Bua Yai Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Hej! Sitter en bit utanfor Korat och skulle vilja ha lite lasning. Nagon som har tips pa en bra bokhandel i Korat dar man kan kopa fiction-bocker pa engelska? Har redan kollat pa The Mall och Big C men dar fanns inget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 20, 2009 Dela Inlagd April 20, 2009 Hej Bua Yai Kolla in länken där finns det svenska böcker och hon vet var du kan köpa engelska böcker. http://korat.forum24...t-about151.html Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 21, 2009 Dela Inlagd April 21, 2009 Prova DK-Bookstore i Korat, jag har ingen exakt adress, men den ligger i "gamla" delen av Korat city inte långt från Klang Plaza 1. Mvh BigBossJacken Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bua Yai Inlagd April 21, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 21, 2009 Hej Nerike och BigBossJacken! Tack for tipsen, ska forsoka kolla upp bagge, ska in till Korat imorgon tror jag. Ha det bra! Kenneth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd April 22, 2009 Dela Inlagd April 22, 2009 Hejsan Du kan även kolla hos Noi i Pizza Shop, jag vet att hon har lite böcker att låna, har även lämnat kvar några där själv ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.