Boa52 Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Blev kontaktad av en god vÀn som ville jag skulle gÄ med i veteranpolen. Han har varit mÄlare, tapetserare i hela sitt liv och sett mina mÄlningar,tapetseringar och byggnadsverk. SnickarglÀdje pÄ broar,altaner sÄ han ville jag skulle anmÀla mej Min handled har blivit 40 % bÀttre sÄ kan nog slÄ in en spik nu eller hÄlla i en skruvdragare. Nu har jag dj mycket att göra efter 3 Ärs, inte stiltje men vissa saker har jag inte kunnat göra, nog med gnÀll. Tror och vet att har man mycket att göra hinner man mera. Vad vet ni om veteranpolen, vad jag vet bestÀmer man sin tid 2-3 dar i veckan och jobben kan vara vad som helst man bestÀmmer sjÀlv vad man kan och vill göra. Man kan tjÀna 3 - 4 tusen i mÄn inte dumt Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Tjena! Jag har tvÄ "brudar" frÄn Veteranpoolen pÄ kontoret som delar pÄ en halvtidstjÀnst som kontorsassistent. De fixar inköp av kontorsmaterial, fika, pysslar och donar i största allmÀnhet mm. Det har hittills fungerat mycket bra och de tycker att kul med lite extra pengar, men den sociala vinsten övervÀger! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 25, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Mars 25, 2019 4 minuter sedan, skrev Stefan: Tjena! Jag har tvÄ "brudar" frÄn Veteranpoolen pÄ kontoret som delar pÄ en halvtidstjÀnst som kontorsassistent. De fixar inköp av kontorsmaterial, fika, pysslar och donar i största allmÀnhet mm. Det har hittills fungerat mycket bra och de tycker att kul med lite extra pengar, men den sociala vinsten övervÀger! //S lÄter ju bra för dom, mÄnga blir sittande i en lÀgenhet utan nÄt att göra. Nu har jag göra som f-n i sommar men tror jag hinner mera om man jobbar med nÄt annat ibland sen alltid kul med extra pengar. Gjorde en dumhet idag som jag aldrig gjort förut i mitt liv, parkerade pÄ en handikapparkering, 900 kr fy f-n. Betalade ocksÄ 20 kr, dubbel huva Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Hoppas dom kan ge instruktionen med hjÀlp av bilder. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 25, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Mars 25, 2019 1 minut sedan, skrev Stein: Massa polacker ju.. Dom kan vÀl inte vara med i en veteranpol i sverige. Det Àr pensionÀrer som vill ha nÄtt att göra. MÄnga bra yrkesmÀn, kvinnor som inte bara vill sitta i en lÀgenhet heladan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 25, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Mars 25, 2019 Precis nyss, skrev Mankan: Hoppas dom kan ge instruktionen med hjÀlp av bilder. Vem ska ha hjÀlp med instruktioner med hjÀlp av bilder Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 2 timmar sedan, skrev Stein: Förvirring Ă€r total. Varför pratar du om Veteranpolen dĂ„? Han kanske till hör kategorin kvinnor som som inte vill sitta i sin lĂ€genhetđ€Ł Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 (Ă€ndrad) Boa kan kanske hjĂ€lpa mig att rĂ€kna ut varför elskatten har blitt dubbelt sĂ„ dyr som sjĂ€lva el rĂ€kningen? Och ta reda pĂ„ vem som gjort detta, inte kan dĂ€ va sossarna inte? Ăndrades Mars 26, 2019 av audirs2 Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 26, 2019 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Mars 26, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Boa kan kanske hjĂ€lpa mig att rĂ€kna ut varför elskatten har blitt dubbelt sĂ„ dyr som sjĂ€lva el rĂ€kningen? Och ta reda pĂ„ vem som gjort detta, inte kan dĂ€ va sossarna inte? Helt klart nĂ„n dj idi*t sen vilket parti idi*ten tillhör gör detsamma. Jag förbrukar jĂ€tte lite El sĂ„ fasta avgiften Ă„r nĂ€stan dubbelt mot förbrukningenđĄ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Veteranpoolen, ser ju ganska behagligt ut ... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 30 minuter sedan, skrev Boa52: Helt klart nĂ„n dj idi*t sen vilket parti idi*ten tillhör gör detsamma. Jag förbrukar jĂ€tte lite El sĂ„ fasta avgiften Ă„r nĂ€stan dubbelt mot förbrukningenđĄ Har du rĂ€knat in skatter dĂ„ sĂ„ har du ett mkt bra avtal. PĂ„ min senaste rĂ€kning var det ca 90kr el och resten avgifter/skatter och blev drygt 300kratt betala. Vattenfall som leverantör. Veteran Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 (Ă€ndrad) 55 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Har du rĂ€knat in skatter dĂ„ sĂ„ har du ett mkt bra avtal. PĂ„ min senaste rĂ€kning var det ca 90kr el och resten avgifter/skatter och blev drygt 300kratt betala. Vattenfall som leverantör. Ja Kronljus drar lite el!đ Och pomfritte ger alltid minus karma, gillar han skarpt! Ăndrades Mars 26, 2019 av audirs2 Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 26, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 timme sedan, skrev acarls: Veteranpoolen, ser ju ganska behagligt ut ... Bra jobb att vÀrma upp polvattnet och fÄ betalt Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 (Ă€ndrad) 22 minuter sedan, skrev audirs2: Ja Kronljus drar lite el!đ Och pomfritte ger alltid minus karma, gillar han skarpt! Det var ju ett snurrkarma för tusan, jag tror att dom karman du fĂ„tt av mig under Ă„rens lopp kan du rĂ€kna pĂ„ din ena hands fingrar. Du fick ett snurrkarma denna gĂ„ng för att du ville att Boa skulle förklara varför din elskatt var högre Ă€n elrĂ€kningen och att dessutom blanda in partipolitik i en trĂ„d som handlar om Vereranpoolen det tyckte jag var vĂ€ldigt snurrigt, till och med för att komma frĂ„n dig. Ăndrades Mars 26, 2019 av Fritz Det Ă€r aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 FrÄn Polska veteraner till elrÀkningar, pÄ MPR svÀnger det som vanligt Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 1 timme sedan, skrev Fritz: Det var ju ett snurrkarma för tusan, jag tror att dom karman du fĂ„tt av mig under Ă„rens lopp kan du rĂ€kna pĂ„ din ena hands fingrar. Du fick ett snurrkarma denna gĂ„ng för att du ville att Boa skulle förklara varför din elskatt var högre Ă€n elrĂ€kningen och att dessutom blanda in partipolitik i en trĂ„d som handlar om Vereranpoolen det tyckte jag var vĂ€ldigt snurrigt, till och med för att komma frĂ„n dig. Herr Friz, ahtung! Ja, ja e jĂ€vligt sur pĂ„ den höga elskatten vi smĂ„företagare mĂ„ste betala nuförtiden! Skatten nĂ€sta mĂ„nad Ă€r ca 5000.- plusatt el rĂ€kningen ligger pĂ„ ca 4500.- Detta kĂ€nner en liten företagare som jag av som inte bara kan höja timdebitering i tid och otid! SĂ€g att jag omsĂ€tter 80,000.- pĂ„ en mĂ„nad, dĂ„ e nĂ€stan ca 9000.- i el jĂ€vligt mycket! Alla dom som kör lastbil kommer snart att fĂ„ Ă€nnu högre avgifter har jag hört frĂ„n Ă„karhĂ„ll! Just gubbpolen var det ju, dĂ€r kan man va med snart!  Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Jobba ?? Nej tack. Jag tÀnker njuta av livet som pensionÀr sÄ mkt jag kan. Veteran Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 11 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Jobba ?? Nej tack. Jag tĂ€nker njuta av livet som pensionĂ€r sĂ„ mkt jag kan. Jag gör tvĂ€rtemot, men sĂ„ har jag alltid vart! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 26, 2019 TrÄdstartare Dela Inlagd Mars 26, 2019 3 timmar sedan, skrev Stein:  Precis, nu ÄtergÄr vi till Àmnet.  Jag har sedan trÄdstarten försökt fÄ @Boa52 att förklara sitt intresse för polska veteraner.  Har vÀl inget intresse av polska veteraner utan bara tÀnkt att man kan jobba ca 2 dar i veckan bestÀmma tid sjÀlv och dra in lite pengar och hjÀlpa nÄn som inte kan betala 6 -700 kr timmen för enkla jobb. Allt för att stÀlla in en video till som jag fick erbjudande om att byta panel pÄ ett hus, för stort jobb tycker jag. Vet ni inte sÄ googla pÄ veteranpolen finns i hela Sverige. MÄnga vill som Stefan skrev ha lite social kontakt och Àven fÄ en slant. Inte dumt bÄda sakerna Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 29 minuter sedan, skrev Boa52: Har vĂ€lï»żï»żï»ż inget inï»żtresse av polska veteraï»żnerï»żï»ż uï»żï»żtï»żan bï»żï»żara tĂ€nkt att man kan jobba ca 2 ï»żdar i vï»żecï»żkan bestĂ€mma tid sjĂ€lv och dra in lite pengar och hjĂ€lpa nĂ„n som inte kan betala 6 -700 kr timmen för enkla jobb. Allt för att stĂ€lla in en video till som jag fick erbjudande om att byta panel pĂ„ ett hus, för stort jobb tycker jag. Vet ni inte sĂ„ googla pĂ„ veteranpolen finns i hela Sverige. MĂ„nga vill som Stefan skrev ha lite social kontakt och Ă€ven fĂ„ en slant. Inte dumt bĂ„da sakerna Tips frĂ„n coachen  Skriv veteranpoolen istĂ€llet för polen sĂ„ slipper du gliringar..... Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 26, 2019 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Mars 26, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Tips frĂ„n coachen  Skriv veteranpoolen istĂ€llet för polen sĂ„ slipper du gliringar..... Varför tror du jag skrev polen och fattar alla inte det sĂ„ förstĂ„r dom inte vad veteranpoolen Ă€rđ Googla Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 Tja ett grundlĂ€ggande krav Ă€r nog att man ska kunna lĂ€sa, skriva och förstĂ„ svenska âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 2 minuter sedan, skrev Boa52: Varför tror du jag skrev polen och fattar alla inte det sĂ„ förstĂ„r dom inte vad veteranpoolen Ă€rđ Googla Ănnu ett inlĂ€gg ifrĂ„n stolpskottsveteranen. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 3 minuter sedan, skrev Boa52: Varför tror du jag skrev polen och fattar alla inte det sĂ„ förstĂ„r dom inte vad veteranpoolen Ă€rđ Googla Nu svamlar du om polen igen...... Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 26, 2019 Dela Inlagd Mars 26, 2019 4 timmar sedan, skrev audirs2: Jag gör tvĂ€rtemot, men sĂ„ har jag alltid vart! NĂ„gon mĂ„ste ju svetsa oxĂ„? Jag vill inte bli ensam,dĂ„ blir det tufft. PRĂSTLĂRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu