Jump to content
IGNORERAD

Veteranpolen

Boa52

Recommended Posts

tjatar ni om dessa veteraner i från Polen fortfarande....

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

• Svar 127
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Boa52

33

• Soengsang

17

• B747

15

• berlitz

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HuaHindinnge
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Låter väl vettigt du har väl elbehörighet annars täcker ingen försäkring. Jag " får " inte använda motorsågen för jag har inget körkort på den ändå har jag använt en sån i 40 år

Du har väl inget körkort på dunk/fat även om du har använt det i 50 år!

55555 🤣😂

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Låter väl vettigt du har väl elbehörighet annars täcker ingen försäkring. Jag " får " inte använda motorsågen för jag har inget körkort på den ändå har jag använt en sån i 40 år

Skaffa dig en försäkring snarast möjligt. Du lär såga dig i foten när som helst om du inte redan gjort det.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Boa52:

Du borde inte få använda internet.

Vi andra har,,,,,,

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Dax för BOA att gå på sängen som han säger återigen.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Boa52:

inte använda motorsågen för jag har inget körkort på den ändå har jag använt en sån i 40 år

Eftersom man inte behöver nått jävla kort för motorsågar, så nog fan bättre din fru använder den, 5-5:or som du ska inte använda motorsågar.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag trodde fan att du snackade dynga först, men det stämmer ju. Motorsågskörkort  
Dom är påhittiga när det gäller att fylla på statskassan.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev ReKa:

Jag trodde fan att du snackade dynga först, men det stämmer ju. Motorsågskörkort  
Dom är påhittiga när det gäller att fylla på statskassan.

Yes, yrkesmässigt..... men inte för hemmabruk, träskallen i Tavelfors jobbar ju inte :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Yes, yrkesmässigt..... men inte för hemmabruk, träskallen i Tavelfors jobbar ju inte :)

Vad heter tråden, veteranpolen där måste man ha kort för att försäkringen ska gälla, 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Vad heter tråden, veteranpolen där måste man ha kort för att försäkringen ska gälla, 

Tråden heter nått med Polen vad jag kan se?

Är det något om Polska skogshuggare du syftar på?

Dela på andra sajter

swedenfarang
6 hours ago, Boa52 said:

Jag trodde Stein lärde dig att stava rätt? Veteranpoolen, inte veteranpolen. 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Jag trodde att det var en oskriven regel här på MPR att man inte ska håna dom som stavar dåligt men jag trodde nog fel, väldigt fel.

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag trodde att det var en oskriven regel här på MPR att man inte ska håna dom som stavar dåligt men jag trodde nog fel, väldigt fel.

Veldigt fäl. :dance1:

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Fritz:

@Soengsang stavar ju själv som en kratta så då måste det vara ok.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Fast å andra sidan brukar ju du själv inte dra dig från att håna i "Värkligheten" 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Nu kastar nog pastorn sten i sitt glashus, du är rätt pigg med din värklighet :)

@M33 jag brukar faktist försöka rätta till det när blir galet, inte särskilt svårt...du får gärna anmärka när det blir galet, jag rättar gärna till, tar inte det minsta illa upp :)

Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nu kastar nog pastorn sten i sitt glashus, du är rätt pigg med din värklighet :)

@M33 jag brukar faktist försöka rätta till det när blir galet, inte särskilt svårt...du får gärna anmärka när det blir galet, jag rättar gärna till, tar inte det minsta illa upp :)

Har för mig att du sagt att du är dyslektiker? Mest därför jag tycke det var ironiskt att kommentera stavning :) 

Jag har inte ont av stavfel, bara stav fel.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Har för mig att du sagt att du är dyslektiker? Mest därför jag tycke det var ironiskt att kommentera stavning :) 

Jag har inte ont av stavfel, bara stav fel.

Lätt dyslexis, på självdiagnos, men jag är lite ovetande var jag skulle anmärkt på stavfel?

Polen är mig veterligen rätt stavat :)

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Lätt dyslexis, på självdiagnos, men jag är lite ovetande var jag skulle anmärkt på stavfel?

Polen är mig veterligen rätt stavat :)

Varför tror du,ni att jag skriver polen ni är inte så skärpta 😄

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Boa52:

För att du förstår svenska lika lite som en polack?

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Hmm...just nu tror jag ingenting, förstår inte riktigt vad du menar, ärligt så tror jag ingen förstår?

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hmm...just nu tror jag ingenting, förstår inte riktigt vad du menar, ärligt så tror jag ingen förstår?

Som vanligt då du förstår ingenting

Dela på andra sajter

Om ändock  tråden kunnat heta Veteranpålen :big_smile: ....... eller inte :slow:

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Enis:

Om ändock  tråden kunnat heta Veteranpålen :big_smile: ....... eller inte :slow:

/Enis

Vad skulle veteranpålen stå för nånting, beskriv va du menar😉😁

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Enis:

/Enis

14 timmar sedan, skrev Boa52:

Vad skulle veteranpålen stå för nånting, beskriv va du menar😉😁

Inga bilder tack.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...