eller motståndare till BanArne, men jag fattar inte riktigt varför en del tycks bli så upprörda över hans existens här på forumet?

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Nor-Noien, dere forsoker att påvise att di ikke er jeg med att påföre att dere skulle vara normal . vilket ikke noen vill bli lurt av.

[move]Heja Norge[/move]

Gule Böjja

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Varför inte bara försöka se BanArnes inlägg som en störande "reklambanner" som det bara är att scrolla förbi om du nu stör dig så mycket på att läsa hans inlägg? Att strunta i att skriva på ett forum för att man stör sig på en person är väl lite väl drastiskt.

Jag ser mig varken som anhängare eller motståndare till BanArne, men jag fattar inte riktigt varför en del tycks bli så upprörda över hans existens här på forumet?

Mvh Swippe

Och jag kan på inget sätt förstå motsatsen. En slags dyrkan för det. Mycket värre.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Och hur slipper man se dom?

Om en käring står bakom dig varje gång när du står i kassan på ICA och larvar sig och säger dumma saker med huva för att ingen skall se vem det är..ignorerar du henne då?

Finns det en teknisk lösning för att slippa se hans inlägg ?

Skiter väl i att han gör livet surt för er och andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Och hur slipper man se dom?

Om en käring står bakom dig varje gång när du står i kassan på ICA och larvar sig och säger dumma saker med huva för att ingen skall se vem det är..ignorerar du henne då?

Finns det en teknisk lösning för att slippa se hans inlägg ?

Skiter väl i att han gör livet surt för er och andra.

Det vore klockrent. En ignorera-knapp. Frågade för länge sedan, fick inget svar.

Får se om det kommer svar nu.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan dere ikke frage kärringe bakom om om dere kan få lånnt luva hennes?

[move]Marve-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente IFK, en lysande ide!

På så sätt skulle man ju kunna blanka ut alla andra medlemmar och endast se sina egna meddelanden, fantastiskt!

[move]Knapplösa Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj Herr woien !

Quote

Varför är dåren anonym ?

Det är jag och inte dåren som är anonym...

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Och hur slipper man se dom?

Om en käring står bakom dig varje gång när du står i kassan på ICA och larvar sig och säger dumma saker med huva för att ingen skall se vem det är..ignorerar du henne då?

Finns det en teknisk lösning för att slippa se hans inlägg ?

Skiter väl i att han gör livet surt för er och andra.

Ja så länge hon inte hade varit otrevlig mot mig så hade jag bara ignorerat henne. Till slut så hade jag nog börjat skratta varje gång jag hörde hennes välbekanta röst bakom mig vid kassan. Livet blir så mycket enklare om man inte stör sig på struntsaker. :thumbsup:

Den tekniska biten på forumet är det Surin som är expert på så det är nog bara han som vet om det finns möjlighet att lägga till en "igga" funktion. Vet dock inte om den behövs på ett forum med vuxna människor, är väl lite fjortisaktigt att man ska hålla på och igga personer man inte gillar. Är ju bara att skita i att läsa det man inte vill läsa, scrolla förbi bara.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Exactemente IFK, en lysande ide!

På så sätt skulle man ju kunna blanka ut alla andra medlemmar och endast se sina egna meddelanden, fantastiskt!

[move]Knapplösa Arne[/move]

Tror fan du skulle göra det faktiskt.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Swippe det finns också dom som vill veta om det finns någonting att reta upp sig på .

Dom har det inte lätt i livet ..

Inlägg på ett forum ska man ta med en klackspark , inte så allvarligt som vissa gör ..

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Snoppe, som vice Fodervärd så tycker jag inte du skall kalla Woien för fjortis!

[move]Sex tonis Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste IFK, naturligtvis. Blir man sen ittererad på sig själv så är det bara att blanka ut sig, då ser man ju inte vad man skriver.

Låt oss alla ta del av dina lysande ideer, var inte blyg.

[move]Idesprutan Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest woien

Quote

Ja så länge hon inte hade varit otrevlig mot mig så hade jag bara ignorerat henne. Till slut så hade jag nog börjat skratta varje gång jag hörde hennes välbekanta röst bakom mig vid kassan. Livet blir så mycket enklare om man inte stör sig på struntsaker. :thumbsup:

Den tekniska biten på forumet är det Surin som är expert på så det är nog bara han som vet om det finns möjlighet att lägga till en "igga" funktion. Vet dock inte om den behövs på ett forum med vuxna människor, är väl lite fjortisaktigt att man ska hålla på och igga personer man inte gillar. Är ju bara att skita i att läsa det man inte vill läsa, scrolla förbi bara.

Mvh Swippe

Att man vill slippa läsa fjortisinlägg kan väl knappats vara fjortisaktigt.

Att på något sätt jämföra Banarnes inlägg med en vuxen är ju ett skämt.

Va fan, ser ingen andra än jag vad han skriver eller ?

Vad har det han skriver med detta forum att göra överhuvudtaget ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

woien ,jag ser vad du skriver och vad bananen skriver. Jag är själv mycket kritisk till denna banans sätt att delta här. Jag skaffade mej själv många - karma i mina kritiska inlägg angående hans sätt. Han har tyvärr rent fanatiska anhängare.Någon som t.o.m bara väntade på att få sätta - på mej I början var det karma hysteri som nu verkar ha avtagit. Det är för jävligt att bananens fjant skriverier börjar trappas upp. En avstängningsknapp knapp känns befogad,eller också passar vi inte in här.Det är väl bara att packa ihop och lämna sandlådan. Synd för det finns så mycket bra här som man skulle vilja delta i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...