Jump to content
IGNORERAD

Qatar airways


Stefanl

Recommended Posts

  • Svar 198
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    32

  • Rillex

    13

  • Dolemon

    13

  • samet

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Åkte med dom 2016 i business. Kanonbra bolag att flyga med.



Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Stefanl:

Någon som rest med qatar i buisness och kan ge ett omdöme det.sto-hkt och bkk-sto

Helt ok, åkte biz för ett par månader sedan med dem.

Naturligtvis suger det lite med mellanlandning, men man kan inte få allt här i livet.

Hade turen att få 350-1000 med Qsuite från ARN, de har tyvärr slutat med dem nu från ARN, så nu är det 350/787 med fiskben, ok det också.

Åker ev om en vecka igen med dem/biz.

 

Qsuite is da shit :)

E8BA6E27-83C8-4547-BC23-CFDB2A50C134.jpeg.2a3008d3a32e9f25bd2728d75f302311.jpeg

 

380 med bar är nice också.

265DF699-968A-4CB3-A5FB-6C4005D6B96C.jpeg.c2ee5cd75c088c7431ffbd68c706dcfa.jpeg

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
4 hours ago, Soengsang said:

Helt ok, åkte biz för ett par månader sedan med dem.

Naturligtvis suger det lite med mellanlandning, men man kan inte få allt här i livet.

Hade turen att få 350-1000 med Qsuite från ARN, de har tyvärr slutat med dem nu från ARN, så nu är det 350/787 med fiskben, ok det också.

Åker ev om en vecka igen med dem/biz.

 

Qsuite is da shit :)

E8BA6E27-83C8-4547-BC23-CFDB2A50C134.jpeg.2a3008d3a32e9f25bd2728d75f302311.jpeg

 

380 med bar är nice också.

265DF699-968A-4CB3-A5FB-6C4005D6B96C.jpeg.c2ee5cd75c088c7431ffbd68c706dcfa.jpeg

En badtunnepojke som serverar också. Stiligt!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://destinationasien.se/2018/01/06/qatar-airways-ett-flygbolag-som-flyger-framat/

 

Visserligen business till Chiang Mai men same, same...

 

Fanns ingen q-suite då i 787 eller 330 som jag åkte med. Men skulle gärna prova det i deras 350

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Var q-site mellan Stockholm  och Doha,helt fantastisk sen trippel 7a mellan Doha och Phuket som var helt ok så nu slut åkt med thai airways, enligt.  Frugan som är thai

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åkte ekonomi men jag lärde mig hata mellanlandningen i arabland. FY FAN aldrig mer. Flyget var ok

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Greyhound:

Jag åkte ekonomi men jag lärde mig hata mellanlandningen i arabland. FY FAN aldrig mer. Flyget var ok

Frugan och jag flög i ekonomiklass med Qatar Bkk-Sthlm ToR förra sommaren och hade två timmar på oss mellan landning i Doha tills nästa plan skulle avgå. Har inget att klaga på utan vi kör samma rutt även i sommar.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

köpte biljett med Qatar igen 4700 kr 3  veckor i från 22 april .emirates och Qatar absolut bästa bolagen sen kommer finnair

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar Qatar skyhögt över Thai. Hellre en mellanlandning och en serviceminded besättning än numera katastrofen Thai.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög med Qatar en gång. Inget att klaga på.

Men p.g.a. Qatars landets syn på människor, finansiering moskéer rund om i Europa för att islamisera länder, Stöd till terrorister,

Hemska arbetsvillkor för Quatars personal kommer jag aldrig mera att flyga med de eller något annat bolag från mellanöstern.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev JJC:

Flög med Qatar en gång. Inget att klaga på.

Men p.g.a. Qatars landets syn på människor, finansiering moskéer rund om i Europa för att islamisera länder, Stöd till terrorister,

Hemska arbetsvillkor för Quatars personal kommer jag aldrig mera att flyga med de eller något annat bolag från mellanöstern.

Sverige nå bättre då ?kommer troligen bli det första landet som ger IS soldater fristad

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Dolle:

Sverige nå bättre då ?kommer troligen bli det första landet som ger IS soldater fristad

Soldater? Mördare och våldtäktsmän vad de är. Inga soldater.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Greyhound:

Jag åkte ekonomi men jag lärde mig hata mellanlandningen i arabland. FY FAN aldrig mer. Flyget var ok

 

Vad var det med mellanlandningen som var så hemskt?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev MaiChai:

 

Vad var det med mellanlandningen som var så hemskt?

Det är tiden man förlorar 

Den lediga tid man har är värdefull. 

 

Saknar SK 972/973 mycket, CPH - BKK - SIN och åter. 

SIN= Singapore. 

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev JJC:

Flög med Qatar en gång. Inget att klaga på.

Men p.g.a. Qatars landets syn på människor, finansiering moskéer rund om i Europa för att islamisera länder, Stöd till terrorister,

Hemska arbetsvillkor för Quatars personal kommer jag aldrig mera att flyga med de eller något annat bolag från mellanöstern.

Inte Thai Air heller då?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev JJC:

Flög med Qatar en gång. Inget att klaga på.

Men p.g.a. Qatars landets syn på människor, finansiering moskéer rund om i Europa för att islamisera länder, Stöd till terrorister,

Hemska arbetsvillkor för Quatars personal kommer jag aldrig mera att flyga med de eller något annat bolag från mellanöstern.

Tyvärr kan man med det resonemanget inte ens åka med SAS, men i princip håller jag med dig, men principer är ju till för att brytas :)

Däremot så har jag inget emot arbetsvillkoren, många har ett liv och ekonomi de aldrig skulle kunna komma i närheten av i hemländerna, är bara en tidningsanka det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev pigge01:

Det är tiden man förlorar 

Den lediga tid man har är värdefull. 

 

Saknar SK 972/973 mycket, CPH - BKK - SIN och åter. 

SIN= Singapore. 

 

Saknar du den för att det var SAS metall eller varför? 

 

Ersättningen är ju snäppet bättre/snabbare...

CPH-SIN-CPH med SQ351/352 samt

CPH-BKK-CPH med TG950/951

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev samet:

 

Saknar du den för att det var SAS metall eller varför? 

 

Ersättningen är ju snäppet bättre/snabbare...

CPH-SIN-CPH med SQ351/352 samt

CPH-BKK-CPH med TG950/951

Tiderna SK 973 till BKK och TG 950 hem. 

Landa i BKK 14,30 är bättre är 6,00 

Avresa CPH 22,30 perfekt 

Man kan jobba full dag sedan dra på kvällen. 

Spara tid.

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev pigge01:

Landa i BKK 14,30 är bättre är 6,00 

Absolut inte om man ska vidare.......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Inte Thai Air heller då?

Bygge de moskéer, stödjer terrorism, låser de in sina anställda efter jobbet, förbjuder de kvinnor att träffa män?

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev JJC:

Bygge de moskéer, stödjer terrorism, låser de in sina anställda efter jobbet, förbjuder de kvinnor att träffa män?

Edit: Fel citat 555555

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev JJC:

Bygge de moskéer, stödjer terrorism, låser de in sina anställda efter jobbet, förbjuder de kvinnor att träffa män?

Vet ej men de fängslar journalister, det var ju en svensk journalist som lämnade Thailand på grund av regimen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev JJC:

Bygge de moskéer, stödjer terrorism, låser de in sina anställda efter jobbet, förbjuder de kvinnor att träffa män?

Det räcker väl med att Thailand fortfarande håller slavar och att trafficking är väl utbrett för att välja andra flygbolag än Thai Airways.

 

Singapore Airlines, Norwegian, Finnair och Lufthansa finns ju för att döva samvetet och behålla hedern.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...