Jump to content
IGNORERAD

Saker som höjer blodtrycket i Thailand.

janne_h
 Dela

Recommended Posts

Hur e det på kontoret i USA Brasilien osv? Jag ringde eran avdelning i *Ryssland, men dom hade inte tid!:lipa:

• Ge karma 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

Black ant och kamagra.

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 5

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Att gå över 2nd Rd är ingen lek. 

• Ge karma 7
  • Haha 1

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Stein:

Sjukt. Hur fan kan du äta myror? Gå på McDonalds eller nåt så du får i dig riktig mat. Tunnis!

Va det trevligt skrivet ??

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bibben:

Att gå över 2nd Rd är ingen lek. 

Det brukar iofs vara enda gången man får hålla en Thaitjej i handen😁

• Haha 4

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Fritz:

I går kväll gick jag till Hotel Dania för att äta lite mat. Där har dom en "svart tavla" som dom skriver dagens erbjudanden på och jag slog till med en cheesburger med pommfritter. Efter en bra stunds väntan fick jag min ostburgare men inga pomfritter så jag vinkade till mig en tjej och frågade efter dessa. Hon fattade nada och kallade på tjej nummer 2 som inte heller fattade trots att jag tog med henne till tavlan och pekade på ordet pomfritter. Då dök tjej nr: 3 upp och förklarade för mig att ordet pomfritter minsann var det  danska ordet för cheesburger. Det trodde jag inte riktigt på utan konsulterade några trevliga danskar som satt vid bordet intill som gav mig rätt i min tolkning. Nåja, efter att jag ätit upp min ostburgare så fick jag till slut mina pomfritter utan att mitt blodtryck hade stigit det allra minsta, TIT.

Däremot steg det i morse när jag loggade in här på MPR och scrollade igenom vad som skrivits under natten och då steg det markant.

Att en del bara orkar att mata på med skitsnack som dom gör? Har man redan framfört att man ogillar en eller flera personer femtielva gånger tidigare så har nog budskapet gått fram och behöver inte upprepas. :(

Att vuxna människor jagar varandra med blåslampa för allt som den/dom man ogillar skriver är så löjligt som det bara kan bli!

Mycket skitsnack blir det här på MPR, men påverkar det blodtrycket bör man nog logga ut och ta ett parti bridge istället.

Bara en tanke i all välmening.....

• Ge karma 2
  • Haha 4

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Mycket skitsnack blir det här på MPR, men påverkar det blodtrycket bör man nog logga ut och ta ett parti bridge istället.

Bara en tanke i all välmening.....

Tack för ditt välmenande tips men jag vet flera som tagit sitt sista andetag just när dom suttit vid bridgebordet.

Ändrades av Fritz
  • Ge karma 4

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Fritz:

Tack för ditt välmenande tips men jag vet flera som tagit sitt sista andetag just när dom suttit vid bridgebordet.

Hårt spel, jag vet. Många av mina schack kompisar gick över till bridge. En del spelar i Sverige eliten idag.

Ändrades av KaiserBlood
  • Ge karma 1

Dela på andra sajter

17 minutes ago, M33 said:

Om det bara kostade 10 baht borde du ju köpt båda sorterna.

Elemtärt som Sherlock sade till Watson när det begav sig!

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev thomas001:

Elemtärt som Sherlock sade till Watson när det begav sig!

Elementärt sade Sherlock, eller gjorde han?

Det mest berömda citatet av Holmes är "Elementärt, min käre Watson" ("Elementary, my dear Watson"), men Holmes sa aldrig så i originalberättelserna. "Elementary" och "dear Watson" förekommer var för sig, men aldrig tillsammans. Det felaktiga citatet finns först belagt i skrift i P.G. Wodehouses roman Psmith, Journalist (1915) och på film i The Return of Sherlock Holmes (1929).

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

Sov först ut ordentligt, ta några kamagra skölj ned dessa med alkohol.

Nu borde ditt blodtryck gått ner tillräckligt för att du ska kunna njuta av effekterna av lågt blodtryck:big_smile:

Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev stjp8729:

3. Folk som fått körkortet i en burk med tonfisk.

4. Färgblinda som fått körkort i en tonfiskburk och inte kan se skillnad rött och grönt.

Tonfiskburk :rotfl:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

När jag möter gatuhundar på en gångbana som är 1 meter bred,nu är dom ju inte aggressiva just där men har blivit (utskälld av dom tidigare, ( omringad av 10 st som alla skällde på mig och var aggressiva ända tills jag utmanade den största och pulsen var högre än hög).Och jag har aldrig varit rädd för hundar tidigare i sverige,jag hade själv en siberian husky som alla andra hundar hade stor respekt för.

• Ge karma 4

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...